Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 22.08.12, 20:34   #1 (linkki)
Kukkuvi
(Vierailija)

Vilijonkanperhe?

Hei Vilijonkanperhe, jos käyt täällä?
vaihdatko kanssani ja katsoisit miten rakkausasiat edistyvät vielä tänä syksynä?
Näetkö pitkän ruskeahiuksisen miehen yhtään enää ajattelevan minua vaihtoehtona? Että tulisi? vai onko meile loppu jo tullut? Samassa työpaikassa ollaan..
Jos hänest ei näy, näkyykö sitten ketään?

Mitä sinulle?
  Vastaa viestiin
Päiväys 24.08.12, 19:57   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 01/2007
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkuvi Näytä viesti
Hei Vilijonkanperhe, jos käyt täällä?
vaihdatko kanssani ja katsoisit miten rakkausasiat edistyvät vielä tänä syksynä?
Näetkö pitkän ruskeahiuksisen miehen yhtään enää ajattelevan minua vaihtoehtona? Että tulisi? vai onko meile loppu jo tullut? Samassa työpaikassa ollaan..
Jos hänest ei näy, näkyykö sitten ketään?

Mitä sinulle?
Anteeksi myöhäinen vastaus!

Mies ajattelee sinua, mutta jokin tässä pidättelee häntä. En näe loppua vielä, ainakin vielä muutaman kk tilanne jatkuu samanlaisena. Keväällä sitten valinnan paikka, irtiriuhtaisu ja uusi ihastus. Vaaleahko mies. Pitkä suhde hänen kanssaan.

Minulle jos katsot, niin vaikkapa terveyteen. Tuleeko uusia ongelmia vai mitä on meneillään?
  Vastaa viestiin
Päiväys 24.08.12, 20:20   #3 (linkki)
kukkuvi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilijonkanperhe Näytä viesti
Anteeksi myöhäinen vastaus!

Mies ajattelee sinua, mutta jokin tässä pidättelee häntä. En näe loppua vielä, ainakin vielä muutaman kk tilanne jatkuu samanlaisena. Keväällä sitten valinnan paikka, irtiriuhtaisu ja uusi ihastus. Vaaleahko mies. Pitkä suhde hänen kanssaan.

Minulle jos katsot, niin vaikkapa terveyteen. Tuleeko uusia ongelmia vai mitä on meneillään?
Kiitos!! Kutsuit minua.. kun juuri sattumalta tänne katsoin.
Tämän kanssa siis samanlaista vilkuilua, mutta ei mitään lähempää tuttavuutta?? Eikä aio nykyistä jättää?? voih, miten jaksan..huoh..

Sinulle: terveys välillä reistaa, selkäänkö tässä säteilee, sieltä jalkaankin päin. onko jopa issiasvaivoja ollut? vettä turvotukseen, se vilkastuttaa aineenvaihduntaa. venyttelyä, oletko kokeilut terveyteen joogaa tms. hoitavaa? Oletko tutkituttanut kilpirauhasen viimeaikoina, jotain tässä aineenvaihdunnassa tai kuonan kanssa on keräymää kehoon. Myös vaihtoehtoishoidoista saat apua. Tämä on jännä kun sellaisena pehmeänä aaltoilevana tulee tämä näkymä, välillä kipu ja oireet heikkenee, välillä palaavat. Olisiko ruoka-aineissa tuohon myös jotain yhtymää. Jännä kuvio kaikenkaikkiaan. Toki voi olla psykosomaattistakin oirehdintaa - pakkautunut sellaista kuonaa että se haittaa kehon energian virtausta.

saitko tästä mitään? kysy vaan jos jotain vielä jäi askarruttamaan.
  Vastaa viestiin
Päiväys 24.08.12, 20:28   #4 (linkki)

Rekisteröitynyt: 01/2007
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kukkuvi Näytä viesti
Kiitos!! Kutsuit minua.. kun juuri sattumalta tänne katsoin.
Tämän kanssa siis samanlaista vilkuilua, mutta ei mitään lähempää tuttavuutta?? Eikä aio nykyistä jättää?? voih, miten jaksan..huoh..

Sinulle: terveys välillä reistaa, selkäänkö tässä säteilee, sieltä jalkaankin päin. onko jopa issiasvaivoja ollut? vettä turvotukseen, se vilkastuttaa aineenvaihduntaa. venyttelyä, oletko kokeilut terveyteen joogaa tms. hoitavaa? Oletko tutkituttanut kilpirauhasen viimeaikoina, jotain tässä aineenvaihdunnassa tai kuonan kanssa on keräymää kehoon. Myös vaihtoehtoishoidoista saat apua. Tämä on jännä kun sellaisena pehmeänä aaltoilevana tulee tämä näkymä, välillä kipu ja oireet heikkenee, välillä palaavat. Olisiko ruoka-aineissa tuohon myös jotain yhtymää. Jännä kuvio kaikenkaikkiaan. Toki voi olla psykosomaattistakin oirehdintaa - pakkautunut sellaista kuonaa että se haittaa kehon energian virtausta.

saitko tästä mitään? kysy vaan jos jotain vielä jäi askarruttamaan.
Kiitos, kylläpä tuossa jotain osuvaa oli :)

Samanlaisena näkisin tilanteenne jatkuvan, haluja olisi, mutta tosiaan jotain on pidättelemässä. Uusi mies kuitenkin keväällä, unelmien täyttymys :)
  Vastaa viestiin
Päiväys 24.08.12, 20:35   #5 (linkki)
kukkuvi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilijonkanperhe Näytä viesti
Kiitos, kylläpä tuossa jotain osuvaa oli :)

Samanlaisena näkisin tilanteenne jatkuvan, haluja olisi, mutta tosiaan jotain on pidättelemässä. Uusi mies kuitenkin keväällä, unelmien täyttymys :)
Kiitos sinullekin :) eli siellä se joku nainen on pidättelemässä..mun on vaikea uskoa että näkisin enää unelmien täyttymystä, niin monta kertaa mennyt mönkään :(
  Vastaa viestiin