| Vinkkiä netissä tavatun naisen kanssa!
Mulla on justiin ihan todellista juttua menossa nettideittailun kautta.
Tutustuin reilut 2 viikkoa sitten yhteen nuoreen naiseen, itseäni pari vuotta nuorempi siis, minä olen 21.
Lauantaina näimme toisemme livenä ekaa kertaa. Vähän jännittynyt tunnelma. Tämä tyttö kun ei juo alkoholia niin baarireissu jäi käymättä mutta kyllä siitä sitten saatiin juttu luistamaan loppujen lopuksi jotenkuten, mutta vähän väkisin puhuttiin lähinnä vaan maailman menoista :D... Vähän jäi semmonen maku mulla ainakin, että enemmän olis pitänyt keksiä tekemistä kahvittelun ja tunnin istuskelun lisäksi. Itse olen melko sosiaalinen mutta tyttö on tosi ujo todellisuudessa, vaikka netissä siltä irtoaa juttua. Oikeestaan 90% sama nainen oli ruudun takana, tuon 10% ollessa siis hänen ujoutensa joka tuli ilmi.
Mutta miksi tässä olen apua huutelemassa, syy on se, että hän tiedusteli haluisinko tulla perjantaina hänen luokseen kylään. Vastasin tottakai myöntävästi mutta pelkään nyt tilanteen olevan yhtä "jäinen" vaikka ollaankin hänen luona. Kysymys kuuluu: Mitä tekemistä tai muuta sanottavaa keksin jos menee hiljaseksi taas? Tarkoitus ei ole päästä sänkyyn vaan tutustua häneen paremmin. Ja tosiaan sitä alkoholia ei voi ottaa mukaan kuvioihin, eikä hän myöskään tykkää kuulemma ällösöpöilystä
Ja jos jotakuta kiinnostaa tietää millaisen nuoren naisen olen netistä bongannut niin hän on semmonen reilu 170 senttiä pitkä ja hoikka, eli kyllä siellä on kauniita naisiakin niiden 100 kilosten lisäksi. :)
|