| |  | |
15.07.12, 12:22
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Kaveriseuraa pk-seudulta
Moikka!
Tässä 26v. neitonen Espoosta joka haluaisi löytää hyvän ystävän tai vaikkapa monia ystäviä pk-seudulta jonka/joiden kanssa voisi vaan viettää aikaa jutellen elämän iloista ja suruista tai tehdä jotain kivaa (käydä kahvilla,bilettämässä, lintsillä, leffassa, shoppailemassa, matkustella, jne).
Ulkomailla asunut 4v. opintojen vuoksi, mutta reilu pari vuotta sitten muutin takaisin Suomeen töihin. Nyt kun on taas täällä, niin on huomannut että kaverit on kadonnut maailmalle/muille reiteille.
Olen hieman ujo, mutta huumorintajuinen, sarkastinen ja hauska. Pidän muodista, musiikista, lukemisesta ja matkustamisesta. Mitäs sitä tässä itseään pahemmin esitellen, tapaamisestahan pystyy paremmin kertomaan tuleeko toisen kanssa juttuun vai ei.
Jos kiinnostaa tutustua niin jätätkö meili ositteesi niin otan yhteyttä :)
| |
| | |
14.08.12, 10:20
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Moikka! Onko ilmoituksesi vielä voimassa? Oon samanikäinen nainen myös Espoosta, ja aattelin että voitais tulla hyvin juttuun :) Laitatko mulla mailia osoitteeseen: nokkonen2@luukku.com :)
| |
| | |
14.08.12, 16:19
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Moi!
Voisinpa tähän vastata minäkin, samanhenkisiä ystäviä kun ei mitenkään liikaa ole! 25-vuotias espoolaistyttönen (tai naiseksi kai tämänikäisiä jo sanotaan) siis olen ja melkoisen samoilla kiinnostuksenkohteillakin varustettu.
Tällä hetkellä päivät kuluvat töissä diplomityön parissa ahertaen, vapaa-ajalla muunmuassa pelaan roller derbyä ja kirjoittelen blogia. Naimisissa oon ollut kolmen viikon päästä vuoden ja varsin paljon tuleekin vietettyä aikaa ton miehen kanssa. Tyttökavereita kuitenkin kovasti kaipaisin lisää, sellaisia joiden kanssa voisi spontaanistikin tehdä juttuja ja ihan vaikka vain soitella kuulumisia. Mistä päästäänkin siihen, että olen tosi huono soittamaan kenellekään ja pitämään yhteyttä, mutta uskoisin tästäkin ongelmasta selviäni jos oikein kunnolla synkkaa.
Viisi itseäni parhaiten määrittelevää sanaa juuri nyt voisivat olla vaikkapa
rehellinen
hauska
herkkä
jyrkkä
avoin
(menivätpä hienosti pituusjärjestykseenkin!)
Mailia mulle voi laittaa (muutkin kuin aloittaja) osoitteeseen paula.p(ät)gmx.net :)
| |
| | |
16.08.12, 17:37
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Heips!
Kirjoittelin juuri viestin paulalle ja siitä rohkaistuneena innostuin myös tänne laittamaan viestiä. Kuullostatte kaikki todella mukavilta ihmisiltä. Muutin tuossa kesällä espooseen ja en tunne hirveästi
ketään pk-seudulta. Olen 23-vuotias ja tampereelta kotoisin, jossa myös suurin osa ystävistäni asustelee. Olen iloinen, rehellinen ja ystävällinen sekä pidän samoista asioista kuten tekin. Käyn vielä elokuun loppuun tampereella töissä, kunnes työkuvani muuttuu ja pystyn työskentelemään pk-seudulla. Asustelen kihlattuni kanssa ja vaikka tykkäämme tehdä asioita yhdessä haluaisin kovasti uusia ystäviä pk-seudulta, joiden kanssa voi esim käydä kahvilla tai shoppailemassa.
Minulle voi laittaa viestä osoitteseen essilottavainio (at) gmail.com
| |
| | |
12.01.13, 19:15
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | Moip!
Täällä on 31-vuotias nainen Helsingistä, joka hakee kaltaistasi kaveriseuraa. Olen kahden lapsen äiti, mutta silti kaipaan seuraa tapahtumiin, matkusteluun, biletykseen, harrastuksiin yms. mitä sitten yhdessä tehtäisiinkään. Joskus olisi kiva päästä kaveriseurassa risteilylle tai matkalle Eurooppaan. Olen kaverina luotettava, ystävällinen ja hyvistä kavereista kiinni pitävä. Arki menee työn teossa ja opiskellessa. Voit kirjoitella osoitteeseen: appelsiini___1@hotmail.com. Muutkin saavat kirjoitella.
| |
| | |
17.01.13, 13:16
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hei vaan!
Olen jo jonkin aikaa mietiskellyt, että tahtoisin tutustua uusiin ihmisiin ja saada uusia, hyviä ystäviä ja ehkä tätä kautta "tärppäisi", olen vähän ujo tutustumaan livenä ja tuntuu että saman sukupuolen lähestyminen näin kaverimielessä on ihan mahdotonta.
Olen piakkoin 26 vuotta täyttävä tyttö helsingistä, asun yhdessä avomieheni kanssa ja elämäni täyttää töissä käynti sekä ikuisilta tuntuvat opintoni. Olen jo ehkä pahimmat oksennuskännini vetänyt, ja nautin nykyään kovasti punkkuilloista tyttöjen kesken, lautapeli-illoista ja ihan vaan kotona oleilusta. Toki joskus on ihanaa laittaa korkkarit jalkaan ja lähteä kunnolla baanalle, ei tässä sentään ihan mummoja olla :).
Tykkään myös ihan normaaleista jutuista, kuten shoppailusta, leffoista, lukemisesta ja ihmissuhdekiemuroiden selvittelemisestä ja syvällisistä keskusteluista. Myös ulkoilmassa liikkuminen ja reissaaminen ovat lempijuttujani.
Olen mielestäni aika kiva tyyppi :) kuuntelen mielelläni muiden juttuja, ja tykkään myös itse kertoa omista jutuistani. Nauran paljon ja yritän keskittyä niihin pieniin kivoihin asioihin elämässä ja muutenkin katsella maailmaa mahdollisimman positiivisesti. Poikaystäväni kutsuu minua viimeiseksi optimistiksi, ja on siinä aika oikeassa :). Toisaalta olen välillä aika vakava eikä minua oikein voi luonnehtia höpsöksi kikattelijaksi.
Minulle voi kirjoitella osoitteeseen inlove87@luukku.com (pitäisi ehkä hankkia uusi mailiosoite tämän teiniaikojen muiston tilalle..). Kirjoitelkaa, olisi kiva tutustua :)
| |
| | |
21.02.13, 17:30
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Täällä olis Milli 28wee,rento tyyppi vailla kivoja frendejä! milliina@hotmail.com p.s asun stadissa
| |
| | |
03.03.13, 16:09
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Moikka!
Täälläkin olis yksi 24 vee neiti vailla kavereita. Olisi mukava löytää hyviä tyyppejä, joiden kanssa esim. kahvitella, shoppailla tai muuten vaan viettää aikaa. :)
Helsinkiin olen noin puoli vuotta sitten muuttanut, joten kun vanhat kaverit jäivät toiselle paikkakunnalle, olisi mukava saada uusia täältä seudulta.
Minulle voi laittaa viestiä e6436@hotmail.fi | |
| | |
11.03.13, 18:59
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hei! Minullekkin saa kaikki laittaa s.postia osoitteeseen karpiinen@gmail.com
Olen 23-vuotias, työssäkäyvä, sosiaalinen, luotettava ja huumorintajuinen nainen. Haluan tutustua uusiin ihmisiin! Olen vailla seuraa kaikenlaiseen toimintaan: lenkkeilyyn, kahvitteluun, shoppailuun, leffaan yms..
| |
| | |
27.04.13, 14:08
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Hei
Sinuun ei uskalla tutustua jos taas lähdet ulkomaille ja jätät kaverin yksin.Haet kaveria nyt kun kaipaat seuraa, elät itsekkäästi, miltä ystävästäsi tuntuu kun hän on panostanut teidän suhteeseen ja sitten lähdet.
| |
| | |
01.05.13, 17:00
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | ystäviä... Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja A.k.i. Moikka!
Tässä 26v. neitonen Espoosta joka haluaisi löytää hyvän ystävän tai vaikkapa monia ystäviä pk-seudulta jonka/joiden kanssa voisi vaan viettää aikaa jutellen elämän iloista ja suruista tai tehdä jotain kivaa (käydä kahvilla,bilettämässä, lintsillä, leffassa, shoppailemassa, matkustella, jne).
Ulkomailla asunut 4v. opintojen vuoksi, mutta reilu pari vuotta sitten muutin takaisin Suomeen töihin. Nyt kun on taas täällä, niin on huomannut että kaverit on kadonnut maailmalle/muille reiteille.
Olen hieman ujo, mutta huumorintajuinen, sarkastinen ja hauska. Pidän muodista, musiikista, lukemisesta ja matkustamisesta. Mitäs sitä tässä itseään pahemmin esitellen, tapaamisestahan pystyy paremmin kertomaan tuleeko toisen kanssa juttuun vai ei.
Jos kiinnostaa tutustua niin jätätkö meili ositteesi niin otan yhteyttä :) | Moikka! Oon 24v ja asun Helsingissä, myös etsin uusia ystäviä elämääni :) marika_suonpaa@hotmail.com, kaikki saa kirjotella!
| |
| | | | |