Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rain Käytän tarotteja apuna näkymiini.Toivon että saan teille vaihtajille hyviä vastauksia.:) Mukavaa olisi saada pieni esittely,jotta "näen" sinut paremmin.
Ja sitten vain kysymyksiä tulemaan. :) Katselen koko päivän tätä palstaa.
Minulle päänvaivaa aiheuttaa ikuisuusaihe- miehet! Olen hämmentävässä tilanteessa, koska minulla on kaksi miestä tarjolla. Toinen vaalea ihoinen,sinisilmäinen reilu kolmekymppinen ja toinen tyypillinen latinomies,myös reilu kolmekymppinen.
En lankaan tiedä miten edetä? Näkyykö tulevassa mitään? Näettekö heistä ja heidän ajatuksistaan?
Enhän vain taas polta näppejäni?Ihan kaikki näkymät otan kiitollisena vastaan. :) |
Ensiksi: ole onnellinen, kun on mistä valita :) Vaalea näistä kahdesta tuntui minulle heti jotenkin isommalta asialta elämässäsi. Hän ajattelee sinua ja miettii myös tulevaa kanssasi. Latinomiehellä taitaa olla muutakin ajateltavaa.
Etenemisen osalta kannattaa mielestäni odotella ja katsoa myös miesten omia reaktioita. Näkisin, että kumman tahansa saat halutessasi, mutta on syytä myös pysähtyä hetki miettimään sitä, mitä itse haluat. Ajattele asioita vähän laajemmasta ja pidemmästä perspektiivistä, niin päädyt itse oikeaan valintaan.
Minulle jos katsot tätä vuotta ja lähitulevaa, miten etenee ja mitä odotettavissa.
Olen perheellinen vaalea pieni nainen ja tällä hetkellä vietän välivuotta työstä äitiyslomalla.
Kiitos!