Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Uusia ystäviä?
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
28.06.12, 13:51   #1 (linkki)
sofiak
(Vierailija)

Ystävää/ystäväpariskuntaa Vaasasta?

Hei vaan!
Oon parikymppinen opiskeleva-työssäkäyvä nuori nainen, joka muutti viime syksynä Vaasaan opiskelujen takia. Joitakin kavereita olen jo Vaasassa saanut ja ystäviäkin on muilla paikkakunnilla, mutta toiveissa olisi löytää täältäkin aito ja luotettava ystävä, tai aluksi ainakin vaikka vain seuraa esim. lenkkipolulle, kahville tai ihan mihin vaan menoihin :) Meitä voisi yhdistää esim. yliopisto-opiskelijuus, "ulkopaikkakuntalaisuus" Vaasassa tai kiinnostus kulttuuriin/shoppailuun/retkeilyyn ja matkailuun...
Ihmisenä olen perus mukava, positiivinen, hyvä kuuntelija ja sellainen pohdiskelijatyyppi :) Arvostan toisissa ihmisissä aitoutta, rehellisyyttä ja ystävällisyyttä.
Asun myös juuri Vaasaan muuttaneen, työssäkäyvän poikaystäväni kanssa, joten olisi varmasti kiva tutustua ihmisiin myös pariskuntana esim. ulkona syömisen, illanistujaisten tai vaikka yöelämässä käynnin merkeissä :) Yhteyttä minuun/meihin voi ottaa sähköpostitse:

mariel@live.fi
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku