| |  | |
07.08.12, 22:33
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Ilmeisesti minulle tapahtuu jotain suurta, kun ette kerro
Iltaa jne.
Aina kun kysyn teiltä "näkijät" jotain asiaa, niin minun kysymykseni ohitetaan tai se jää aina välistä pois. Samoiten käy jos kysyn unestani jotain.
Kysynkin, että onko syynä jokin pahaa, tai oletteko niin kateellisia minulle jos minulle tapahtuu jotain suurta jopa onnellista? Ja siten haluatte olla hiljaa, kun ette kuitenkaan halua minulle valehdella.
Öitä! ♥
| |
| | |
07.08.12, 22:38
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen 47 Iltaa jne.
Aina kun kysyn teiltä "näkijät" jotain asiaa, niin minun kysymykseni ohitetaan tai se jää aina välistä pois. Samoiten käy jos kysyn unestani jotain.
Kysynkin, että onko syynä jokin pahaa, tai oletteko niin kateellisia minulle jos minulle tapahtuu jotain suurta jopa onnellista? Ja siten haluatte olla hiljaa, kun ette kuitenkaan halua minulle valehdella.
Öitä! ♥ |
niin, todennäkösesti juuri siksi, ettei täällä ole paikalla ketään, joka osaisi oikeasti sanoa. Joten älä suotta katkeroidu noin, soita jollekulle oikealle, niin kuulet yhtä sun toista ja saatat vielä iloisesti yllättyäkin.
| |
| | |
08.08.12, 08:41
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tai sitten sinulle ei tule tapahtumaan mitään mainitsemisen arvoista.....Sekin mahdollisuus on olemassa.
| |
| | |
08.08.12, 09:11
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ole onnellinen ettet saa vastausta!Minulle taas vastataan aina,luvataan maat ja taivaat ja kaikkea siltä välillä,mutta todellisuudessa minulle tapahtuu vain pahoja asioita,ei mitään hyvää ja koko ajan saa pelätä mitä seuraavaksi tapahtuu..
| |
| | |
08.08.12, 09:37
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja toinen juttu Ole onnellinen ettet saa vastausta!Minulle taas vastataan aina,luvataan maat ja taivaat ja kaikkea siltä välillä,mutta todellisuudessa minulle tapahtuu vain pahoja asioita,ei mitään hyvää ja koko ajan saa pelätä mitä seuraavaksi tapahtuu.. |
joo mullekin on parempi että sanotaan suoraan että joku menee pieleen niin osaa tavallaan valmistautua ettei tipahda ihan kuusta maahan..
| |
| | |
08.08.12, 12:31
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Jos et kerro itsestäsi mitään, niin sinusta ei saa otetta?
| |
| | |
08.08.12, 16:51
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kyllä olen kertonut aika hyvin itsestäni, mutta silti kaikki vain utelijana kurkkii, muttei kukaan vastaa mitään!
| |
| | |
08.08.12, 17:13
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen 47 Kyllä olen kertonut aika hyvin itsestäni, mutta silti kaikki vain utelijana kurkkii, muttei kukaan vastaa mitään! |
että kaikki kurkkijat eivät ole näkijöitä, hyvä kun viidestäkymmenestä yksi olisi.
| |
| | |
08.08.12, 19:36
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen 47 Kyllä olen kertonut aika hyvin itsestäni, mutta silti kaikki vain utelijana kurkkii, muttei kukaan vastaa mitään! | Ainakin sitten herätät kiinnostutsta. Nyt kun sinut on huomattu täällä, niin esitä kysymyksesi tai unesi.
| |
| | |
08.08.12, 19:44
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen 47 Kyllä olen kertonut aika hyvin itsestäni, mutta silti kaikki vain utelijana kurkkii, muttei kukaan vastaa mitään! |
Ehkä olet vain tylsä kysyjä. Käytä koukuttavia sanoja, niin ne vastaa.
| |
| | |
08.08.12, 20:59
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kuulkaas nyt, kun olen kysellyt jotain, niin olen ollut kohtelias ja antanut hyvät vihjeet heille, mutta kuinkas kävikään - ketään ei kiinnostanut kuitenkaan yrittää vastata.
Joku kuitenkin kommentoi minulle, että tällä palstalla eivät vastaa kun hänkin on yrittänyt kysellä vaikka kuinka monta kertaa.
Onko tuo miellyttävämpää jos kysyisin näin esim. "Rakkaus ja talous, miten käy?"
Yleensä tarkennan ja syvennän asiaa, jottei jää epäselvää.
| |
| | |
08.08.12, 21:18
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen 47 Iltaa jne.
Öitä! ♥ | Näkökyky ei - ainakaan omalla kohdallani - ole automaatti, jonka voi halutessaan kytkeä päälle. Ei, vaikka vaihtopalstan perusteella niin voisi kuvitella.
| |
| | |
08.08.12, 22:57
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja toinen juttu Ole onnellinen ettet saa vastausta!Minulle taas vastataan aina,luvataan maat ja taivaat ja kaikkea siltä välillä,mutta todellisuudessa minulle tapahtuu vain pahoja asioita,ei mitään hyvää ja koko ajan saa pelätä mitä seuraavaksi tapahtuu.. | Minäkin olen nyt saanut niin erilaisia tulkintoja eri näkijöiltä, että parempi olisi jos ei olisi saanut. Nyt sitä sitten ihmettelee että olikohan noista joku oikeassa vai kaikki huuhaata.
| |
| | |
08.08.12, 23:08
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ciao Minäkin olen nyt saanut niin erilaisia tulkintoja eri näkijöiltä, että parempi olisi jos ei olisi saanut. Nyt sitä sitten ihmettelee että olikohan noista joku oikeassa vai kaikki huuhaata. | Älä sinä vaalea nainen epäile, usko tai sitten älä kysele. Kuka on tuo tummahiuksinen nainen mustissa pitkävartisissa saappaissaan?
| |
| | |
09.08.12, 09:16
|
#15 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ?? Älä sinä vaalea nainen epäile, usko tai sitten älä kysele. Kuka on tuo tummahiuksinen nainen mustissa pitkävartisissa saappaissaan? |
Minulla on varvastossut, saappaat ei liikavarpaiden takia mahdu. Tukkakin harvenemassa, kiitos kilpirauhasen.
| |
| | |
09.08.12, 10:19
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ovako jotkut kysyjät helppoja nakkeja vastata?
| |
| | | | |