Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 05.07.12, 14:14   #1 (linkki)
Parisen nopsaa
(Vierailija)

Vaihdan

Odotan miehen yhteydenottoa, milloin tulee ja ehdottaisiko milloin tapaamista? Odottaako minun ottavan yhteyttä vai onko välinpitämätön... Tms?

Mitä sinulle?
  Vastaa viestiin
Päiväys 05.07.12, 14:26   #2 (linkki)
Kaisla
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Parisen nopsaa Näytä viesti
Odotan miehen yhteydenottoa, milloin tulee ja ehdottaisiko milloin tapaamista? Odottaako minun ottavan yhteyttä vai onko välinpitämätön... Tms?

Mitä sinulle?
Onko tämä mies kertonut jostain merkittävästä hankkeesta , joka olisi käynnistymässä ? Syksyllä mahdollisesti. Yhteinen huumorintaju on virittänyt ihastusta välillenne jotenkin vähän yllättäen ?

Kaverilla on juuri nyt kotiasiat päällimmäisenä. Ihastus hiipuu kesän mittaan välimatkan takia, mutta yhteistyö toteutuu kyllä. Mies näyttäytyy sinulle jotenkin erilaisena silloin, stressi painaa päälle. Mutkia matkassa, joskus myöhemmin taas toistuu tämänhetkiset tuntemukset.

Katsotko minulle viikonlopun menoihin, tiedossa niin juhlaa kuin velvollisuuksiakin ?
  Vastaa viestiin
Päiväys 05.07.12, 14:31   #3 (linkki)
Ap vastaa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaisla Näytä viesti
Onko tämä mies kertonut jostain merkittävästä hankkeesta , joka olisi käynnistymässä ? Syksyllä mahdollisesti. Yhteinen huumorintaju on virittänyt ihastusta välillenne jotenkin vähän yllättäen ?

Kaverilla on juuri nyt kotiasiat päällimmäisenä. Ihastus hiipuu kesän mittaan välimatkan takia, mutta yhteistyö toteutuu kyllä. Mies näyttäytyy sinulle jotenkin erilaisena silloin, stressi painaa päälle. Mutkia matkassa, joskus myöhemmin taas toistuu tämänhetkiset tuntemukset.

Katsotko minulle viikonlopun menoihin, tiedossa niin juhlaa kuin velvollisuuksiakin ?

Ei ole hanketta, syksyllä yhteiselle ryhmämatkalle osutaan.ei yhteistyötä missään muodossa.

Sinulle. Kiire painaa vähän päälle, muista säilyttää malttisi niin kaikki sujuubhyvin. Kehotetaan tarkistamaan että lähtiessä on varmasti kaikki juhlaan liittyvä mukana (pitääkö sinun viedä jollekin jotain?). Fiilikset on hyvät, iloista meininkiä. Ole avoimin mielin janota asioita huumorilla.
  Vastaa viestiin
Päiväys 05.07.12, 14:35   #4 (linkki)
Kaisla
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap vastaa Näytä viesti
Ei ole hanketta, syksyllä yhteiselle ryhmämatkalle osutaan.ei yhteistyötä missään muodossa.

Sinulle. Kiire painaa vähän päälle, muista säilyttää malttisi niin kaikki sujuubhyvin. Kehotetaan tarkistamaan että lähtiessä on varmasti kaikki juhlaan liittyvä mukana (pitääkö sinun viedä jollekin jotain?). Fiilikset on hyvät, iloista meininkiä. Ole avoimin mielin janota asioita huumorilla.

Kiitos palautteesta, ja hyvistä muistutuksista .
  Vastaa viestiin
Päiväys 05.07.12, 21:40   #5 (linkki)
Vielä voimassa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaisla Näytä viesti
Kiitos palautteesta, ja hyvistä muistutuksista .

Otan vielä vaihtoja.
  Vastaa viestiin
Päiväys 05.07.12, 22:32   #6 (linkki)
yksi ei niin nopsa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Parisen nopsaa Näytä viesti

Mitä sinulle?

Kyllä sinä häneltä vastakaikua saat. Ei varsinaisesti odota sinun ottavan yhteyttä, mutta sinun yhteydenottosi jouduttaisi asioita välillänne. Miehen keskittyminen tällä hetkellä on muissa asioissaan, muttei missään nimessä pistä pahakseenkaan yhteydenottoasi. Ja kuten sanoin, se jouduttaisi asioita välillänne.

Itse en odota miehen yhteydenottoa, mutta mietin missä mies viilettää... Onko tapaamista hänen kanssaan näköpiirissä? Mitä osaat kertoa miehen ajatuksista/tunteista kohtaani?
  Vastaa viestiin
Päiväys 05.07.12, 22:43   #7 (linkki)
Ap vastaa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja yksi ei niin nopsa Näytä viesti
Kyllä sinä häneltä vastakaikua saat. Ei varsinaisesti odota sinun ottavan yhteyttä, mutta sinun yhteydenottosi jouduttaisi asioita välillänne. Miehen keskittyminen tällä hetkellä on muissa asioissaan, muttei missään nimessä pistä pahakseenkaan yhteydenottoasi. Ja kuten sanoin, se jouduttaisi asioita välillänne.

Itse en odota miehen yhteydenottoa, mutta mietin missä mies viilettää... Onko tapaamista hänen kanssaan näköpiirissä? Mitä osaat kertoa miehen ajatuksista/tunteista kohtaani?

Kiitosta sulle. Tämäkin mies vähän on kiireissään, työhommat vai remontoinnitko tässä painaa päälle? Tapaaminen olisi tulossa parisen viikon päästä, mies toivoo tapaamista kanssasi ja aina ajatukset välillä sinuun ns karkaavat :) lämmöllä sinua ajattelee, ei vain nyt ole oikein aikaa keskittyä. Elokuunmalku näyttää teille sellaiselle romanttiselle:)
  Vastaa viestiin