Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
19.08.12, 11:55   #1 (linkki)
-M-
(Vierailija)

kuvankatsoja

huomenta, katsoisitko mitä saat minulle rakkauteen? Olen tummanvaalea, vihreäsilmäinen. loma juuri alkanut. onko uutta tuloillaan vai olenko jonkun aiemman heilan mielessä? Kiitos
  Vastaa viestiin
20.08.12, 18:52   #2 (linkki)
Kuvankatsoja
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -M- Näytä viesti
huomenta, katsoisitko mitä saat minulle rakkauteen? Olen tummanvaalea, vihreäsilmäinen. loma juuri alkanut. onko uutta tuloillaan vai olenko jonkun aiemman heilan mielessä? Kiitos

Tumma tulija on ilmeisesti uutta verta. Pyörit tosin vanhojen heilojen mielessäkin, mutta vain ilmeisen pätkittäin. Kohtaamisenne on sulan maan aikaan. Tai sitten maassa, jossa on sulaa ympäri vuoden. Oletko menossa lomamatkalle?
  Vastaa viestiin
21.08.12, 00:24   #3 (linkki)
-M-
(Vierailija)

Kiitos paljon. Mikä ihme siinä mahtaa olla että ex heilat aika ajoin ottaa yhteyttä mutta ei johda mihinkään? Tumma mies tulossa, mutta onko tämän vuoden aikana vai tulevina :)? En ole menosa matkoille, ellen kyllästy tähän jouten oloon :D
  Vastaa viestiin
21.08.12, 00:34   #4 (linkki)
Kuvankatsoja
(Vierailija)

Lainaus:
Kiitos paljon. Mikä ihme siinä mahtaa olla että ex heilat aika ajoin ottaa yhteyttä mutta ei johda mihinkään? Tumma mies tulossa, mutta onko tämän vuoden aikana vai tulevina :)? En ole menosa matkoille, ellen kyllästy tähän jouten oloon :D

Maa on sula kun tumma tulevi. En tiedä olisiko jo tälle sulalle. Luultavimmin. Joutenoloon pitää kyllästyä ja piristää itseä pienellä lomaromanssilla;) Tai sitten sinnikkäästi odotat tätä tummaa miestä, kyllä se sieltä saapuu kun vähän etsiskelet.
  Vastaa viestiin
21.08.12, 01:06   #5 (linkki)
-M-
(Vierailija)

Kiitos. Tulee siis jos on tullakseen ;) Joutenolo ei tosiaan oo mun juttu. Iltakahville hurautin 150 km. Jotain pitää keksiä vaikken etelän lämpöön vielä kaipaa... Onhan tuossa noita kirjoja jos availis tuota henkimaailmaa ja maalausvälineetkin siististi paketissa joululomalta:D Kaksi tuttua on katsonut että poikavauvan saan. Vähän kiireeksi pistää jos ei tumma jo ala tulla. Nyt mulla olis aikaa :D
  Vastaa viestiin
21.08.12, 22:56   #6 (linkki)
-M-
(Vierailija)

Lainaus:
Kiitos. Tulee siis jos on tullakseen ;) Joutenolo ei tosiaan oo mun juttu. Iltakahville hurautin 150 km. Jotain pitää keksiä vaikken etelän lämpöön vielä kaipaa... Onhan tuossa noita kirjoja jos availis tuota henkimaailmaa ja maalausvälineetkin siististi paketissa joululomalta:D Kaksi tuttua on katsonut että poikavauvan saan. Vähän kiireeksi pistää jos ei tumma jo ala tulla. Nyt mulla olis aikaa :D

Hih voi olla että sutinaa ilmassa ;) Laitoin yhdelle tummalle miehelle viestiä jos olisi lähtenyt kanssani ulos. Vastasi että kysyisin parin päivän kuluttua uudestaan. On samasta kylästä kuin minä kotoisin. Ystävä ja hänen mies myös kutsuivat viikonloppuna ulos. Mukaan tulee kuulemma myös miehen tumma ystävä ;) Ja huomenna ystävän kanssa pitkälle lounaalle;)
  Vastaa viestiin
22.08.12, 01:21   #7 (linkki)
Kuvankatsoja
(Vierailija)

Lainaus:
Hih voi olla että sutinaa ilmassa ;) Laitoin yhdelle tummalle miehelle viestiä jos olisi lähtenyt kanssani ulos. Vastasi että kysyisin parin päivän kuluttua uudestaan. On samasta kylästä kuin minä kotoisin. Ystävä ja hänen mies myös kutsuivat viikonloppuna ulos. Mukaan tulee kuulemma myös miehen tumma ystävä ;) Ja huomenna ystävän kanssa pitkälle lounaalle;)

Kuvani pitävät pelottavan usein kutinsa, joten olehan varovainen;) Innolla odottelen palautetta josko jonkin sortin tärppäämistä tapahtuisi. Toivottavasti kohtaat sen "vähiten väärän" näissä sosiaalisissa kiemuroissa:)
  Vastaa viestiin
27.08.12, 15:51   #8 (linkki)
-M-
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuvankatsoja Näytä viesti
Kuvani pitävät pelottavan usein kutinsa, joten olehan varovainen;) Innolla odottelen palautetta josko jonkin sortin tärppäämistä tapahtuisi. Toivottavasti kohtaat sen "vähiten väärän" näissä sosiaalisissa kiemuroissa:)
toinen tumma mies ei jäänytkään vkonlopuksi hkiin. Olisi mua 15 vuotta vanhempi ja veikkaan että liikaa. Toisen tumman tapasin perjantaina. Nukuttiin vierekkäin mutta ei ollut edes suukkoa. Meidän väliltä taitaa puuttua kemia... Nyt kävi vähän masentaa kun ei edes kesäheilaa löytynyt. Toivottavasti tuleva tuo perhnosia vatsaanpohjaan ja kaksisuuntisesti ;)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku