Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Koti > Sisustus
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
20.08.12, 14:03   #1 (linkki)
maali
(Vierailija)

Tumma, lämpimän harmaa maalisävy?

Olen jo pitkään yrittänyt etsiä täydellistä maalisävyä makuuhuoneemme seiniin tuloksetta. Haluaisin seiniin tummahkon, lämpimän harmaan värin, jonka kanssa myös tammikalusteet ja luonnolliset pellavan sävyt sopisivat. Olen hakenut rautakaupoista paljon värinäytteitä, mutta useimmiten sävyt ovat joko liian kylmiä ja sinisiä tai sitten liian ruskeita.

Tässä kuvassa olisi hieman sellaista, mitä haen: http://www.porterhousedesigns.com/co...lickr-find.jpg
Onko kukaan onnistunut löytämään vastaavan värisävyn jostain?
  Vastaa viestiin
20.08.12, 21:07   #2 (linkki)
Ohis
(Vierailija)

Sadolin

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja maali Näytä viesti
Olen jo pitkään yrittänyt etsiä täydellistä maalisävyä makuuhuoneemme seiniin tuloksetta. Haluaisin seiniin tummahkon, lämpimän harmaan värin, jonka kanssa myös tammikalusteet ja luonnolliset pellavan sävyt sopisivat. Olen hakenut rautakaupoista paljon värinäytteitä, mutta useimmiten sävyt ovat joko liian kylmiä ja sinisiä tai sitten liian ruskeita.

Tässä kuvassa olisi hieman sellaista, mitä haen: http://www.porterhousedesigns.com/co...lickr-find.jpg
Onko kukaan onnistunut löytämään vastaavan värisävyn jostain?

Hei!

Sadolinin maailman värit - värikartta on jo mennyttä aikaa, mutta siitä huolimatta maalikaupassa varmasti tietävät, mitä väriä kaipailet, kun kehoitan kokeilemaan Sadolinin Nepal -sarjaa. Pyydä siis em Sadolinin Nepal -sarjan syvää tai tummaa sävyä nähtävälle, heidän koneensa kyllä löytävät oikean värin tuolla tiedolla. Nepal -sarjassa siis on asteikko Nepla vaalea - Nepal pehmeä - Nepal medium - Nepal tumma ja Nepal syvä (kaksi viimeistä voi olla eri järjestyksessäkin, en enää muista).
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku