| |  | |
22.08.12, 16:40
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Energiahoitoa
Heips, välittelen parantavaa rakkausenergiaa tänään keskiviikkona 22.8. klo 23.00,(elikkä kello 11 illalla.)
Kuka vaan haluaakaan..eläimetkin hyötyy hoidoista.
Valoa ja ihanat enkelit kaikille.
| |
| | |
22.08.12, 16:46
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
ukon kanssa taajuuksilla :)
kiitos sinulle :)
| |
| | |
22.08.12, 17:49
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitos miehen kanssa olisimme mukana, unessa tosin tuolloin... mutta nyt reistaavat terveen nuoren naisen (minun) keuhkot, sillä altistuin useana päivänä vaaralliselle aineelle, joten toivoisin saavani myös jotain parantavaa/puhdistavaa, jos vain mahdollista... iso kiitos joka tapauksessa!
| |
| | |
22.08.12, 17:54
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kuulostaa hyvältä. Olen mielelläni mukana.Kiitoksia
| |
| | |
22.08.12, 18:03
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sinikello Heips, välittelen parantavaa rakkausenergiaa tänään keskiviikkona 22.8. klo 23.00,(elikkä kello 11 illalla.)
Valoa ja ihanat enkelit kaikille. |
Minä ja kissa ottaisimme mielellämme energiaa vastaan! Kiitos enkulit ja sinikello :)
| |
| | |
22.08.12, 18:25
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minäkin taas mukana, saatan olla unten mailla ennen klo 23, sillä käväisen vähän ulkoilemassa. Olen ollut sisällä koko päivän, joten syytäkin olisi liikkua ulkosalla. Kiitän!
| |
| | |
22.08.12, 19:13
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minäkin olen taas mukana, noihin sydämen asioihin tosissaan kaipaan rohkeutta ja muutosta. Rakkauden kaipuu on suuri. Toivottavasti enkelitkin jaksaisi auttaa minua.
| |
| | |
22.08.12, 19:43
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | kiitos Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sinikello Heips, välittelen parantavaa rakkausenergiaa tänään keskiviikkona 22.8. klo 23.00,(elikkä kello 11 illalla.)
Valoa ja ihanat enkelit kaikille. | Täällä yksi joka mukana, suuri kiitos!!
| |
| | |
22.08.12, 20:02
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Jälleen mukana, iso Kiitos :-)
| |
| | |
22.08.12, 20:08
|
#10 (linkki)
Kiitos taas ole mukana minä ja kisut:)
| |
| | |
22.08.12, 21:44
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitos kelpaa! Työelämään.
| |
| | |
22.08.12, 21:49
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | tarvitsee Lainaus:
Valoa ja ihanat enkelit kaikille. | Tähän yllättävään vastoinkäymiseen ja masennukseen kovasti apua. Kiitos, lapselle jolla onneksi tuntuu olevan asiat hyvin, myös.
| |
| | |
22.08.12, 22:25
|
#13 (linkki)
hei saisinko energiaa tähän onnettomaan olotilaan että alkaisi pikkuhiljaa yks asia selkiytymään
| |
| | |
22.08.12, 23:04
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
Voi, taisin myöhästyä. Mutta laitan nyt pyyntöni tähän vielä joka tapauksessa.
| |
| | |
22.08.12, 23:45
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | kiitosta
Teille kaikille , kaikki toiveet varmaan kuultiin.
Iloa valoa ja rauhaa., toivon että löydätte sen oman rakkaan, ken sitä etsikään.
| |
| | |
23.08.12, 12:15
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | kiittää Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sinikello Teille kaikille , kaikki toiveet varmaan kuultiin.
Iloa valoa ja rauhaa., toivon että löydätte sen oman rakkaan, ken sitä etsikään. |
Sain nukuttua.
| |
| | |
23.08.12, 14:28
|
#17 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja lumikenkäilijä Sain nukuttua. |
Hyvä juttu, kiitos palautteesta.
| |
| | |
23.08.12, 16:42
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minäkin sain nukuttua. Heräsin siihen aikaan kuin normaalisti, mutta ilman herätyskelloa. Näin lentokenttäunta, sitä klassista, että kellon viisarit menevät vauhdilla eteenpäin, ja minä myöhästyn lennolta. Ensin oli kolme tuntia koneen lähtöön, sitten kaksi ja lopulta yksi. Tällaista on oikeastikin pari kertaa tapahtunut... tosielämässä siitä tulee hirveä paniikki.
| |
| | | | |