Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Parisuhteessa
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.07.12, 06:49   #1 (linkki)
Epäilijä
(Vierailija)

pettääkö se?

Ärsyttää suunnattomasti kun olen niin mustasukkainen, heti jos vaimo lähtee viikonloppu reissulle tuntuu että pitää viiltää ranteet auki. Tietystihän se sielä pettää kaikki naiset kai pettää kun tilaisuus tulee. Pitäs kai alkaa itekkin pettämään niin olisi tasoissa
  Vastaa viestiin
11.07.12, 07:57   #2 (linkki)
joo
(Vierailija)

suosittelen avioeroa ja yksin asumista.
Ei tartte miettiä pettääkö toinen vai ei. Eikä vetää ranteita auki.

Toinen suositus on myös.
jos avioero on poissujelttu vaihtoehto,
mee mielenterveystoimistoon ja kerro ongelmastasi. Tollanen mustasukkaisuus on sairasta!
  Vastaa viestiin
11.07.12, 09:30   #3 (linkki)
Hoitoon, hoitoon
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Epäilijä Näytä viesti
Ärsyttää suunnattomasti kun olen niin mustasukkainen, heti jos vaimo lähtee viikonloppu reissulle tuntuu että pitää viiltää ranteet auki. Tietystihän se sielä pettää kaikki naiset kai pettää kun tilaisuus tulee. Pitäs kai alkaa itekkin pettämään niin olisi tasoissa
Joo, äkkiä hoitoon, olet liian sairas!!!!
  Vastaa viestiin
12.07.12, 12:45   #4 (linkki)
tietää
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Epäilijä Näytä viesti

tietenkin se pettää!! kaikki naiset pettää, teet juuri oikein jos itsekkin petät!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku