Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
21.08.12, 22:04   #1 (linkki)
Ruusunmarjanen
(Vierailija)

Mielikuvia

Mitä nousee minulle punapäiselle sinisilmälle työhön ja talouteen? Onko työtä ja palkkaa ehkä tiedossa jo? Todella pitkään olen ollut kotona lasten kanssa.
  Vastaa viestiin
21.08.12, 22:32   #2 (linkki)
MLK
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruusunmarjanen Näytä viesti
Mitä nousee minulle punapäiselle sinisilmälle työhön ja talouteen? Onko työtä ja palkkaa ehkä tiedossa jo? Todella pitkään olen ollut kotona lasten kanssa.

Tästä sun kuvasta puuttuu puolet. Ikäänkuin et tietäisi minne olet menossa. Mietit työtä ja alaakin. Tulee yksi joka ei napppaa, kaksi ohitat muuten. Just ennen joulua on jotain todellista. Tämä liiittyy jotenkin kauppaan. Rentoutuneena lähdet työhön, sillä se on varmasti sopiva alku :D
  Vastaa viestiin
22.08.12, 15:29   #3 (linkki)
Ruusunmarjanen
(Vierailija)

Palautan ja kysyn

Koulutusta on kyllä lähinnä lasten kouluavustamiseen ja hoitamiseen. Kauppatyötä en ole harkinnut enkä voisikaan, kun ei ole koulutusta sille alalle. Kaupassa kiinnostaa vain shoppailu :) eikä nyt ole vara siihen eikä paljon muuhunkaan. Näkyykö taloudessa parannusta jossain vaiheessa?

Kiitos edellisestä!
  Vastaa viestiin
22.08.12, 15:51   #4 (linkki)
MLK
(Vierailija)

Minusta se työ liittyi jotenkin joulun "kahinoihin" eli hyllytystä yms. Tilapäishomma alkuun.
  Vastaa viestiin
22.08.12, 16:05   #5 (linkki)
Minna
(Vierailija)

Mielikuvia

Hei Mielikuvia, esitän sinulle vaikean kysymyksen. Miksi tämä henkilö otettiin pois tästä ajasta näin rajulla tavalla?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku