Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Ajassa etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ajassa > Kotimaa
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
07.08.12, 15:58   #1 (linkki)

Käyttäjän Peku2 avatari

Rekisteröitynyt: 09/2009
Arvatkaas mistä kuva on otettu

Vastaa viestiin
07.08.12, 16:09   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Näin ens-hätään arvioisin navetasta sieltä, mistä hiehot on juuri päästetty suveksi mäelle kirmaamaan.
  Vastaa viestiin
07.08.12, 16:10   #3 (linkki)

Käyttäjän antisossu avatari

Rekisteröitynyt: 02/2007
Sijainti: Suomi
hmmm..

Näyttäisi öiseltä rautatieasemalta, hyätyltä sellaiselta.
  Vastaa viestiin
07.08.12, 19:40   #4 (linkki)

Käyttäjän Peku2 avatari

Rekisteröitynyt: 09/2009
Se on

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Soli Näytä viesti
Näin ens-hätään arvioisin navetasta sieltä, mistä hiehot on juuri päästetty suveksi mäelle kirmaamaan.
uponneesta Titanicista on lisäkuvia tuolla Historian lehden kotisivuilla.

.
  Vastaa viestiin
07.08.12, 22:02   #5 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
No niinpä tietenkin.

Enpä osannut taaskaan edes sinne päinkään.

Titanicin "vuosipäivää" vietettiin koko sivistyneessä mailmassa viime kevväänä.
Treella esimerkiksi oli erittäin tarkoin valittujen eli kutsuttujen ruokailu tilaisuus. Omien tietojeni vähäisillä ymmärryksillä, ainutkaan ei edes itse maksanut.

Ruokasortteja oli lukemattomia. Pelkkiä erilaisia holipitoisuuksia oli ainoastaan 14.

Naiset eivät lähteissään kylläkään olleet ollenkaan iloisina? Oli kuulemma kuin omista ruumiistaan olisi osiaan tarjoiltu.
Mieleeni tuli jälkeenpäin paljon kyseisestä muistotilaisuudestaan. Esimerkiksi se, ettei maamme ylimmät päättäjät välttämättä ole ... no se siitä ja heitin muistakakaan arvo-pippaloistaan kakoessaan roqfjord juustoillaan maustettuja sisäfile pihvejä arkisina lounainaan.

Pahalla en suinkaan, koska palkkani olen aina saanut. Jos ovat tinganneet, olen välittömästi työsuojelulakiensa tarkoittamilla "sairaslomilla".

Yhdelle nykyiselle Ministerillemme sanoin makeimmilla hetkosen unillani, että kuule, nyt olen niin kännissä etten uskalla isolle tielle. Vastasi: Ei saatana sun kanssasi, taas valehtelet. Välittömästi lähret tuleen ja SILLÄ-SIISTI! (=Alcometri?)

Yksi monista aikansa edelleen kiitettävän maukkaista Menuista:
Pupuleipomo: Titanic / Viimeinen ateria / Ensimmäinen luokka / Menu / Titanicin Ruokalista

Viimeinen muokkaaja Soli; 07.08.12 22:54.
  Vastaa viestiin