Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 05.07.12, 20:16   #1 (linkki)
rakkautta vailla
(Vierailija)

vaihtoja

Jo niin monena kesänä olisin halunnut hänen kädet ympärilleni, olla se nainen, jonka pienet unelmat rakkaudesta toteutuu hänen kanssaan. Miksi kukaan toinen ei ole kuin hän? Miksi minun rakkauteni ei saa täyttyä? Muuan on tullut tiellä vastaan, mutta ei ketään hänen kaltaistaan. Syvällä sydämeni tietää, ettei ole toista kuin hän. Kuihdun hiljalleen pois, tämä rikkoo minut vähä vähältä. Jokainen auringonsäde ja kesäpäivä kasvattaa vain tuskaani. Miksi hän ei rakasta ja halua minua? Miksi näin?
  Vastaa viestiin
Päiväys 05.07.12, 20:29   #2 (linkki)
onko
(Vierailija)

onko tämä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkautta vailla Näytä viesti
Jo niin monena kesänä olisin halunnut hänen kädet ympärilleni, olla se nainen, jonka pienet unelmat rakkaudesta toteutuu hänen kanssaan. Miksi kukaan toinen ei ole kuin hän? Miksi minun rakkauteni ei saa täyttyä? Muuan on tullut tiellä vastaan, mutta ei ketään hänen kaltaistaan. Syvällä sydämeni tietää, ettei ole toista kuin hän. Kuihdun hiljalleen pois, tämä rikkoo minut vähä vähältä. Jokainen auringonsäde ja kesäpäivä kasvattaa vain tuskaani. Miksi hän
ei rakasta ja halua minua? Miksi näin?
pilaviesti?
  Vastaa viestiin
Päiväys 05.07.12, 20:34   #3 (linkki)
rakkautta vailla
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja onko Näytä viesti
pilaviesti?

Ei todellakaan! Miksi niin ajattelet?
  Vastaa viestiin
Päiväys 07.07.12, 19:36   #4 (linkki)
ap.
(Vierailija)

Onko vaihtajia? Aihe ei kepeä, mutta tärkeä ja kipeä.
  Vastaa viestiin
Päiväys 07.07.12, 21:32   #5 (linkki)
ap.
(Vierailija)

Nostan viel.
  Vastaa viestiin