| |  | |
24.07.12, 22:13
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Jobille
Olisikohan enkuilla jotain viestiä syksyyn minulle ?
Ihan toivoton olo, pitäisi taas jaksaa 'kehittää' jotain uutta, että selviäisi hengissä.
Yritin kovasti, mutta ei onnistunut sitten. Aukenisikohan jotain aurasta käsin ?
Kesäterveisiä sinullekin, terv vanha tuttu
| |
| | |
25.07.12, 19:00
|
#2 (linkki)
| | § PROFEETTA §
Rekisteröitynyt: 01/2008 Sijainti: TELLUS I & II > SIRIUKSEN PLANEETTA IV
| NÄINKÖÖS On ? ¤ Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja V&V Olisikohan enkuilla jotain viestiä syksyyn minulle ?
Ihan toivoton olo, pitäisi taas jaksaa 'kehittää' jotain uutta, että selviäisi hengissä.
Yritin kovasti, mutta ei onnistunut sitten. Aukenisikohan jotain aurasta käsin ?
Kesäterveisiä sinullekin, terv vanha tuttu |
;11265785]Olisikohan enkuilla jotain viestiä syksyyn minulle ?
Kesäterveisiä sinullekin, terv vanha tuttu[/QUOTE] ENKUT On “LOMILLA”, nO EI Sentään ¤ “TUTU`LLA” On HYVÄ käsitys, missä “MENNÄÄN” ¤
¤¤¤¤¤¤¤
AURAAS On KEVYT & SAMALLA HERKKÄ muutOksiin =
KARKEISIINKIN ?
SESEON > nOrmaalin > NORMAALI, mikäs SE “nOrmaali” sitten On ?
¤¤¤¤¤¤¤¤
SINUSENA väkkyy PÄÄKKÖSI > KRUUNU = SUOJAUS SIELUN, jOnka TEHTÄVÄNÄ jatKossa On ALOITTAA UUSI ELÄMÄ & Sen KONTROLLOITU muOtO, On
Vaiiila mitään MUUTA FÄRILÖÖ ?
¤¤¤¤¤¤¤
IHMEESTI OOT sittenki “PÄRJÄNNYT” , KU On muita SAMANLAISESSA tilanteessa Olleita “ASIAKKAITANI”, vaikka EIHÄN minuul mittään ASIAKAS SUHDETTA > OO KOSKAAN OLLUNKANI OLLENSKANI TUUKKAAN eteeni = ETUSEENI PULLOTTOMAAN, KUN tykkään niin PIRUSTI nykyistä OlOtilaani, et EN vaihtaisi MITTÄÄN POIES ¤ SESE Olisi jO melkOista TUHLAUSTA, kuin On USA:an TERKEMÄ E 10 > BENSIINI = ohta SEKIN > LOPPUU &
SEON vain HVÄ ASIA ¤
¤¤¤¤¤¤¤jObi¤¤¤¤¤¤¤
| |
| | |
25.07.12, 21:35
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jobinposti ;11265785]Olisikohan enkuilla jotain viestiä syksyyn minulle ?
Kesäterveisiä sinullekin, terv vanha tuttu | ENKUT On “LOMILLA”, nO EI Sentään ¤ “TUTU`LLA” On HYVÄ käsitys, missä “MENNÄÄN” ¤
¤¤¤¤¤¤¤
AURAAS On KEVYT & SAMALLA HERKKÄ muutOksiin =
KARKEISIINKIN ?
SESEON > nOrmaalin > NORMAALI, mikäs SE “nOrmaali” sitten On ?
¤¤¤¤¤¤¤¤
SINUSENA väkkyy PÄÄKKÖSI > KRUUNU = SUOJAUS SIELUN, jOnka TEHTÄVÄNÄ jatKossa On ALOITTAA UUSI ELÄMÄ & Sen KONTROLLOITU muOtO, On
Vaiiila mitään MUUTA FÄRILÖÖ ?
¤¤¤¤¤¤¤
IHMEESTI OOT sittenki “PÄRJÄNNYT” , KU On muita SAMANLAISESSA tilanteessa Olleita “ASIAKKAITANI”, vaikka EIHÄN minuul mittään ASIAKAS SUHDETTA > OO KOSKAAN OLLUNKANI OLLENSKANI TUUKKAAN eteeni = ETUSEENI PULLOTTOMAAN, KUN tykkään niin PIRUSTI nykyistä OlOtilaani, et EN vaihtaisi MITTÄÄN POIES ¤ SESE Olisi jO melkOista TUHLAUSTA, kuin On USA:an TERKEMÄ E 10 > BENSIINI = ohta SEKIN > LOPPUU &
SEON vain HVÄ ASIA ¤
¤¤¤¤¤¤¤jObi¤¤¤¤¤¤¤
[/QUOTE]
Kiitos viestistä, aika pelottavaa aikaa kyllä. Uuden elämän se 'kontrolloitu muoto' jäi vaivaamaan.
Näin unen, jonka tulkitsin itse asuinpaikankin vaihtamiseksi. Olen nytkyllä aikalailla ulalla niin rakkauden, työn kuin asumisenkin suhteen. Meneekö kaikki uusiksi sitten ?
| |
| | |
26.07.12, 06:58
|
#4 (linkki)
| | § PROFEETTA §
Rekisteröitynyt: 01/2008 Sijainti: TELLUS I & II > SIRIUKSEN PLANEETTA IV
| NÄIN UUTTA ? ¤ Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja V&V ENKUT On “LOMILLA”, nO EI Sentään ¤ “TUTU`LLA” On HYVÄ käsitys, missä “MENNÄÄN” ¤ ¤¤¤¤¤¤¤ AURAAS On KEVYT & SAMALLA HERKKÄ muutOksiin = KARKEISIINKIN ? SESEON > nOrmaalin > NORMAALI, mikäs SE “nOrmaali” sitten On ? ¤¤¤¤¤¤¤¤ SINUSENA väkkyy PÄÄKKÖSI > KRUUNU = SUOJAUS SIELUN, jOnka TEHTÄVÄNÄ jatKossa On ALOITTAA UUSI ELÄMÄ & Sen KONTROLLOITU muOtO, On Vaiiila mitään MUUTA FÄRILÖÖ ? ¤¤¤¤¤¤¤ IHMEESTI OOT sittenki “PÄRJÄNNYT” , KU On muita SAMANLAISESSA tilanteessa Olleita “ASIAKKAITANI”, vaikka EIHÄN minuul mittään ASIAKAS SUHDETTA > OO KOSKAAN OLLUNKANI OLLENSKANI TUUKKAAN eteeni = ETUSEENI PULLOTTOMAAN, KUN tykkään niin PIRUSTI nykyistä OlOtilaani, et EN vaihtaisi MITTÄÄN POIES ¤ SESE Olisi jO melkOista TUHLAUSTA, kuin On USA:an TERKEMÄ E 10 > BENSIINI = ohta SEKIN > LOPPUU & SEON vain HVÄ ASIA ¤ ¤¤¤¤¤¤¤jObi¤¤¤¤¤¤¤ |
Kiitos viestistä, aika pelottavaa aikaa kyllä. Uuden elämän se 'kontrolloitu muoto' jäi vaivaamaan.
Näin unen, jonka tulkitsin itse asuinpaikankin vaihtamiseksi. Olen nytkyllä aikalailla ulalla niin rakkauden, työn kuin asumisenkin suhteen. Meneekö kaikki uusiksi sitten ?[/QUOTE] KONTROLLISSA On ELÄMÄIS vuuen 2013 alusta lähtien >>>>>>> ¤¤¤¤¤¤¤ SIINÄ MUUTTUU ASUINPAIKKA & TOIMET SEkästeen "TOIMETTOMUUS", YSTÄVÄN saat > taikkateen KAKSIKIN, kun tulee NAIS & MIÄS SEllainen KUVIOIHIN Riemukkaisihin ¤ ¤¤¤¤¤¤¤
NYT KUN TUHLAUS LOPETETAAN (SIKSI TÄMÄKIN MUSTETTA SÄÄSTÄÄKSENI ON PIENELLÄ & KAPEALLA TEKSTILLÄ) = NÄINKIN ajateltava ¤
¤¤¤¤¤¤¤ MUUTOIN RUUAN HINTA = esim. VILJAN > nOin 4 (nelinkertai SEKSI) & myÖhemmin 2013 vuOnna tuee vielä 30%:n RAHAN ARVON ALENNUS ("SETELIEN PAINATUKSESTA JOHTUEN) > nO SUOMEEN SE kOskee lievemmin = nOin 15%;n verran & VILJAN HINTA vain TUPLAANTUU = meillä SISÄINEN viljely Onnistuu hyvin & siksi PÄRJÄÄMME MAAILMAN MITTAKAAVASSA MAINIOSTI :D # ¤ ¤¤¤¤¤¤¤jObi¤¤¤¤¤¤¤ | |
| | |
29.07.12, 21:23
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jobinposti Kiitos viestistä, aika pelottavaa aikaa kyllä. Uuden elämän se 'kontrolloitu muoto' jäi vaivaamaan.
Näin unen, jonka tulkitsin itse asuinpaikankin vaihtamiseksi. Olen nytkyllä aikalailla ulalla niin rakkauden, työn kuin asumisenkin suhteen. Meneekö kaikki uusiksi sitten ? | KONTROLLISSA On ELÄMÄIS vuuen 2013 alusta lähtien >>>>>>> ¤¤¤¤¤¤¤ SIINÄ MUUTTUU ASUINPAIKKA & TOIMET SEkästeen "TOIMETTOMUUS", YSTÄVÄN saat > taikkateen KAKSIKIN, kun tulee NAIS & MIÄS SEllainen KUVIOIHIN Riemukkaisihin ¤ ¤¤¤¤¤¤¤
NYT KUN TUHLAUS LOPETETAAN (SIKSI TÄMÄKIN MUSTETTA SÄÄSTÄÄKSENI ON PIENELLÄ & KAPEALLA TEKSTILLÄ) = NÄINKIN ajateltava ¤
¤¤¤¤¤¤¤ MUUTOIN RUUAN HINTA = esim. VILJAN > nOin 4 (nelinkertai SEKSI) & myÖhemmin 2013 vuOnna tuee vielä 30%:n RAHAN ARVON ALENNUS ("SETELIEN PAINATUKSESTA JOHTUEN) > nO SUOMEEN SE kOskee lievemmin = nOin 15%;n verran & VILJAN HINTA vain TUPLAANTUU = meillä SISÄINEN viljely Onnistuu hyvin & siksi PÄRJÄÄMME MAAILMAN MITTAKAAVASSA MAINIOSTI :D # ¤ ¤¤¤¤¤¤¤jObi¤¤¤¤¤¤¤
[/QUOTE]
Ihan tervetulleita uudet ystävät, entisten kanssa on aikalailla sukset ristissä, eikä juurikaan energiaa selvitellä välejä.Kuin olisi joku ongelmajäte, vanhojen naisten olotila kaiketi ?
Ne taloushuolet pinnassa nyt, tilanne varmaan semmoinen kuin kuvailet.
Sinä kuulostat tyytyväiseltä elämään, kesäterveisiä, t ap
| |
| | | | |