Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 02.08.12, 19:34   #1 (linkki)
korvakorut
(Vierailija)

Vaihdot

Ihastunut oon tähän mieheen syvästi. Tunne taitaa olla molemmin puolinen? Mitään ei oo vielä tapahtunut välillämme. Toivon, että ei satuta tai haavoita, koska paljon menneessä tapahtunut asioita.

Sinulle aistin kuvin ja energioin.
  Vastaa viestiin
Päiväys 02.08.12, 19:47   #2 (linkki)
naparengas
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja korvakorut Näytä viesti
Ihastunut oon tähän mieheen syvästi. Tunne taitaa olla molemmin puolinen? Mitään ei oo vielä tapahtunut välillämme. Toivon, että ei satuta tai haavoita, koska paljon menneessä tapahtunut asioita.

Ei satuta, tosissaan on ja haluaa hyvää kanssasi. Sellainen varoitus tulee, että puhukaa ettei tule väärinymmärryksiä ja väärintulkintoja. Koska sinua satutettu, voit tulkita hänen jonkunnteon tai kommentin satuttamisena, vaikka se ei sellaista hänen puoleltaan ole. Historiasi vaikuttaa. Olen kahdennlapsen yh, ihastunut tummaan ja älykkääseen mieheen. millaiset hänen tunteensa nyt, millaista tulevaa näytetään?
  Vastaa viestiin
Päiväys 02.08.12, 19:47   #3 (linkki)
pikkurilli
(Vierailija)

Lainaus:

Kyllä välillänne on voimakas tunne, etenette kuitenkin varoen. Teillä jotain samantyyppistä kokemusta menneessä joka myös yhdistää. Näkisin romanttisia hetkiä syksyn keltaisten lehtien seassa. Mutta anna mennä omalla painollaan. Mutkia tulee aina matkaan. Onnea sinulle!
Voiko minullekin tulisi oma kulta, vuosia olen odotellut ja katsellut, ehkä vanhan suhteen varjot ovat vielä painaneet, tunnen kuitenkin niiden hävinneen. Olisiko aika pian rakkaudelle?
  Vastaa viestiin
Päiväys 02.08.12, 19:49   #4 (linkki)
poimuri
(Vierailija)

Lainaus:

tuo mies on jotenkin vaaleissa ja iloisissa energioissa ja niin helposti liut hänen luokseen. Teissä on jotain samaa ja ehdottomasti molemmilla sitä tunnetta. Yhdessä energianne on vielä parempi, joten hyvältä näyttää. Aika nopeasti kohtalon pyörä pyörähtää eteenpäin ... jotenkin sitoutumistakin tässä olisi.

Sinun lähipiirisi kuitenkin suhtautuu tähän jotenkin särmikkäästi.. onneksi et siitä oikein välitä vaan katsot omaa tunnettasi ja omaa tämänhetkistä tilaasi.

Joku energiatason nousu tulee tässä samaan aikaan... voit alkaa hyvästellä niitä entisiä murheita.. ne silottuvat pian.

Mitä näet työelämääni ??
  Vastaa viestiin
Päiväys 02.08.12, 19:58   #5 (linkki)
orvokki nyt
(Vierailija)

Lainaus:

Tunne molemminpuolinen, lämpimät energiat ja tuntemukset miehestä nousevat, älä pelkää annetaan tähän viestiksi sinulle, miehellä on kyllä energioissaan vielä jäänteitä vaaleahkosta naisesta, mutta jäävät taka-alalle, syvenee tämä tunne välillänne, vähän arkuutta tässä molemmin puolin, varmuus lisääntyy syksyä kohden, jokin pieni ilmaa puhdistava keskustelu välillänne käydään syksyn aikana ja sen jälkeen on helpompaa ja selvempää tienne eteenpäin. Jotain juoruamisen aihettakin saatte aikaan.

Mitä tunteita tuolla miehellä minua kohtaan, hän vaalea ja minä ristiverinen.
  Vastaa viestiin
Päiväys 02.08.12, 20:23   #6 (linkki)
korvakoru
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja naparengas Näytä viesti
Ei satuta, tosissaan on ja haluaa hyvää kanssasi. Sellainen varoitus tulee, että puhukaa ettei tule väärinymmärryksiä ja väärintulkintoja. Koska sinua satutettu, voit tulkita hänen jonkunnteon tai kommentin satuttamisena, vaikka se ei sellaista hänen puoleltaan ole. Historiasi vaikuttaa. Olen kahdennlapsen yh, ihastunut tummaan ja älykkääseen mieheen. millaiset hänen tunteensa nyt, millaista tulevaa näytetään?

Kiitos.

Sellainen etenemisen hitaus tässä on. Mies vaikuttaa jotenkin kiireiseltä? Tulee ja menee syksyn aikana paljon. Onko työnsä luonne sellainen?!?!? Romantiikan hetkiäkin on, mutta riittääkö se sulle?
  Vastaa viestiin
Päiväys 02.08.12, 20:29   #7 (linkki)
naparengass
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja korvakoru Näytä viesti
Kiitos.

Sellainen etenemisen hitaus tässä on. Mies vaikuttaa jotenkin kiireiseltä? Tulee ja menee syksyn aikana paljon. Onko työnsä luonne sellainen?!?!? Romantiikan hetkiäkin on, mutta riittääkö se sulle?

kiitos. tarkentaisitko vielä että onko tämä se jonka kanssa tapailtukin satunnaisesti vai se aivan upouusi ihastus....? uudella ihastuksella kiireisempi työ ehkä...
Kiitos!
  Vastaa viestiin
Päiväys 02.08.12, 20:48   #8 (linkki)
Korvakoru
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkurilli Näytä viesti
Kyllä välillänne on voimakas tunne, etenette kuitenkin varoen. Teillä jotain samantyyppistä kokemusta menneessä joka myös yhdistää. Näkisin romanttisia hetkiä syksyn keltaisten lehtien seassa. Mutta anna mennä omalla painollaan. Mutkia tulee aina matkaan. Onnea sinulle!
Voiko minullekin tulisi oma kulta, vuosia olen odotellut ja katsellut, ehkä vanhan suhteen varjot ovat vielä painaneet, tunnen kuitenkin niiden hävinneen. Olisiko aika pian rakkaudelle?

Tähän yritän katsoa monta kertaa, mutta semmoinen juttu on se, että mä en näe tähän pitkäaikaista ihmissuhdetta. Parisuhdetta siis. On jotain ihmissuhteiden solmimista, jossa linkkinä toimii vanhempi nainen. Siellä tulee keväällä ristiverinen pitkä mies. Se on vetovoimaa välittömästi.
  Vastaa viestiin
Päiväys 02.08.12, 21:09   #9 (linkki)
pikkurilli
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Korvakoru Näytä viesti
Tähän yritän katsoa monta kertaa, mutta semmoinen juttu on se, että mä en näe tähän pitkäaikaista ihmissuhdetta. Parisuhdetta siis. On jotain ihmissuhteiden solmimista, jossa linkkinä toimii vanhempi nainen. Siellä tulee keväällä ristiverinen pitkä mies. Se on vetovoimaa välittömästi.
Tarkoitatko että keväällä tuleva ristiverinen pitkä mies, ei ole mikään pitkäaikainen juttu, vain joku lyhyt suhde tai tuttavuus?
  Vastaa viestiin
Päiväys 02.08.12, 21:53   #10 (linkki)

Rekisteröitynyt: 01/2007
Lainaus:

Tunteita ja painolastia on molemmin puolin. Kumpikaan ei uskalla lähestyä toista, jomman kumman pitäisi ottaa ensimmäinen askel ja "ravistella" toinen mukaan :) Ei tässä haavoittumista näytetä, lähinnä rohkaistaa, että jos ei mitään yritä, ei voi saavuttaakaan.
  Vastaa viestiin