Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
08.08.12, 03:12   #1 (linkki)
Mikael1991
(Vierailija)

Vinkkiä netissä tavatun naisen kanssa!

Mulla on justiin ihan todellista juttua menossa nettideittailun kautta.
Tutustuin reilut 2 viikkoa sitten yhteen nuoreen naiseen, itseäni pari vuotta nuorempi siis, minä olen 21.
Lauantaina näimme toisemme livenä ekaa kertaa. Vähän jännittynyt tunnelma. Tämä tyttö kun ei juo alkoholia niin baarireissu jäi käymättä mutta kyllä siitä sitten saatiin juttu luistamaan loppujen lopuksi jotenkuten, mutta vähän väkisin puhuttiin lähinnä vaan maailman menoista :D... Vähän jäi semmonen maku mulla ainakin, että enemmän olis pitänyt keksiä tekemistä kahvittelun ja tunnin istuskelun lisäksi. Itse olen melko sosiaalinen mutta tyttö on tosi ujo todellisuudessa, vaikka netissä siltä irtoaa juttua. Oikeestaan 90% sama nainen oli ruudun takana, tuon 10% ollessa siis hänen ujoutensa joka tuli ilmi.

Mutta miksi tässä olen apua huutelemassa, syy on se, että hän tiedusteli haluisinko tulla perjantaina hänen luokseen kylään. Vastasin tottakai myöntävästi mutta pelkään nyt tilanteen olevan yhtä "jäinen" vaikka ollaankin hänen luona. Kysymys kuuluu: Mitä tekemistä tai muuta sanottavaa keksin jos menee hiljaseksi taas? Tarkoitus ei ole päästä sänkyyn vaan tutustua häneen paremmin. Ja tosiaan sitä alkoholia ei voi ottaa mukaan kuvioihin, eikä hän myöskään tykkää kuulemma ällösöpöilystä

Ja jos jotakuta kiinnostaa tietää millaisen nuoren naisen olen netistä bongannut niin hän on semmonen reilu 170 senttiä pitkä ja hoikka, eli kyllä siellä on kauniita naisiakin niiden 100 kilosten lisäksi. :)
  Vastaa viestiin
08.08.12, 10:09   #2 (linkki)
turun tyttö
(Vierailija)

kesäinen kukkakimppu

Voi, kun tuli oma nuoruus mieleen. Silloin entivanhaan ei ollut nettiä. Mutta ihmiset olivat yhtä ujoja ja vähäpuheisia.
Itse lähetin nykyiselle ukolleni kirjeen ja tein treffit. Muistan, kun itseäni jännitti.
Siittä se lähti vuodesta 1977 ja puhetta on piisannut.
Ujous ei ole synti ja häpeä, seurustelu lähtee vähän hitaammin käyntiin. Kysellään puolin ja toisin ja tunnustellaan. Onko toinen rehellisellä mielellä mukana.
Jutella voi harrastuksista, opiskelusta, työstä, vaikka mistä.
Ujokin voi olla puhelias pohjinmiltaan, mutta monesti ujo leimataan tylsäksi.
Rohkeasti juttelemaan ja vaikka kävelylle käsikädessä. Niin, jutun aiheita voi tulla vastaan.
  Vastaa viestiin
08.08.12, 12:46   #3 (linkki)
pelailija
(Vierailija)

Kysyit, mitä puhumista tai tekemistä voisit vielä keksiä. No, puheenaiheitahan maailmassa riittää, mutta alkutreffeillä niitä on vaikea keksiä.

Pidätkö mistään peleistä? Jos itse pidät niistä, etkä pidä ehdotustani tylsänä, kysy siltä tytöltäsi että pitäisikö hänkin jostain. Ja jos pitää, niin ota joku lautapeli mukaasi. Mieluiten tietenkin jokin, joka tarjoaa puheenaiheita ja vaatii vähän luovuutta ja itsensä esille tuomista, eikä sellainen jossa vaan hiljaisuudessa heitetään noppaa. Kaupasta löytyy esim. sellainen kuin Dixit, tosi kiva peli. Pelailu antaisi luvan totutella toiseen niin että saa välillä olla hiljaakin ja puheenaiheita tulee siitä pelistä.

Tai ehdota, että laitatte ruokaa yhdessä, se on myös mukavaa.
  Vastaa viestiin
08.08.12, 23:01   #4 (linkki)

Käyttäjän novemberi avatari

Rekisteröitynyt: 08/2012
Sijainti: Etelä Suomi
Mukava kuulla että oot löytäny netistä mukavaa seuraa.

Niinkuin edelllinen kirjottaja sanoi, ruuan laittaminen yhdessä on hyvä idea, tai menkää vuokraamaan leffa josta molemmat tykkää. Silloin ei puheenaiheitakaan tartte jatkuvasti olla miettimässä.

En itse ainakaan menisi netistä tapaamani henkilön luokse heti toisilla treffeillä,
mutta jos niin haluat niin anna mennä.

Ihminen tykkää kun toinen on selvästi kiinnostunu ja kyselee eikä vaan kokoajan kerro itestään asioita.
Kysele ihan tavallisia kysymyksiä esim suosikkiruokaa, unelma matkakohdetta...kysyt sellasia kysymyksiä mihin ei voi vastata pelkällä kyllä/ei.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku