| |  | |
18.08.12, 18:08
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | ainainen painajainen
Olen mielestäni kiltti ihminen, vaan elämä se vasta on ollut suorastaan piru minua kohtaan.
P0ika meinasi kuolla, mies sairastui, velat, nyt sydänkohtaus miehelle, teho-hoito, paljon laskuja, itselle tuli dia-2, en ole edes lihava, en juo, en polta, geenit sanoi lääkäri.
Menetin asuntoni kaiken päälle mies sairastui jo 30 vuotta sitten. Missä on raja mitä ihminen kestää. Itseni työura 46 v. plus opiskelit missään ne ei enää näy. Olen kyllä nyt ihan tuhon partaalla, jos jollain on voimaa, auttakaa. Itkin koko aamupäivän kun kävin katsomassa omepuita joita oli entisessä asunnossani. Onneksi muut lapset ovat vielä jotakuinkin hengissä, vaikka tapaturmia on tullut mm. moottoripyörillä.
| |
| | |
18.08.12, 21:37
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikä tämä tarkoitus on Olen mielestäni kiltti ihminen, vaan elämä se vasta on ollut suorastaan piru minua kohtaan.
P0ika meinasi kuolla, mies sairastui, velat, nyt sydänkohtaus miehelle, teho-hoito, paljon laskuja, itselle tuli dia-2, en ole edes lihava, en juo, en polta, geenit sanoi lääkäri.
Menetin asuntoni kaiken päälle mies sairastui jo 30 vuotta sitten. Missä on raja mitä ihminen kestää. Itseni työura 46 v. plus opiskelit missään ne ei enää näy. Olen kyllä nyt ihan tuhon partaalla, jos jollain on voimaa, auttakaa. Itkin koko aamupäivän kun kävin katsomassa omepuita joita oli entisessä asunnossani. Onneksi muut lapset ovat vielä jotakuinkin hengissä, vaikka tapaturmia on tullut mm. moottoripyörillä. | Poika hurjasteli moottoripyörällä ja tuli onnettomuus. Mies sairastui sydänsairauteen, teillä on velkoja, ja sinulla dia-2.
Kuvaamasi on sellaista, jota ei ihminen yksinkertaisesti jaksa, joten toivon Sinulle kaikkea parasta ja etenkin voimia.
Olen kokenut jotain liian raskasta itsekin, mutta en kuvaamasi kaltaista.
Yritän näkijänä auttaa sinua. En pysty muuhun, kuin putsamaan perheenjäsentenne kenttiä, ja siitäkin saatte vain tilapäisen avun.
En osaa muuta kuin toivottaa Sinulle ja perheelle kaikkea hyvää!
| |
| | |
18.08.12, 23:22
|
#3 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja En ole näkijä Yritän näkijänä auttaa sinua. En pysty muuhun, kuin putsamaan perheenjäsentenne kenttiä, ja siitäkin saatte vain tilapäisen avun. | | |
| | |
19.08.12, 00:07
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
perheen ruokavalioiden muuttaminen saattaisi ainakin olla aika ajankohtainen joilla voisi muuttaa terveysolosuhteita. Oikeanlaisen ruokavalion löytäminen voi myös rauhoittaa ja tasapainottaa levottomuuttakin.
Ja kannattaisi yrittää jonkinmoista positiivisemaan suntaanpäivityspäiväkirjaakin tehdä mielessään tahi oikein paperille, sillä teillä on toisenne, etsikää niitä hyviä juttuja nyt vaikka pieniäkin ja niitä korostakaa synkempinä hetkinä etsien valoisuutta.
Mahtaisitkos saada sieltä vanhasta omenapuusta vaikka vain yhden omenan josta voisit ottaa siemenen ja kasvattaa uutta puuta ja uutta alkua elämään.
| |
| | |
19.08.12, 18:14
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Mikä tämä tarkoitus on Olen mielestäni kiltti ihminen, vaan elämä se vasta on ollut suorastaan piru minua kohtaan.
Menetin asuntoni kaiken päälle mies sairastui jo 30 vuotta sitten. Missä on raja mitä ihminen kestää. Itseni työura 46 v. plus opiskelit missään ne ei enää näy. Olen kyllä nyt ihan tuhon partaalla, jos jollain on voimaa, auttakaa. Itkin koko aamupäivän kun kävin katsomassa omepuita joita oli entisessä asunnossani. Onneksi muut lapset ovat vielä jotakuinkin hengissä, vaikka tapaturmia on tullut mm. moottoripyörillä. | Sinä olet erittäin voimakas ihminen, jolla on kaikki voima muuttaa elämäsi suunta. Aloita muutos NYT, ei huomenna tai ensi viikolla vaan NYT. Etsi alkuun edes yksi asia, josta olet elämässä kiitollinen. Vaikkakin juuri omenapuut! Ajattele omenapuuta ja kiitä siitä. Koita vaikka hymyillä, kun niin teet. Joko hiljaa mielessäsi tai ääneen ajattele tähän tyyliin "Kiitos tästä omenapuusta, kiitos tästä ilosta, jota se tuo".
Joka päivä ajattele useaan kertaan sellaista asiaa, josta olet kiitollinen, juurikin sitä omenapuuta esimerkiksi. Ajattele sitä mahdollisimman usein pitkin päivää. Tämä kiitollisuuden rauhallinen, onnellinen, iloinen energia alkaa laajeta elämääsi yhä enemmän. Pian huomaat keskittyväsi aina vain enemmän ja enemmän elämän valoisiin puoliin niiden synkkien sijasta. Energiatasosi alkaa nousta ja jaksat taas paremmin.
Elämän syvin totuus on, että elämästä tulee hyvin pitkälti sitä, mitä ajattelemme sen olevan ja vedämme asioita puoleemme ajatustemme mukaan. Se on maailmankaikkeuden laki. Mikäli ajattelet elämän olevan jatkuvaa painajaista, siitä tulee sellaista. Ajatuksesi on laki. Ala ajatella elämää ystävänäsi. Elämä on kuin ne omenapuut, joista pidät. :) Sinun täytyy vain alkaa uskoa se! Elämä haluaa sinulle hyvää. Elämä haluaa antaa sinulle sen, mitä toivot. Mikäli olet jatkuvasti huolissasi/peloissasi/turhautunut, saat vain lisää taakkaa niskoillesi, sillä pyydät noita raskaita asioita elämääsi. Et varmastikaan tietoisesti, mutta se lisääntyy mihin keskityt. Keskity siis kiitollisuuteen, niin varjoille jää aina vain vähemmän tilaa. Valo alkaa sarastaa elämässäsi aina vain voimakkaammin ja täyttää pian elämäsi.
Ei ole hetkeäkään myöhäistä muuttaa elämäsi suuntaa! Muuta se jo tänään. Muuta ensin omat ajatuksesi, oma energiasi, niin muu seuraa perässä! Olet kaunis ja voimakas, ansaitset kaiken onnen, sinun ei tarvitse epäillä sitä enää.
Kirjoita paperille ylös, millainen on sinun unelmiesi elämä. Erittele siihen kaikki asiat, joita toivot toteutuvaksi. Silmäile tuota paperia sitten usein, joka päivä. Keskity vain siihen, mitä tahdot, älä siihen mitä pelkäät. Voit kirjoittaa ylös myös pelkosi, sillä on hyvä tiedostaa ne selvästi, jota opit helpommin erottamaan, mikä ajatus tai odotus kumpuaa pelosta. Sitten revi tai polta tuo paperi. Aina kun pelot ja negatiiviset ajatukset tämän jälkeen valtaavat mielesi, korvaa ne heti niillä positiivisilla odotuksilla, joita mielummin haluat tapahtuvaksi. Sinun täytyy tietää, mitä tahdot, vain siten voit vetää puoleesi haluamasi todellisuuden! Ala keskittyä toiveisiisi, unelmiisi ja hyviin puoliisi ja kiitollisuuden aiheisiisi. Ole sopivasti itsekäskin, mieti mikä on SINUN unelmasi, SINUN ilosi.
Kaikki tämä muuttaa elämäsi.Se on laki. <3
| |
| | |
21.08.12, 10:17
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olet mielestäsi kiltti, kenelle? Yleensä kiltteys on sitä, että muiden mieliksi pitää olla kiltti ja samalla siinä itse tukahduttaa sisälleen kaiken sen mitä oikeasti haluaisi olla.
Olen mieliksi muille mutta samalla toimin täysin itseäni vastaan. Jolloin elämä alkaa toimimaan juuri tämän toimintamallin mukaisesti: Koet itsesi ulkopuolella pelkkää vastoinkäymistä, koska toimit juuri itseäsi kohtaan samalla tavalla.
Sitä saa mitä tilaa, niin hyvässä kuin pahassakin. Kiltteys on toimimista itseään vastaan, jolloin elämäkin sinulle niin tekee, toimii siis sinua vastaan.
Mutta kaiken tämän sinä itse voit muuttaa, jos niin haluat.
Lopeta kilttinä oleminen, koska kilttinä oleminen tarkoittaa suomeksi itseään vastoin käymistä.
Muutat elämäsi muuttamalla itsesi. Tässä sinä itse voit vaikuttaa 100 %:sti siihen, minkälaisen elämän haluat itsellesi. Muutos lähtee liikkeelle aina siitä pisteestä missä itse on.
Joten eikun hihat heilumaan itsesi kanssa, se on se avain, mistä lähdet liikkeelle.
Tsemppiä
| |
| | | | |