Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaukomatkat > Thaimaa
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
05.07.12, 20:44   #1 (linkki)
Eestlane mõisnik

Käyttäjän Hadermann avatari

Rekisteröitynyt: 11/2011
Sijainti: Eesti Vabariik, Tartu
Ajatuksia Thaimaan palstoista........

Lemoni kirjoitti Thairyyn;

''Kyllä Thaimaa ansaitsi ihan oikean keskustelufoorumin. sellaisen missä ei dominoiva
asenne jylläisi tai aina kyseenalaistettaisi mitä itse kukanenkin on kokenut.
Tarjoon tai kun tämä alkaa luistaan enemmän. Tulkaa hyvät ihmiset
mukaan, silleen ne foorumit nousee.''

__________________________________________________ ____________

Walkabout kirjoitti;
Niin kauan kun jokatoinen postaus on Lung udonilta (ylläpito) ja joka toinen spammi moottorilta niin turha odotella uutta nousua. Imho.
Keskustelua silti tarvitaan aina, joten toivon asian muuttuvan.

__________________________________________________ _____________

Ylläpito on syyllinen, että kukaan ei viitsi kirjoittaa Thairyyn. Ei tosin tännekään. Thaimaa taitaa olla jo niin kaluttu luu, että ei siitä juttua irtoa ja talous menee Suomessa jatkossa alaspäin ja uusia ''Thaimaan valloittajia ei ilmaannu.''

Ylläpidon dominoiva ja agressiivinen asenne on myrkkyä vapaaehtoiselle kirjoittelulle Thairyssä. Näet suuren vaivan ja kirjoitat jutun. Aamulla se on jo poistettu, koska ei vastaa ylläpidon näkemystä asiasta.
Tuollaiset pikkunapoleonit pitävät hiekkalaatikkoaan ja saavat siten päteä, joka muuten jokapäiväisessä elämässä jää vähäiseksi.

Minä kirjoitin vuosi sitten Thairyn ylläpidolle seuraavasti;

Avoin kirje ylläpidolle.

Thairylle saattaisi olla kypsymässä tällä hetkellä sosiaalinen tilaus. Monet kaipaavat Thairya.

Allekirjoittanut saattaisi olla kiinnostunut, mikäli palstaa koskee sama sananvapaus kuin lehdistöä ja yleistäsanaa.Toisin sanoen mennään lain mukaan.

Ylläpidon tulisi miettiä jatkoa. Mikäli jonkun mielipide ei tyydytä tai ole samoilla linjoilla ylläpidon kanssa ei se mielestäni voi olla riittävä peruste jutun tai kommentin poistoon.

Tuskin kukaan kaipaa suomi24 räävittömyyksiä, mutta asioista voisi olla eri mieltä.

Tässä ylläpidon vastaus Lemonille;

Oikeassa olet, mutta foorumi on, kuten monesti olen toistanut, ainoastaan niin hyvä tai huono kuin sen kirjoittajat. Se näillä molemmilla "vaihtoehtofoorumeilla" taitaa olla ongelma, että kirjoittelu on ylläpidon ja parin aktiivisen kirjoittajan varassa. Lukijoita kyllä riittää ja siksi olen yrittänyt kirjoitella näitä juttuja.

Laitetaan nyt vielä oma mielipiteeni uudelleen, jos sen olen jo kirjoittanut. Tämä foorumi on pystyssä vuoden pari ja jos mitään virkistymistä ei tapahdu, tuskin on kovin montaa syytä jatkaa operaattorin kanssa sopimusta. Itselläni ei ole mitään erityistä intressiä jatkaa kirjoittelua, mutta teen sen lähinnä niiden hiljaisten lukijoiden takia. Kun heitä riittää, niin tietoa on hyvä jakaa täälläkin. Valitettavasti noiden lukijoiden pysyessä hiljaisena tämä foorumi siis katoaa.
__________________________________________________ ______________

Mielenkiintoista on, että ylläpito näkee kirjoittajat hyvinä ja huonoina. Ylläpito poistaa siis huonot ja sitten ei jää jäljelle mitään. Ei jutun juttua. Eli kaikki jutut ovat ylläpidon mielestä huonoja.
Ylläpito ei näe itsessään mitään vikaa. Erikoista narsismia ja omahyväisyyttä. Ei noilla ehdoilla viitsi kukaan kirjoittaa mitään.

Minä olin jo vuosi sitten sitä mieltä, että ansiokas Thairy kuolee ja kuopataan. Ylläpidolla on peiliin katsomisen aika.
  Vastaa viestiin