Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
12.08.12, 17:28   #1 (linkki)
herkkupala
(Vierailija)

Kuvankatsojalle

Hei, en tiedä oletko uusi vai nyt eri nimmarilla, mutta ei sillä väliä:)

Jos ehdit / saat kiinni asiaani niin toivoisin katsausta terveyteeni ja talouteeni.
Olen 60v nainen. Työssä ja aviossa.
Kiitos etukäteen!
  Vastaa viestiin
12.08.12, 17:34   #2 (linkki)
Kuvankatsoja
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja herkkupala Näytä viesti
Hei, en tiedä oletko uusi vai nyt eri nimmarilla, mutta ei sillä väliä:)

Jos ehdit / saat kiinni asiaani niin toivoisin katsausta terveyteeni ja talouteeni.
Olen 60v nainen. Työssä ja aviossa.
Kiitos etukäteen!

Samalla nimmarilla, ja olen jo aika vanha:) Mutta terveyteen, rintakehä tulee kuvaan, ja sen kautta selkä. Siinä on ongelman rengas. Kuin olisi jotakin repimistä ja vetoa, että selkä muodostaa kuvassa kipeän s-asennon. Taloudessa on tasainen aika, näyttää kuin sen jälkeen tulisi parempi kausi. Avioliittoa olet osannut hoitaa, osaat ilmeisesti keskustella hyvin.
  Vastaa viestiin
12.08.12, 18:03   #3 (linkki)
herkkupala palauttaa
(Vierailija)

Suunta oikea

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuvankatsoja Näytä viesti
Samalla nimmarilla, ja olen jo aika vanha:) Mutta terveyteen, rintakehä tulee kuvaan, ja sen kautta selkä. Siinä on ongelman rengas. Kuin olisi jotakin repimistä ja vetoa, että selkä muodostaa kuvassa kipeän s-asennon. Taloudessa on tasainen aika, näyttää kuin sen jälkeen tulisi parempi kausi. Avioliittoa olet osannut hoitaa, osaat ilmeisesti keskustella hyvin.
Kiitos sinulle nopeasta vastauksesta! Käyn täällä niin harvoin että en tiedä / tunnista kaikkia.

Terveyteen sopii hyvin repiminen ja veto, mutta ei rintakehässä. Minulla todettiin nivelreuma hiljattain. Talouteen toivoisin todellakin kohennusta. Avioliittoa olemme varmasti kumpikin hoitaneet, koska yli 30v on taivallettu. Tyyntä ja myrskyä toki on mahtunut.
Osaatko lisätä miten reuma etenee (lääkitys aloitettu)? Milloin rahaa tippuu?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku