Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
10.08.12, 20:41   #1 (linkki)
MiuMau
(Vierailija)

Kuvankatsoja

Heippa! Nouseeko sinulle mitään liittyen tulevaan työuraani/ talouteeni? Sitten olisi unelmissa vielä oma talokin.. Ikiomaan taloon ei ole mahkuja juuri nyt, mutta tulevassa on, eikö vaan? :)
  Vastaa viestiin
10.08.12, 20:46   #2 (linkki)
Kuvankatsoja
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MiuMau Näytä viesti
Heippa! Nouseeko sinulle mitään liittyen tulevaan työuraani/ talouteeni? Sitten olisi unelmissa vielä oma talokin.. Ikiomaan taloon ei ole mahkuja juuri nyt, mutta tulevassa on, eikö vaan? :)

Näen sinut toimistomaisessa ympäristössä jossa tienaat elantosi, paikat vaihtuvat ja kuvat. Joudut käymään eri paikoissa työsi vuoksi. Työssä olisi ikään kuin pätkiä siellä täällä. Talosta näytetään suurta ruskeaa kompleksia. En tiedä mistä tuon kaappaan mutta näky on vahva. Täytyy liittyä elämääsi tai tulevaasi.
  Vastaa viestiin
10.08.12, 20:59   #3 (linkki)
MiuMau
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuvankatsoja Näytä viesti
Näen sinut toimistomaisessa ympäristössä jossa tienaat elantosi, paikat vaihtuvat ja kuvat. Joudut käymään eri paikoissa työsi vuoksi. Työssä olisi ikään kuin pätkiä siellä täällä. Talosta näytetään suurta ruskeaa kompleksia. En tiedä mistä tuon kaappaan mutta näky on vahva. Täytyy liittyä elämääsi tai tulevaasi.
Kiitos! Mielenkiintoisia juttuja näit. Nauratti kyllä tuo "suuri ruskea kompleksi".Jos se on tuleva kotini, niin jopas jotain! Kyllä mulle vaan kelpaa suuri kompleksi! :D
  Vastaa viestiin
12.08.12, 18:54   #4 (linkki)
Miu&Mau
(Vierailija)

nostan kuvankatsojalle

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuvankatsoja Näytä viesti

Heips! Siis tiedätkö, minua on jäänyt hihityttämään ja mietittytämään tuo ruskea kompleksi, josta kerroit. Jos vain ehdit, niin olisi ihan uteliaisuudesta hauska kuulla vähän jotain kuvausta siitä enemmän. Kyseessä on siis asuintalo? Osaatko yhtään sanoa millainen, kun minä täällä vain arvailen että mistäköhän on kyse. :) Ihan sillä tavalla postiivisessa mielessä jäi tämä asia vaivaamaan.. :)
  Vastaa viestiin
12.08.12, 18:56   #5 (linkki)
nostan kuvankatsojalle
(Vierailija)

uppista uppista
  Vastaa viestiin
12.08.12, 19:04   #6 (linkki)
Kuvankatsoja
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Miu&Mau Näytä viesti
Heips! Siis tiedätkö, minua on jäänyt hihityttämään ja mietittytämään tuo ruskea kompleksi, josta kerroit. Jos vain ehdit, niin olisi ihan uteliaisuudesta hauska kuulla vähän jotain kuvausta siitä enemmän. Kyseessä on siis asuintalo? Osaatko yhtään sanoa millainen, kun minä täällä vain arvailen että mistäköhän on kyse. :) Ihan sillä tavalla postiivisessa mielessä jäi tämä asia vaivaamaan.. :)

Talon seinä on kuin pienien kivien peitossa, asuintaloksi se vaikuttaa aivan liian hulppealta. Vanhaa suunnittelua tai sitten jokin arkkitehtooninen paluu menneeseen. Vaikuttaa kuin se tulisi liittymään jotenkin elämääsi, näen sinut koskettamassa seinää ulko-oven vieressä.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku