Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
04.07.12, 12:19   #1 (linkki)
hille2
(Vierailija)

Luotettava kauneus

Hieno idea, nuo rekisteröidyt luotettavan kauneuden kampaamot ja kauneussalongit! Seuraava hiustenleikkaus minulle tulee tapahtumaan teidän puodissanne!
  Vastaa viestiin
04.07.12, 12:43   #2 (linkki)
määää
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hille2 Näytä viesti
Hieno idea, nuo rekisteröidyt luotettavan kauneuden kampaamot ja kauneussalongit! Seuraava hiustenleikkaus minulle tulee tapahtumaan teidän puodissanne!
Ihan ok. Mutta odotan edelleen sertifointia siihen kampaamoiden ammattitaitoon.
  Vastaa viestiin
04.07.12, 23:33   #3 (linkki)
Bölöröö
(Vierailija)

Miullakin on serti

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hille2 Näytä viesti
Huono avaus Mikaela ja Johanna. Oma mainostus humpuukijutuista menee poskelleen.

itsellä on samanlainen tarkoitus kehittää omaa "sertifikaattia", johon liittyy hieno diplomi sekä upea tarra kiiltävällä foliopinnalla. Sertifikaatin nimi tulee olemaan "Hyvän uskon kampaamot". Sertifikaatin voi ostaa edullisesti kaikki henkilöt ja yritykset eikä sinun tarvitse olla edes koulutettu alallesi. Riittää että laittaa vaan rahat tilille ja hyväksyy kaupan ehdot.

Lisälahjana saa rantapyyhkeen ja koko paketti tulee muumilahjapaperiin käärittynä.
  Vastaa viestiin
05.07.12, 11:01   #4 (linkki)
hille2
(Vierailija)

Voit etsiä nimelläni vuosikausilta viestejä täältä, joista osasta selviää, etten ole lainkaan kampaamoalalla. Jos kampaajana spämmäisin omaa liikettäni, miksi hitossa tekisin sitä vakinikillä Elleihin postaavan tuntemattoman nimimerkillä?

Luin ideasta puolen sivun artikkelin eilisestä (ke) Hesarista ja kannatan ehdottomasti näinä harmaan talouden kitkemisen aikoina liikeideaa.
  Vastaa viestiin
05.07.12, 22:42   #5 (linkki)
Kosmetologiyrittäjä
(Vierailija)

Kaunis ajatus sinällään. Tuo "sertifioija taho" on kai yksityinen yritys, huomasin sen kun googletin.
Alan yrittäjä, joka mukaan haluaisi joutuu varmaan maksamaan ison summan. saadakseen hoitolansa ikkunaan tai oveen tuon tarran. Sertifioijan tulisi kyllä olla viranomainen, ei yritys.
Kauneudenhoitolan pieniä tuloja ei kenenkään kannata kadehtia. Suomalaisethan käyttävät niin kovin vähän alamme palveluja.

Alan harmaata taloutta enemmän suosittelisin kiinnittämään huomiota työntekijän/yrittäjän asianmukaiseen koulutukseen. Alallamme toimii valekosmetologeja aika paljonkin. Kysykää siis koulutuksesta ja huomioikaa, onko hoitolan seinällä todistus loppuun asti suosritetusta tutkinnosta. Minun, "vanhanliiton" kosmetologin alkuajoista lähtien ( 1987) kunnia-asiana oli aina todistus ja diplomit sarjojen koulutuksista hoitolan seinällä. Omassa hoitolassani nytkin on.

Kynsiä ja ripsiäkin saa kai tehdä jokainen maallikko, joka käy lyhyen kurssin. Siitä vain hoitola pystyyn ja asiakashoitoja tekemään...
  Vastaa viestiin
07.07.12, 00:42   #6 (linkki)
eipäs
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kosmetologiyrittäjä Näytä viesti
Kaunis ajatus sinällään. Tuo "sertifioija taho" on kai yksityinen yritys, huomasin sen kun googletin. (...) Sertifioijan tulisi kyllä olla viranomainen, ei yritys.
Juuri yksityiset yritykset, järjestöt ja organisaatiot myöntävät sertifikaatteja. Eihän esim. luonnonkosmetiikkaa ole viranomainen sertifioinut missään maassa, luulisi sun alan yrittäjän tietävän edes tämän.
  Vastaa viestiin
09.07.12, 11:37   #7 (linkki)
hille2
(Vierailija)

Jokainenhan on tervetullut ja vapaa perustamaan vaikka minkä bisnesverkostoidean, ei kai sitä mikään estä. En siis ymmärrä mikä tässä kismittää - sekö, että jotkut tienaavat ihan rehellisesti verot maksamalla tarpeeksi?
  Vastaa viestiin
28.09.12, 00:40   #8 (linkki)
Iida_81
(Vierailija)

Sivuilla näkyy olevan ainakin selkeät ohjeet, mitä papereita kehystän kampaamoni seinälle. Siinä on sertifikaattia hintaan 0e. Mulla asiakas saa ainakin kaikki paperit tarkasteltavaksi mitä vaan tajuaa pyytää, mutta miksipäs en nyt laittaisi niitä vaikka ihan esille asti.

Tämä jos joku taas pakottaa kampaamoita hintojen nostoon jos kerran vuosimaksut ovat tota luokkaa. Perse eeltä puuhun tässä vaan mennään, siis niiden tyhmien kampaajien osalta jotka tuohon maksuhommaan lähtevät.

Hatunnosto Mikaelalle ja Johannalle hyvästä bisneksestä (pyramidihuijauksesta).
  Vastaa viestiin
28.09.12, 17:29   #9 (linkki)
Kaikki sopusuhtaista
(Vierailija)

Minun peilikuvani

Kun minä katson peiliin: Minä pidän hiuksistani, silmistäni, nenästäni, poskistani huulistani, leuastani minä pidän koko kasvoistani. Kun katson vartaloani: Minä pidän selästäni, käsivarsistani, pepustani, reisistäni, polvistani, pohkeistani, nilkoistani, kaulastani, rinnoistani ,vyötäröstäni, vatsastani, lantiostani, sääristäni, minä pidän koko vartalostani !
Olen juuri 50-vuotta täyttänyt nainen.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku