Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 13.08.12, 08:41   #1 (linkki)
vaihtoehtojen valitsija
(Vierailija)

vaihdan

Apujanne pyysän,että osaisin oikein toimia.
Uusi tuttavuus esitti kutsun. luontainen toimintatapa minulla olisi tietenkin sanoa ei kiitos. Mitä tämän kutsun takana oikeasti on? Mitä henkimaailma ohjeistaa minua toimimaan? mitä kutsun hyväksymisestä / kieltäytymisestä seuraa? mikä olisin minulle parhaaksi?

Katson sinulle, laita kysymyksesi! Kiitos!
  Vastaa viestiin
Päiväys 13.08.12, 09:02   #2 (linkki)
Elämän ihanuus
(Vierailija)

Sinulle valitsija

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vaihtoehtojen valitsija Näytä viesti
Apujanne pyysän,että osaisin oikein toimia.
Uusi tuttavuus esitti kutsun. luontainen toimintatapa minulla olisi tietenkin sanoa ei kiitos. Mitä tämän kutsun takana oikeasti on? Mitä henkimaailma ohjeistaa minua toimimaan? mitä kutsun hyväksymisestä / kieltäytymisestä seuraa? mikä olisin minulle parhaaksi?

Katson sinulle, laita kysymyksesi! Kiitos!
Valinta on omasi, ja kumpikin vaihtoehto on jollain tavalla hyvä.

Jos kieltäydyt, tulee vielä uusia pyyntöjä. Tämä mies tuntuu olevan matkalla lähes kosiomielellä - hänellä on sellainen myöräsyntyinen miellyttämisen/flirttailun tapa. Toki on myös rehellinen, ei kuitenkaan siis feikkaa.

Jos vastaat myöntävästi. On tapaaminen kaikin puolin menestyksekäs, mutta jotkin miehen mielipiteet saavat Sinut tuntemaan että istut kahdella tuolilla yhtä aikaa. Ja sittenkin joutuisit vähän valitsemaan sanojasi.

Tee siis se, mihin sielusi Sinua eniten kutsuu.

Minulle? Katso minkälaisena ja miten ihmissuhde ja rakkaus astuu elämääni.
  Vastaa viestiin
Päiväys 13.08.12, 13:57   #3 (linkki)
vaihtoehtojen...
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämän ihanuus Näytä viesti
Valinta on omasi, ja kumpikin vaihtoehto on jollain tavalla hyvä.

Jos kieltäydyt, tulee vielä uusia pyyntöjä. Tämä mies tuntuu olevan matkalla lähes kosiomielellä - hänellä on sellainen myöräsyntyinen miellyttämisen/flirttailun tapa. Toki on myös rehellinen, ei kuitenkaan siis feikkaa.

Jos vastaat myöntävästi. On tapaaminen kaikin puolin menestyksekäs, mutta jotkin miehen mielipiteet saavat Sinut tuntemaan että istut kahdella tuolilla yhtä aikaa. Ja sittenkin joutuisit vähän valitsemaan sanojasi.

Tee siis se, mihin sielusi Sinua eniten kutsuu.

Minulle? Katso minkälaisena ja miten ihmissuhde ja rakkaus astuu elämääni.
kiitos! Sinulle ihmissuhde saapuu lempeästi, ei salamarakkautta vaan kasvatte yhteen. Ensin varoen ja tunnustellen, mutta koko ajan punotte sielujanne yhteen. Rakkaus on kuin kristallia teillä, puhdasta ja säteilevää. Mies tulee vähän viiveellä, ei kuukausissa lasketa vaan pitemmälle menee.mKannatta ehdottomasti odottaa. Tasapainoinen, tervehenkinen ja omillaan toimeentuleva mies joka puhuu ja pussaa. Kommeekin on.
  Vastaa viestiin