Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
16.08.12, 10:43   #1 (linkki)
Mikä?
(Vierailija)

"Kraateri" kasvoissa

Onkohan Elleillä kokemusta tai tietoa mikä naamassani oikein voisi olla, ja saako sitä pois. Kyseessä kraaterin muotoinen ihojuttu, sellainen pieni rinkula jonka reunat koholla ja keskellä on kuoppa. Se ei vaikuta olevan ihohuokonen tai ainakaan ärtynyt sellainen, koska puristamalla sieltä ei saa mitään ulos. Se on ihonvärinen, ei punoita tms. Se on ollut kasvoissani aina, ja nyt viime aikoina se on ruvennut ärsyttämään. Saisikohan sitä jotenkin hiottua pois?
  Vastaa viestiin
16.08.12, 11:59   #2 (linkki)
miten eroon?
(Vierailija)

Minulla on kasvojen alueella muutama kuvaukseesi sopiva kraateri. Ensimmäiset tulivat vissiin kolmisenkymmentä vuotta sitten. Minäkään en ymmärrä, mitä ne ovat. Osasta tulee puristelemalla talia ulos, mutta se itse näpykkä ei katoa. Kysyin kerran kosmetologilta, tietääkö hän, mitä ne ovat - vastaus kuului, en tiedä, olen nähnyt niitä muidenkin kasvoilla, kannattaa kysyä lääkäriltä. Kysyin sitten kerran lääkärikäynnin yhteydessä samaa asiaa, vastaus oli, kysy kosmetologilta.
  Vastaa viestiin
16.08.12, 17:51   #3 (linkki)
Jaajaa
(Vierailija)

Taitaa olla kuitenkin ihan auki repsahtanut huokonen.
  Vastaa viestiin
17.08.12, 14:07   #4 (linkki)
miten eroon?
(Vierailija)

Jos tarkoitat suljettua komedoa, niin minun tapaukseeni se ei sovi. Nämä eivät ole valkopäitä.
  Vastaa viestiin
17.08.12, 14:16   #5 (linkki)
Ansu (orig.)
(Vierailija)

Tuo kyllä kuulostaisi vanhalta finnin- tai rokonarvelta. Ihon mikrohionta (varsinkin sarjahoitona) auttaa arpiin. Laseriakin ovat käyttäneet noihin kuoppa-arpiin.
  Vastaa viestiin
23.08.12, 12:11   #6 (linkki)
miten eroon?
(Vierailija)

Eivät ole rokon tai muunkaan arpia, minulle on tullut niitä muutama lisää viimeisen vuoden aikana. Niitä on vaikea kuvailla. Tuo ap:n kuvailu on osuva, reunat ovat koholla, toisaalta, osa on kokonaan koholla. Luulin niitä ensin luomiksi, mutta eivät ne kyllä luomiakaan ole.
  Vastaa viestiin
24.12.12, 21:30   #7 (linkki)
Ap.
(Vierailija)

Muistin palata tähän vanhaan keskusteluun, kiva että kommentteja on tullut. :) Aknearvesta tuskin on kysymys, koska minulla ei ole muutamaa finniä lukuunottamatta ollut ikinä aknea. Mustapäitä sitten taasen on paljon, minkä takia tämä ehkä voisikin olla joku "kilahtanut" ihohuokonen. Ehkä sitä pitäisi käydä näyttämässä kosmetologille, mutta toisaalta pelottaa alkaa tekemään sille mitään jos ei tiedä varmuudella mikä se on. Sitä kautta ajatellen, että jos se ärtyy tai leviää tms. Kyseessä kuitenkin kasvot.
Katsellaan jos vielä löytyisi muitakin kohtalotovereita tai vinkkejä.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku