Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
31.07.12, 14:40   #1 (linkki)
Sanna Sarenius
(Vierailija)

Kauneusleikkaus ulkomailla/ lehtijuttu

Hei,

olen vapaa toimittaja ja etsin 1-2 haastateltavaa syksyllä ilmestyvään lehtijuttuun, missä kerrotaan kauneusleikkauksista.

Viime aikoina on tullut julkisuuteen tapauksia, jotka ovat hakeutuneet leikkaukseen esimerkiksi Puolaan, ja kokemukset ovat olleet jotain muuta mitä piti. Ruotsalaisnainen toi hiljattain julkisuuteen tapauksensa, jossa sai kasvo-operaatiosta aivovamman.

On syytä tuoda esille myös Suomessa tapauksia, joista käy ilmi, että kannattaa harkita tarkkaan ja ottaa selvää asioista, ennen kun hakeutuu kauneusleikkaukseen.

Minulla on jutussa jo kaksi Virossa käynyttä tapausta, kenellä kaikki on mennyt hyvin. Kaipaan juttuun myös sitä toista puolta, että aina ei näin käy. Voit olla käynyt Suomessa, Puolassa, Latviassa, tai missä tahansa muualla paitsi Virossa.

Sinun ei tarvitse esiintyä omalla nimelläsi tai kuvallasi, kunhan kerrot tarinasi. Olisi tärkeää saada ihmisten tietoon myös varoittavia esimerkkejä. Mikä tahansa syy, ettet ole itse tyytyväinen riittää, vaikka henkilökunnan palvelu tai tiedottaminen paikan päällä, tai sitten tyytymättömyys lopputulokseen tms.

Voit ottaa minuun yhteyttä mahdollisimman pian laittamalla sähköpostia, sanna.sarenius@metroradio.fi.

Kiitos jo etukäteen.

Ystävällisin terveisin,

Sanna Sarenius
vapaa toimittaja
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku