Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
17.08.12, 23:18   #1 (linkki)
räpsytin
(Vierailija)

IdolLash ripsiseerumi

Olen tässä jo tovin pohtinut ripsiseerumin hankkimista ja tällä hetkellä sopivin vaihtoehto vaikuttaisi olevan IdolLash. Tahtoisinkin nyt kuulla kokemuksia tästä tuotteesta. RevitaLashiakin mietin, koska olen nähnyt sen todellisuudessa toimivan, mutta hinta on turhan suolainen ja luin jostain, että vaikuttava aine olisi joku bimatoprostin johdannaisista.
Eli nyt siis kokemuksia IdolLashista, jos niitä on :)
  Vastaa viestiin
30.08.12, 17:21   #2 (linkki)
Marjo
(Vierailija)

On hyvä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja räpsytin Näytä viesti
Olen tässä jo tovin pohtinut ripsiseerumin hankkimista ja tällä hetkellä sopivin vaihtoehto vaikuttaisi olevan IdolLash. Tahtoisinkin nyt kuulla kokemuksia tästä tuotteesta. RevitaLashiakin mietin, koska olen nähnyt sen todellisuudessa toimivan, mutta hinta on turhan suolainen ja luin jostain, että vaikuttava aine olisi joku bimatoprostin johdannaisista.
Eli nyt siis kokemuksia IdolLashista, jos niitä on :)
Mä ostin kolmisen viikkoa sitten tuon seerumin tämän keskustelun innoittamana ripsiseerumi - Meikkaus - Suomi24 ja kyllä ovat ripset jo jonkin verran kasvaneet...näissä turvallisemmissa seerumeissa se kasvukausi vaan on pitempi mutta turvallisempi, tuossa oli että joku käyttänyt nyt 12 vkoa ja sen kalju (?) silmäkin oli saanut siinä ajassa kokonaan uudet ripset. Ei ärsytä silmiä ainakaan mulla ja odottelenkin tässä nyt lopullisia tuloksia innolla, yritän vaan olla erittäin kärsivällinen!!!!! :))) Tilasin tosta suositellusta Kauneudeksi.fi paikasta ja se tuli kahdessa päivässä mulle.
  Vastaa viestiin
31.08.12, 15:34   #3 (linkki)
mii
(Vierailija)

Täällä takana yli kuukausi käyttöä

Suosittelen Idollashia! Minulla on ollut käytössä noin puolitoista kuukautta ja ripset ovat huomattavasti pidemmät ja kestävämmät (ripsentaivuttajiin ei jää enää yhtään ripseä). Vaikutus kyllä kesti jonkin aikaa ja aluksi ripsiin tuli jopa pari harvaa kohtaa. Muutaman viikon käytön jälkeen huomasin kuitenkin että ripsien juuresta oli tulossa runsaasti uutta, vielä lyhyttä kasvua. Nyt tämä kasvu on saavuttanut aika mukavan pituuden, mutta ripset ovat silti vielä luonnollisen näköiset.

Ripsien pidennystä tai glaukoomalääkkeisiin perustuvaa seerumia en halunnut kokeilla, ovat mielestäni todella kalliita. Lisäksi pidennykset heikentävät omia ripsiä ja ovat usein ainakin omaan makuuni aika epäluonnollisen näköiset. Nuo seerumit taas pelottivat sivuvaikutusten takia.

Tilasin oman Idollashini Amazonista alla 15 punnan hintaan (vajaa 20 euroa) ja käytin samaan aikaan myös Talikan ripsienhoitoainetta ( vastaava kuin hiustenhoitoaine, ei kuitenkaan yksin erityisemmmin kasvata).
  Vastaa viestiin
07.09.12, 19:58   #4 (linkki)
Ütelias
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mii Näytä viesti
Suosittelen Idollashia! Minulla on ollut käytössä noin puolitoista kuukautta ja ripset ovat huomattavasti pidemmät ja kestävämmät (ripsentaivuttajiin ei jää enää yhtään ripseä). Vaikutus kyllä kesti jonkin aikaa ja aluksi ripsiin tuli jopa pari harvaa kohtaa. Muutaman viikon käytön jälkeen huomasin kuitenkin että ripsien juuresta oli tulossa runsaasti uutta, vielä lyhyttä kasvua. Nyt tämä kasvu on saavuttanut aika mukavan pituuden, mutta ripset ovat silti vielä luonnollisen näköiset.

Ripsien pidennystä tai glaukoomalääkkeisiin perustuvaa seerumia en halunnut kokeilla, ovat mielestäni todella kalliita. Lisäksi pidennykset heikentävät omia ripsiä ja ovat usein ainakin omaan makuuni aika epäluonnollisen näköiset. Nuo seerumit taas pelottivat sivuvaikutusten takia.

Tilasin oman Idollashini Amazonista alla 15 punnan hintaan (vajaa 20 euroa) ja käytin samaan aikaan myös Talikan ripsienhoitoainetta ( vastaava kuin hiustenhoitoaine, ei kuitenkaan yksin erityisemmmin kasvata).
Saitko aidon? Mikä oli lähetyksen alkuperämaa kun Amazonista ostit? Oon itse kuullut niitä kauhutarinoita että noissa verkkohuutokaupoissa sanotaan vaikka että UK, mutta tuote tuleekin jostain Hongkongista eikä olekaan sitten sitä mitä piti ja pakkaus täynnä kirjoitusvirheitä eikä kaikki aineita löydy mistään EUn hyväksymistä kosmetiikan ainesluetteloista. Eli voi sitten loppupeleissä olla ihan mitä vaan siellä purkissa.
  Vastaa viestiin
10.09.12, 11:39   #5 (linkki)
mii
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ütelias Näytä viesti
Saitko aidon? Mikä oli lähetyksen alkuperämaa kun Amazonista ostit? Oon itse kuullut niitä kauhutarinoita että noissa verkkohuutokaupoissa sanotaan vaikka että UK, mutta tuote tuleekin jostain Hongkongista eikä olekaan sitten sitä mitä piti ja pakkaus täynnä kirjoitusvirheitä eikä kaikki aineita löydy mistään EUn hyväksymistä kosmetiikan ainesluetteloista. Eli voi sitten loppupeleissä olla ihan mitä vaan siellä purkissa.

Amazonhan ei ole verkkohuutokauppa. Kuten aina, ennen mitään verkko-ostosta, kannattaa tarkistaa yrityksen tausta,- palautus ym. tiedot ennen tilausta ja katsoa läpi firman saama asiakaspalaute. Tilaamani tuote tuli sinetöidyssä alkuperäisessä Idollashin pakkauksessa Briteistä ja käyttöohjeet asiakaspalvelun yhteystietoineen olivat mukana.
  Vastaa viestiin
16.09.12, 15:27   #6 (linkki)
Uk
(Vierailija)

Ebaysta puolet halvemmalla
  Vastaa viestiin
09.01.13, 16:14   #7 (linkki)
Ripsi-Irma
(Vierailija)

Hui

Mä en ole kyllä koskaan uskaltanut tilata mitään kosmetiikkaa netistä...ehkä jotain luomivärejä korkeintaa voisin mutta en tämän tyyppisiä tuotteita, jotka vaikuttavat kehoon jollain tavalla tai muuttavat siinä jotain. Oon ehkä arkajalka, mutta en viitsi riskeerata mitään kympin tai parin takia. :/
  Vastaa viestiin
13.02.13, 18:28   #8 (linkki)
Cassiopeia
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ripsi-Irma Näytä viesti
Mä en ole kyllä koskaan uskaltanut tilata mitään kosmetiikkaa netistä...ehkä jotain luomivärejä korkeintaa voisin mutta en tämän tyyppisiä tuotteita, jotka vaikuttavat kehoon jollain tavalla tai muuttavat siinä jotain. Oon ehkä arkajalka, mutta en viitsi riskeerata mitään kympin tai parin takia. :/

Kaikki kosmetiikka, mitä laitat ihollesi, vaikuttaa kehoosi, koska se imeytyy ihon kautta verenkiertoosi. Toiset enemmän, toiset vähemmän. Osa kosmetiikkatuotteista on luonnollisia, osa täynnä erilaisia yhdistettyjä kemiallisia ainesosia.
  Vastaa viestiin
11.04.13, 08:44   #9 (linkki)
Maikkumaikku
(Vierailija)

Niin..

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassiopeia Näytä viesti
Kaikki kosmetiikka, mitä laitat ihollesi, vaikuttaa kehoosi, koska se imeytyy ihon kautta verenkiertoosi. Toiset enemmän, toiset vähemmän. Osa kosmetiikkatuotteista on luonnollisia, osa täynnä erilaisia yhdistettyjä kemiallisia ainesosia.
niin...ehkä siinä tapauksessa jätänkin sitten kaikki nettiostot tekemättä, turvallisuus kun ei ole rahalla mitattavissa niin ehkä ostan suomalaisista kaupoista kuitenkin kosmetiikkani koska netistä ei ikinä tiedä mitä saa.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku