Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Seksi
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
08.08.12, 14:48   #1 (linkki)
Pitikin kokeilla
(Vierailija)

Yh-äiti kostui rintoja myllyttämällä...

Sattuipa iltana eräänä, että aasialaissyntyinen yh-äiti tuli lapsensa kanssa käymään. Kahvittelun (mehuttelun)jälkeen lapsi siirtyi leikkimään ja me aikuiset päädyimme lukkojen taakse hiplaamaan toisiamme.

Yh-mamma riisui paitansa ja rintsikansa ja sain ensimmäistä kertaa eläissäni nostella raskaita ja isoja rintoja. Puristelin ja tunnustelin niitä. Isot tummanruskeat nännit nöpöttivät. Jos nuorekas tytönrinta on kaunis, niin tuollainen aikuisen äidin rinta on SUPEREROOTTINEN. Hän alkoi kaivamaan housujeni vetoketjua auki.

Tietenkään kumia ei ollut kummallakaan joten hommaa ei voinut viedä pidemmälle, mutta kokeilin sormella naisen alapäätä ja se oli TODELLA märkä alushousuja myöten. Työnsi sormen sisälle ja tuo yh-mamma sulki nätit silmänsä.

Sitten lapsi alkoi huutelemaan äitiä ja pesimme äkkiä kätemme ja menimme olohuoneeseen.

Elikkäs aika herkästi nainen kastuu märkäsi, vaikkei ollut mitään kiihkeää suutelua tms. "tunnetta". :) Ja eipä se kroppa lapsesta pilalle mene mikä oikein helpotti huomata.
  Vastaa viestiin
08.08.12, 14:56   #2 (linkki)
Aplodit tälle
(Vierailija)

Olipa hieno homma, aplodeja tälle....
  Vastaa viestiin
08.08.12, 14:57   #3 (linkki)
Kokeneen vinkki
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pitikin kokeilla Näytä viesti
Sattuipa iltana eräänä, että aasialaissyntyinen yh-äiti tuli lapsensa kanssa käymään. Kahvittelun (mehuttelun)jälkeen lapsi siirtyi leikkimään ja me aikuiset päädyimme lukkojen taakse hiplaamaan toisiamme.

Yh-mamma riisui paitansa ja rintsikansa ja sain ensimmäistä kertaa eläissäni nostella raskaita ja isoja rintoja. Puristelin ja tunnustelin niitä. Isot tummanruskeat nännit nöpöttivät. Jos nuorekas tytönrinta on kaunis, niin tuollainen aikuisen äidin rinta on SUPEREROOTTINEN. Hän alkoi kaivamaan housujeni vetoketjua auki.

Tietenkään kumia ei ollut kummallakaan joten hommaa ei voinut viedä pidemmälle, mutta kokeilin sormella naisen alapäätä ja se oli TODELLA märkä alushousuja myöten. Työnsi sormen sisälle ja tuo yh-mamma sulki nätit silmänsä.

Sitten lapsi alkoi huutelemaan äitiä ja pesimme äkkiä kätemme ja menimme olohuoneeseen.

Elikkäs aika herkästi nainen kastuu märkäsi, vaikkei ollut mitään kiihkeää suutelua tms. "tunnetta". :) Ja eipä se kroppa lapsesta pilalle mene mikä oikein helpotti huomata.
EIpä kannata vetää vääriä johtopäätöksiä. Tottakai rintojen hyväily kiihottaa, mutta nainen on ollut seksuaalisesti lautautunut ja märkä jo ennen kuin pääsitte lukkojen taakse. Tätä tukee se että lapselta mennään himoissaan viereiseen tilaan. Kokeiles sitten joskus panojen jälkeen ihan arkisen siivouksen ohessa nostella rintoja ja työnnä käsi pikkareihin, saatat yllättyä :)
  Vastaa viestiin
09.08.12, 18:27   #4 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2011
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kokeneen vinkki Näytä viesti
EIpä kannata vetää vääriä johtopäätöksiä. Tottakai rintojen hyväily kiihottaa, mutta nainen on ollut seksuaalisesti lautautunut ja märkä jo ennen kuin pääsitte lukkojen taakse. Tätä tukee se että lapselta mennään himoissaan viereiseen tilaan. Kokeiles sitten joskus panojen jälkeen ihan arkisen siivouksen ohessa nostella rintoja ja työnnä käsi pikkareihin, saatat yllättyä :)
Sormet tekee hyvää, enempi vaan pientä sormeiluu, niin naiset tykkää ja kostuu. Tekee hyvää siivoilun välillä.
  Vastaa viestiin
10.08.12, 00:57   #5 (linkki)
Punaparta
(Vierailija)

Lainaus:

Vittu mitä paskapuhetta! Tarinoijalla on joku aasialainen YH-äiti fetissi.
Olen lukenu parempia valheita.
Älä yritä huijata koska olen lukenu ja kuullu kaikki seksinsaanti-huijaukset.
Olen varmasti nuorempi kuin sinä (22v) ja varmasti kokeneempi kuin sinä.

Olen harrastanut seksiä aasialaisten, arabialaisten, valkosten ja mustien naisten kanssa useita kertoja ja mun nykynen tyttöystäväni on mustaihoinen jolla on ruotsalainen isä ja nigearialainen äiti.

Olen kuullut kaikki tarinat ja tiedän mikä on totta. Aloittajan tarina ei ole totta.
  Vastaa viestiin
10.08.12, 07:52   #6 (linkki)
Mia
(Vierailija)

Lopeta häiriköinti!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Punaparta Näytä viesti
Vittu mitä paskapuhetta! Tarinoijalla on joku aasialainen YH-äiti fetissi.
Olen lukenu parempia valheita.
Älä yritä huijata koska olen lukenu ja kuullu kaikki seksinsaanti-huijaukset.
Olen varmasti nuorempi kuin sinä (22v) ja varmasti kokeneempi kuin sinä.

Olen harrastanut seksiä aasialaisten, arabialaisten, valkosten ja mustien naisten kanssa useita kertoja ja mun nykynen tyttöystäväni on mustaihoinen jolla on ruotsalainen isä ja nigearialainen äiti.

Olen kuullut kaikki tarinat ja tiedän mikä on totta. Aloittajan tarina ei ole totta.
Huoh! Arvaa kumpaa uskon; sinun vai ap:n kokemuksia? Sinua vain harmittaa, että joku on päässyt tunnustelemaan naista ja sun pitää vain vetää peräkammarissa tumppuun vuodesta toiseen...
  Vastaa viestiin
12.08.12, 06:01   #7 (linkki)
öö
(Vierailija)

Pillu

En tiedä naisen logiikasta paljoakaan. Mutta, nykyinen ( ja toivottavasti pitkäaikainen ) naiseni on ns hetivalmis. Me käydään usein makkarissa tai vaikkapa saunassa "nusasemassa", eikä tarvii odotella kostumisia. Pitemmän kaavan tarinat sitten erikseen :)

Minulla on myös kokemusta naisista, jotka eivät kostu kovin nopeasti. Ehkä kyse on nuoruudesta, jolloin ei ole kovin varma kehostaan/itsestään tai sitten väärästä kemiasta partnerinsa kanssa.
  Vastaa viestiin
15.08.12, 13:20   #8 (linkki)
minna27
(Vierailija)

hienoa

kiva että joku mies huolii yyhoo äitejäkin!!! :) peukut sulle!!
  Vastaa viestiin
15.08.12, 13:41   #9 (linkki)
Njoops
(Vierailija)

Minä en ole aasialaissyntyinen, yh, enkä (valitettavasti) myöskään äiti, joten en usko noilla seikoilla olevan mitään tekemistä kostumisen kanssa. Itse kostun nopeiten juuri niin, että mieheni hyväilee rintojani. Uskoisin, että moni muukin nainen toivoo monipuolista esileikkiä, jossa rintojen monipuolinen hyväily on avainasiassa.

Joskus voin toki kostua pelkästään ajattelemalla miestäni, vaikkapa muistelemalla edellisiltaamme, mutta useimmiten sytyn nopeiten helpoiten rintojen hyväilystä.
  Vastaa viestiin
15.08.12, 16:10   #10 (linkki)
ytyyhhh
(Vierailija)

Koita näitä

Lainaus:

Sain kiimaisen perheenäidin ksotumaan kun hyväilin häntä pillusta.
  Vastaa viestiin

09.10.12, 07:40   #11 (linkki)
yh-äippä
(Vierailija)

Hienoa

Kiva, että joku välittää meistä yh:istakin. :) Pelastit aamuni!
  Vastaa viestiin
11.10.12, 12:38   #12 (linkki)
kiimatar
(Vierailija)

todellakin

hieno havainto. noin se nainen toimii
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>