Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 03.08.12, 15:17   #1 (linkki)
Marsipaani
(Vierailija)

Vaihtoa

Taloudellisen tilanteen vuoksi en saanutkaan luvattua apua työhön. Miltä syksy näyttää, onko edes mahdollista löytää jostain opiskelijaharjoittelijaa avuksi? Työtä on paljon ja toinenkin henkilö tarvittaisiin. Miten selviän syksystä ja tulevasta?
  Vastaa viestiin
Päiväys 03.08.12, 15:49   #2 (linkki)
Seireenien kutsu
(Vierailija)

Sinulle marsipaani

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Marsipaani Näytä viesti
Taloudellisen tilanteen vuoksi en saanutkaan luvattua apua työhön. Miltä syksy näyttää, onko edes mahdollista löytää jostain opiskelijaharjoittelijaa avuksi? Työtä on paljon ja toinenkin henkilö tarvittaisiin. Miten selviän syksystä ja tulevasta?
Kyllä tässä on kaksikin vapaata ihmistä tulemaan. Vanhemmalla miehellä on linkki jonka kautta asia järjestyy taloudellisesti hyvin. Taidat saada kumppanin jonka kanssa on hyvä tehdä töitä toki on nuori ja opettelee mutta anna aikaa.

Minulla oli pitkää yhteys miehen kanssa. Nyt on hiljaisuutta hän tietää että olisin vielä valmis yhteyteen. Palaako vielä ja millä tavalla? Toisaalta olen kyllä itse päästänyt irti mutta ystävyyskin mahdollista.
  Vastaa viestiin
Päiväys 03.08.12, 15:54   #3 (linkki)
Marsipaani
(Vierailija)

Minulla oli pitkää yhteys miehen kanssa. Nyt on hiljaisuutta hän tietää että olisin vielä valmis yhteyteen. Palaako vielä ja millä tavalla? Toisaalta olen kyllä itse päästänyt irti mutta ystävyyskin mahdollista.[/QUOTE]

Näkisin jatkossa välillänne ystävyyttä pelkästään. Aika on tehnyt tehtävänsä ja paluuta entiseen ei ole näkyvissä. Ystävyys on iso juttu teille molemille. Näyttäisi, että ennen joulua elämääsi tuo vipinää ristiverinen mies.
  Vastaa viestiin
Päiväys 03.08.12, 16:04   #4 (linkki)
En ole
(Vierailija)

En ole näkijä

Lainaus:
Minkä alan yrittäjä olet, ja minkä alan apua haluat?

Oletko kääntynyt yliopistojen ja koulujen puoleen, sillä sieltä saa, ainakin kouluista palkattomia harjoittelijoita.
  Vastaa viestiin
Päiväys 03.08.12, 19:30   #5 (linkki)
Marsipaani
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja En ole Näytä viesti
Minkä alan yrittäjä olet, ja minkä alan apua haluat?

Oletko kääntynyt yliopistojen ja koulujen puoleen, sillä sieltä saa, ainakin kouluista palkattomia harjoittelijoita.
Joo, näin on pakko tehdä, mutta eri asia, riittääkö harjoittelijoita tai onko sopivia koulutuksia tällä seudulla meneillään.

Jos joku vielä katsoisi? Stressi alkaa tosiaan painaa päälle...
  Vastaa viestiin
Päiväys 04.08.12, 19:09   #6 (linkki)
Marsipaani
(Vierailija)

Lainaus:
Joo, näin on pakko tehdä, mutta eri asia, riittääkö harjoittelijoita tai onko sopivia koulutuksia tällä seudulla meneillään.

Jos joku vielä katsoisi? Stressi alkaa tosiaan painaa päälle...
Onko vaihtajia vielä?
  Vastaa viestiin
Päiväys 04.08.12, 19:15   #7 (linkki)
Oiva
(Vierailija)

marsipaanille

Lainaus:
Onko vaihtajia vielä?
No apua saat paikallisen työvoimatoimiston kautta
sinulle annetaan työelämävalmennukseen tai vastaavaan kokeiluun
tuleva pitkältä tauolta työelämään palaamassa oleva alle 30, ellei jopa alle 25 v
henkilö, jonka avulla saat perusasioihin apua ja samalla ikään kuin autat häntä uuteen
alkuun
työsuhteenne tulee olemaan hyvä, vähän sellaista tukihahmoa sinusta haetaan
ja se oletkin tässä mielelläsi, koska molemmat hyödytte
onko tällainen asia jo vireillä..?

Minulle: työ minuakin murehduttaa. Pitäisi olla uutta alkua tulossa vanhassa paikassa.
Mitä annetaan ja kerrotaan tästä?
  Vastaa viestiin
Päiväys 05.08.12, 20:58   #8 (linkki)
Marsipaani
(Vierailija)

Minulle: työ minuakin murehduttaa. Pitäisi olla uutta alkua tulossa vanhassa paikassa.
Mitä annetaan ja kerrotaan tästä?[/QUOTE]

Saat vanhasta paikasta määräaikaisen pestin itsellesi. Jollain tavalla työ on hieman erilaista kuin aikaisemmin siis eri tehtäviä. Työ näyttäisi olevan ihan mielenkiintoista. Työpaikalle on tullut myös uusia kasvoja, joiden kanssa on kiva tehdä töitä. Vaalea nainen tähän tuodaan esille jostain syystä, kiharat hiukset ja hymyileväinen hän on.
  Vastaa viestiin