| |  | |
10.08.12, 16:42
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Auroora
Laitoin kyllä kysymykseni jo tuonne ennustus puolelle. Olisitko katsonut minun ihmissuhteisiini, hetki sitten ristiverinen mies, joka vaikutti aluksi niin sopivalta jättäytyi pois elämästäni. Onko tämä nyt näin, vain tuleeko meille vielä jatkoa? Ihmetyttää tämä huono karma suhteissani, aina jokin pielessä, aika, paikka ja ihmiset, huokaus. Kiitos Sinulle.
| |
| | |
11.08.12, 08:43
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Miehellä on muuta meneillään, asioita jotka ovat tärkeämpiä hänelle kuin sinä. Tunnistat sinulle oikean miehen siitä että tämä on sinnikäs yhteydenotoissaan. Varo alistavaa miestyyppiä, tämä mies ei ollut sellainen, mutta varo sellaisia jatkossa. Hyvä suhde lähtee syvenevästä ystävyydestä. Olet katsellut vähän vääräntyyppisiä miehiä. Käy lapsuusaikasi lävitse ja katso löytyykö sieltä jokin syy. Älä myöskään hae isähahmoa, hae ystävähahmoa, kuitenkin sellaista johon et heti kyllästy.
Parasta olisi jos et keskittyisi vain odottamiseen vaan hakisit iloa elämääsi. Opit suhtautumaan miehiin vähän rennommin. Hanki elämä, kukaan ei tee sinua onnelliseksi, et voi elää toisen ihmisen kautta. Miehet ovat yksinkertaisia kapistuksia, naiset ovat onnen jakamisessa paljon voimakkaampia. Kaikki lähtee sinun omasta voimastasi.
| |
| | |
11.08.12, 15:54
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Auroora Miehellä on muuta meneillään, asioita jotka ovat tärkeämpiä hänelle kuin sinä. Tunnistat sinulle oikean miehen siitä että tämä on sinnikäs yhteydenotoissaan. Varo alistavaa miestyyppiä, tämä mies ei ollut sellainen, mutta varo sellaisia jatkossa. Hyvä suhde lähtee syvenevästä ystävyydestä. Olet katsellut vähän vääräntyyppisiä miehiä. Käy lapsuusaikasi lävitse ja katso löytyykö sieltä jokin syy. Älä myöskään hae isähahmoa, hae ystävähahmoa, kuitenkin sellaista johon et heti kyllästy.
Parasta olisi jos et keskittyisi vain odottamiseen vaan hakisit iloa elämääsi. Opit suhtautumaan miehiin vähän rennommin. Hanki elämä, kukaan ei tee sinua onnelliseksi, et voi elää toisen ihmisen kautta. Miehet ovat yksinkertaisia kapistuksia, naiset ovat onnen jakamisessa paljon voimakkaampia. Kaikki lähtee sinun omasta voimastasi. | Olenkin miettinyt, että syy löytyy jotenkin lapsuudestani, mutta ei se ole minulle avautunut, miksi hankkiudun tai päädyn tietynlaisten miesten seuraan. En tiedä miten saan tämän asian itselleni selvitettyä, alistava oli edellinen suhteeni, mies oli narsisti. Tämä ristiverinen on omalla tavallaan herttainen, mutta on ongelmia joita ei ole vielä käsitellyt, eikä edes valmis mihinkään, ehkä näit ne näinä tärkeämpinä asioina. Minulla alkaa vain usko loppua, en edes aktiivisesti etsi kumppania, mutta kun rakastun, menetän jotenkin elämänhallinnan jos en saa tahtomaani vastakaikua. On tämä vaikeaa, ehkä on parempi olla yksin.
| |
| | |
11.08.12, 17:21
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Niin, miehet eivät voi terapoida sinua, se on ammattiauttajan tehtävä.
| |
| | |
11.08.12, 17:29
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | Aurora
no jopas kun törmäsin Auroraan täälläkin käydessäni.)..kun minun unissakin on ollut Aurora.
Olisiko sinulla minulle jotain viestiä? :)
| |
| | |
12.08.12, 11:33
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitän Aurooraa, annoit hyviä vinkkejä. En kuitenkaan koe, että tarvitsen ammattiauttajaa. Tuntuu, että vinkkaat meillä kysyjillä kaikilla olevan vakavamman luontoisia ongelmia. Varovaisuutta tähän toivoisin kainosti, etteivät herkimmät ota näitä liian vakavasti.
t. itseään tasapainoisena pitävä
| |
| | | | |