|
21.07.12, 18:34
|
#2 (linkki)
|
| § PROFEETTA §
Rekisteröitynyt: 01/2008 Sijainti: TELLUS I & II > SIRIUKSEN PLANEETTA IV
| NÄIN On "MYÖ HÄINEN" OttO ENKELIN, mutta NÄIN SE vain MÄNÖÖ = MAAILMAIN TELLUS # ¤ Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mie mie olen särkynyt surusta monta kertaa..
etten enään jaksa edes laskea..
joudunkohan vieläkin vaan särkymään..?
mutta tuoko tuo särkyminen jotain vahvuutta kuitenkin. kun huomaa että kuitenkin olen tässä vielä, ja hengitän.
näkyyköhän aurassassain tuo särkyminen, vai vahvuus?
eli mister jobi.. jos jaksat kertoa miulle, niin kerro? ja että vieläkö tässä särkyä pittää,rakkauden takia..ja onko tuo mies ketale vai ei? ja pittääkö pukkeutua säkkiin ja tuhkaan vahvistuakseen, ja aikuiseksi kasvaekseen..näinkin vanhana. | KETALEHAN HÄN On > tiiÄthän SÄ SEn ? ¤¤¤¤¤¤¤ AURASIO > On "nimitya" Oiva & tOimiva kOkO NAISUUS> vaikkasteen Onkin VAJAVAINEN, siis "SE" SIELUSI" suOjastO tOimii kummalla tavalla, kuin EI vOisikaan kOkOnaan tehdä suOjaustaan SUUNNITELLULLA tavalla, niin siinä On kuin "PORTSARI" vartiOimassa "OMAANSA", vaikka On vain "KEIKKA" DUUNISSA, EN ennen Ole NÄHNYT mOista "SEPUSTAA", tulet kuitenkin tOimeen SEn kanssa ihan kOmiasti & KUN et sitä ITSE NÄE, niin mitäs sitä "MÄREHTISI" SEn enempäti, eikä Ole syytäkään, vaan PUSKE ETEENPÄITEN, kuin HÖYRYVETURI ikään katSOmatta, siinäkin On (KOLME) sanOmaa YHT^^ aikOO, miten SEn tulkitSEt = ENKELIN "OHJE" tule ¤ VAISUUDELLE, taas SE "MONITOIMI" sananen, On vallankin hyvin ymmärrettävä kOkO ¤ NAISUUS & SE naisuus On tärkeintä SINULLE, muista vain Olla NAINEN = tässä & NYTTEN :D # ¤ ¤¤¤¤¤¤¤jObi¤¤¤¤¤¤¤ |
|
| |