Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 14.07.12, 15:50   #1 (linkki)
etiäinenkö?
(Vierailija)

lyhyesti vaihtoa

on sellainen tunne, että illalla olen menossa jonnekin... vielä ei ainakaan ole mitään tietoa minulla menoista.. mitä siis näkisit iltaani nousevan? olenko menossa jossakin vai tuleeko koti-ilta? kenen kanssa?
  Vastaa viestiin
Päiväys 14.07.12, 16:26   #2 (linkki)
sellainen kutina
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja etiäinenkö? Näytä viesti
on sellainen tunne, että illalla olen menossa jonnekin... vielä ei ainakaan ole mitään tietoa minulla menoista.. mitä siis näkisit iltaani nousevan? olenko menossa jossakin vai tuleeko koti-ilta? kenen kanssa?

Illemmalla soi puhelin, lähdet sen jälkeen kaverin kanssa johonkin iloiseen seuraan. Naispuolinen ystävä esittää kutsun.

Laitoin miehelle viestin tapaamisehdotuksenn kera. Onko jo lukenut? Mitä vastaa? Aavistaako, että aion lopettaa treffailun?
  Vastaa viestiin
Päiväys 14.07.12, 16:58   #3 (linkki)
lyhyt
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja etiäinenkö? Näytä viesti

olet menossa, näkyy nainen ja mies, voi olla että ovat pariskunta tai että menet naisen kanssa ja mies liittyy seuraan. joka tapauksessa kolmisin vietätte ainakin osan iltaa. kiva ilta tulossa. :)

minkalainen minun iltani tulee olemaan? näillä näkymillä olen kotona. meilaako herra a, soittaako herra b?
  Vastaa viestiin
Päiväys 14.07.12, 18:56   #4 (linkki)
etiäinenkö?
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sellainen kutina Näytä viesti
Illemmalla soi puhelin, lähdet sen jälkeen kaverin kanssa johonkin iloiseen seuraan. Naispuolinen ystävä esittää kutsun.

Laitoin miehelle viestin tapaamisehdotuksenn kera. Onko jo lukenut? Mitä vastaa? Aavistaako, että aion lopettaa treffailun?

ainakin naispuolisen ystävän kutsu piti paikkansa, tosin viestien kautta. iloinen seura muodostui hänen lapsistaan :)

mielestäni mies ei ole vielä lukenut viestiäsi. mies ei tule myöntymään tapaamisehdotukseesi, vastaa kylläkin viestiisi. mielestäni ei aavista aikomuksiasi treffailun suhteen - katselee jotenkin toisaalle, vaikka kiinnittyneenä mukana onkin.
  Vastaa viestiin
Päiväys 14.07.12, 20:10   #5 (linkki)
etiäinenkö?
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lyhyt Näytä viesti
olet menossa, näkyy nainen ja mies, voi olla että ovat pariskunta tai että menet naisen kanssa ja mies liittyy seuraan. joka tapauksessa kolmisin vietätte ainakin osan iltaa. kiva ilta tulossa. :)

minkalainen minun iltani tulee olemaan? näillä näkymillä olen kotona. meilaako herra a, soittaako herra b?
saan vieraakseni naisen ja miehen -pariskunnan :). tältä osin oikeassa olet ja uskonpa, että kiva ilta on heidän kanssaan tulossa. toivon vielä yhden kutsun tulevan, mutta...??

sinut saan iltaasi viettämään kotipiireissä. meili nousee herra a:lta, mutta menee huomisen puolelle. herra b.n soittoa en saa tähän pidemmällä aikavälillä nousemaan.
  Vastaa viestiin