Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Löysin hänet netistä
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
04.06.05, 00:18   #1 (linkki)
Sananhelinä
(Vierailija)

Liian yleistä

Hei, onko muille käynyt näin. Mailailet mukavan tyypin kaa. Tuntuu juttelu sujuvan, MUTTA liian yleisellä tasolla. Toinen kertoo mitä on tehnyt sen päivän aikana tai viikonloppuna. Kun yrität kysellä henkilökohtaista, esim. millaista naista etsit saat vastauksen, että kivaa ja sananvalmista. Ja minä kun haluan tarkennusta ja haluan päästä sisäpiiriin niin ei onnistu. Yritän kertoa itsestäni siis sisimmästäni, miltä nyt tuntuu ja taas tulee vastaus: Tänään oli kaunis päivä, pyörälenkillä kävin ja .....
Haloo miehet, ottakaa härkää sarvista.Ei voi olla liian vaikeaa raottaa sisimpäänsä. Luulisi sen olevan tämän sinkkujutun tarkoitus.
  Vastaa viestiin

06.06.05, 08:49   #2 (linkki)
kielo
(Vierailija)

Re: Liian yleistä

en ole ollut mikään innokas chattailija mutta nyt olen mielen-kiinnosta vähän katsellut mutta kyllä tulee välillä sellainen tunne että joopa-joo sananhelinää eikä muuta,voihan sitä kirjoitella monestakin asiasta ilman että selvittelee liikoja täällä netissä onhan meitä monenlaisia ihmisiä iloinemme ja murheinemme.olipa mukavaa kirjoitella ja jakaa ajatuksia toisten ihmisten kanssa.terv.kielo
  Vastaa viestiin
18.06.05, 22:26   #3 (linkki)
niin-joo
(Vierailija)

tavallaan, toiset ovat syvällisempiä kuin toiset ja saman huomion olen täällä tehnyt,ei täällä oikein tapaa sellaista keskustelutaistoista miestä, joopa-joo haahuiljoita ja pitkästyttäviä puutaheinää tai menneissä märehtiviä hemmoja sitäkin enemmän. Tai kuukausi aikaisemmin eronneita, hoh joijaa.No thanks.
  Vastaa viestiin
19.06.05, 00:05   #4 (linkki)
SuloK
(Vierailija)

niin, mikä siinä on etteivät mones edes chatissa halua tai uskalla kertoa mitään syvällisempää itsestään. Siinä jos jossain luulisi että voi kertoa kaiken, kun toinen ei ikimaailmassa tiedä kenen kanssa juttelee.

Ja tämän huomasin siis miehenä, joka haluaisi jutella syvällisempiä.
  Vastaa viestiin
19.06.05, 10:23   #5 (linkki)
Sananhelinä
(Vierailija)

Onpas kiva kun syvällinen mies tulee ulos luolastaan. Todellakin luulisi olevan helppoa avautua näin tuntemattomana, mutta kaikilta se ei onnistu koskaan eikä missään tilanteessa. Eikö siihen ole tarvetta vai pelätäänkö paljastavansa liikaa itsestään, jos puhuu asioista pintaa syvemmältä. Periaatteessa ihmiselämä on melko samanlaista ja onnen ja surun aiheet kutakuinkin samankaltaisia kuin muillakin. Mistäs päin olette te jotka tähän viestiin vastasi? Minä olen Keski-Suomesta. Lisää kommentteja!!!
  Vastaa viestiin
21.06.05, 10:30   #6 (linkki)
chattailija56
(Vierailija)

Moi kaikki!
Itse olen viime aikoina aika paljon pyörinyt chatissa, siellä saa heti mukavaa juttuseuraa. On kiva keskustella miehen kanssa privana rohkeita juttuja. Nimettömänä voi kirjoittaa ihan avoimesti;)
Tosi asia on, että on vaikea löytää todellista seuraa, siis sellaista, joka haluaisi todella muutakin kuin seksiä. Ei seksissäkään mitään pahaa ole, mutta olis kiva kun löytäis jonkun todesta otettavan, vakituisen seksikaverin;))))
  Vastaa viestiin
22.06.05, 13:14   #7 (linkki)
Vanaha uupelosa
(Vierailija)

Kun löytäisi edes sitä seksiseuraa, mutta kun ei sitten millään!
MISTÄ chatista sitä löytää? Mitä chatteja yleensäkään on?
Nettiä opettelevana en tosiaan o saa - nettiäKÄÄN. Seksiseurasta puhumattakaan. Menee hyvät kaksin käsin kannteltavat ihan hukkaan...
  Vastaa viestiin
22.06.05, 14:54   #8 (linkki)
chattailija
(Vierailija)

Jos haluat seksiseuraa, varmaan löytyy suomi24treffit -palstan kautta. Toki sieltä saattaa löytyä ihan todesta otettavia juttujakin, mutta seksiseuraa ainakin. Luo palstalle oma profiili, niin pääset katselemaan muidenkin sivuja. Itselläni oli vasta mukava tapaaminen maanantaina sillä palstalla tapaamani miehen kanssa, pelkkää seksiä, mutta hauskaa.
Jos ei kerran vakituista ole, nautin irtojutuista, ei siinä muukaan auta;))))
Mukavia keskusteluja käydään suomi24 chateissa, kannattaa mennä mukaan, itse olen käynyt siellä eri ikäryhmien keskusteluissa! Tsemppiä!
  Vastaa viestiin
22.06.05, 21:19   #9 (linkki)
Sananhelinä
(Vierailija)

Varmasti seksiseuraa löytyy.Jopa liian yleistä näillä sivuillakin. Vaan haluan seksiä sitten vasta kun tutustutaan paremmin, koska etsin pysyvämpää seuraa. Lähikuppiloista saan seksiä, jos pelkästään sitä etsin. Taitaa olla liiaksikin päivän sana tuo seksi. Missä on kivat, juttelutaitoiset miehet ja eritoten livenä, ei pelkkä kirjoittelu riitä ja voi esittää olevansa vaikka maailmanomistaja ilman todellisuuspohjaa. Sellaisiinkin olen törmännyt täällä ja liian usein. Hitsi että tuntuu kevytkenkäiseltä touhulta!
  Vastaa viestiin
23.06.05, 10:06   #10 (linkki)
mukavansorttinen mies
(Vierailija)

Olen etsiny sellaista keskusteluaitoista naista, joka muullakin tavalla miellyttäisi. Aika vähän niitäkin loppuviimeksi löytyy.
Chattipuolelta joitain mukavia juttelukumppaneita on löytynyt mutta ei sieltä ketään sellaista tunnu tulevan vastaan, joka jotenkin muutenkin miellyttäisi. Tai sitten hän asuukin toisella puolella maata.

Ei tuo chat muutenkaan ole oikein mukava kovin syvällisiin keskusteluihin. Semmosta pintapuolista nopeaa ja pikkuflirttailua se keskustelu väkisin tuppaa olemaan. Vasta livenä voi puhua kunnolla kun näkee toisen reaktiot ja ilmeet. Mitenkähän sitten noi videochattijutut, mese tms... Niitä en ole koskaan kokeillut.
  Vastaa viestiin
23.06.05, 16:03   #11 (linkki)
Vanaha uupelosa
(Vierailija)

Olihan minulla siellä profiili, mutta ei siitä mitään hyötyä ollut. Hain vähän pitempiaikaista seuraa; tyrkylle tuli ihan muutama liian vanha ja/tai tupakkahaisija. Ei ne ihan kaikki minullekaan sentään kelpaa
Yksi oli asiallisempikin, mutta lopetti mailailun. Syyksi ilmoitti pesuhuoneremontin!
Poistin profiilini turhana.
Yhtään seksiseuraa etsivää naista en löytänyt.
Pitäisikö sitten panna uusi pofiili, jossa etsisin pelkkää seksiseuraa?
  Vastaa viestiin
28.06.05, 21:17   #12 (linkki)
Sananhelinä
(Vierailija)

Jos etsit seksiseuraa, laita se reilusti kriteeriksi. Itse etsin seuraa ajatustenvaihtoon ja muuhunkin mukavaan vaan en ihan ekaksi seksiä ainaskaan täältä. Kuitenkin yksi mies kehuu itseään joka viestissään. On niin komea, että naiset huokailee perään tyyliin Ton jos sais...
Peppukin on kuulemma niin treenattu naisten silmien iloksi ja kovaakin löytyy...
Huh sentään. Missä on ""tavalliset"" keskustelutaitoiset huumorintajuiset miehet vai onko ne kaikki kuolleet sukupuuttoon? Kysyn vaan!
  Vastaa viestiin
01.08.05, 00:02   #13 (linkki)
Roope
(Vierailija)

Ei kai ne mukavat miehet sukupuuttoon kuole. On niitä varmaan jossain suojelualueilla vielä löydettävissä.
Sinä lataat niin kovilla, että meinasi tämä ensimmäinen viesti jäädä tekemättä. Päätin sitten kuitenkin yrittää, koskapa näyttää ihan mukavalta jutulta tämä kirjoittelu.

Olet varmaan oikeassa tuossa pinnallisuusasiassa. Näin ensikertalaisena voin sanoa että on helppo sortua siihen ""hyvää päivää kirvesvartta""- tyyliin. Pitää varoa sanomasta mitään paljastavaa etteivät kaverit tunnista.
Toinen vähän pienempi harmi on vain hämärä muistikuva Suomen kieliopista. Nämä nyt ovat vain minun omia mielipiteitäni, enkä halua niitä yleistää.

Miksi minä sitten panttaisin oleelisia tietoja itsestäni ja elämästäni? Pelosta että viestinvaihto lopahtaa? Jos kerron olevani yli viiskymppinen harvatukkainen äijänkuva joka ottaa kansallisina juhlapäivinä perseet olalle, niin suosio laskee nopeammin kuin sanonko mikä.
Minä kyllä haluaisin olla mukana ajatusten vaihdossa. Siinä kun ei tuo ulkonäkökään niin paljoa haittaa.
  Vastaa viestiin
01.08.05, 00:39   #14 (linkki)
Tuulienkeli
(Vierailija)

Roope, jatka hyvä mies kirjoitteluasi. Suomen kieliopista sinun ei tarvitse olla lainkaan huolissasi, tekstiäsi oli kiva lukea. Samaa ei voi sanoa monista muista täällä. Välillä joutuu käyttämään tulkkia, että saa mongerruksesta selvää, kun äidinkielen alkeet ovat tosi pahasti hukassa. Mutta sinäpä taidatkin olla niitä kansakoulun käyneitä? Silloin jostain syystä opittiin kielioppiakin.
Kyllä kai ajatuksia voi vaihtaa, vaikka olisikin harvatukkainen äijänkuva, vai? Ulkonäkökriteerit alkavat vaikuttaa vasta treffivaiheessa. Jotkut kyllä väittävät, ettei ulkonäöllä ole väliä. En kuulu niihin. Mutta hyvän kirjoittajan kanssa ON mukava vaihdella mielipiteitä. Sujuvaa ja oikeaa suomen kielen osaamista tuo sinun kirjoitelmasi. Älä vaan lopeta!
  Vastaa viestiin
01.08.05, 21:07   #15 (linkki)
Roope
(Vierailija)

Kiitos vaan rohkaisevista sanoistasi. Ensimmäinen kerta oli tosi vaikea mutta nyt alkaa helpottaa. Se on sama asia kun hypätään kumilanka jalassa nosturin korista alas. Ensin pelottaa mutta sitten tuntuu hyvältä. En tosin ole itse mokomaa loikkaa tehnyt.

Mikähän se olisi sellainen hyvä ja riittoisa puheenaihe. Ei siitä seksistäkään aina jaksa haastaa ja joku kuitenkin väittäisi että siitä puhe mistä puute. Tässä vaiheessa pidän puutteet vielä omana tietonani ja yritän keskittyä kirjoittelemiseen.
Mikä aihe Tuulienkeliä kiinnostaa?
  Vastaa viestiin
01.08.05, 23:54   #16 (linkki)
Tuulienkeli
(Vierailija)

Jaa, mikä kiinnostaa? Kyllä tämä nettideittailu ihan ilmiönä kiinnostaa. Kysyntä, tarjonta, lihamarkkinalait. Esimerkikisi se, että miksi miehet kirjoittavat minulle, vaikka ovat aivan vastakohtia suhteessa siihen, mitä profiilissani haen. Eivätkö osaa lukea, eivätkö ymmärrä suomea? Mahtava ego? Ehkäpä osaat miehenä selittää paremmin. Itse lukisin miehen profiilin tosi tarkkaan ja miettisin, vastaanko yhtään sitä, mitä hän hakee. Sitten vasta EHKÄ kirjoittaisin. Sano sinä.
  Vastaa viestiin
02.08.05, 16:45   #17 (linkki)
Roope
(Vierailija)

En tiedä hyvää vastausta tuohon miesten kirjoitteluun. Yksi syy voisi olla se että vastataan mielenkiintoiseen viestiin vaikka ei profiiliin sopisikaan. Ei huomata tai välitetä ehdoista. Kirjoitetaan vähän tyyliin ""kyllä se oppii tykkäämään...""

Minä taas naputtelin vaan kirjoittamisen ilosta, koska puhumalla en saa itseäni ymmärretyksi.
Oli todella mukavaa saada edes yksi vastaus.
  Vastaa viestiin
17.08.05, 22:38   #18 (linkki)
annu
(Vierailija)

mulle vastasi mies, joka kyllä kertoi itsestään ja ilmoista sujuvasti lomittain, ja kertoilee edelleenkin, on todella hienoa mennä sähköpostiin ja saada lukea sen viestejä, on kuin toinen minäni siellä kirjoittelee, ihan sukulaissielu, mitäköhän tästä vielä kehittyneekin????
  Vastaa viestiin
19.08.05, 11:08   #19 (linkki)
Kätsy
(Vierailija)

Tuulienkeli, oliko sinulla profiili jossakin?
Missä?
Vaikutat mielenkiintoiselta, ehkä voisimme tutustua?
  Vastaa viestiin
19.08.05, 23:30   #20 (linkki)
Tuulienkeli
(Vierailija)

Kyllä mulla on profiili ihan tässä samaisessa foorumissa kuvan kera. Käy tsekkaamassa jos uskallat :)
PS. Nimimerkkikin on sama
  Vastaa viestiin
20.08.05, 00:02   #21 (linkki)
Vanaha uupelosa
(Vierailija)

En minä sitä seksiseuraa hakenutkaan. Kirjoitinpa äsken vain, etten edes sellaistakaan saanut, kun joku kertoi sellaista aina löytyvän. Ja herjaksi, että pitäisikö sitä sitten hakea.

Sitä tavallista, kunnollista, jonka kanssa tämän loppumatkan voisi taivaltaa, sellaista minä etsin vaan en löytänyt.

Ajatusten vaihtoon olen yhden löytänyt. Vaihdamme niitä ehkä kerran kuukaudessa. Olemme sen verran erilaisia, että muuta tästä ei tule kehittymäänkään.
  Vastaa viestiin
20.08.05, 19:20   #22 (linkki)
Nw
(Vierailija)

sä olet varmaan niin mielenkiintoinen persoona sen takia kiinnostat :-).ja profiili tai persoona ei varmaan ole aina vakio.
tänään olen pirteä,mutta huomenna väsynyt,syksyllä olen vahva,mutta keväällä heikko.syksyllä tykkään moottoripyöristä
kesällä soutelen,vuosi heviä,vuosi klassista...tässä esimerkkejä
onko sitten mielialavaihteluja tai luovaa taidetta,mutta kausittain voivat mieltymykset ja olot vaihdella..joskus sitten ja toisinaan ei.värien sekamelskaa,ei ehdottomuutta ja musta-valkoisuutta.elämä on ihanaa ja värikästä kun antaa virran viedä :-)
  Vastaa viestiin
20.08.05, 22:16   #23 (linkki)
Tuulienkeli
(Vierailija)

Totta puhut, fiilikset ja kaudet vaihtelee, mutta kyllä perusluonne pysyy jotakuinkin samanlaisena, uskoisin. Mustavalkoisuus on vaarallista, myönnän, joskus vaan täytyy olla jyrkkä ja vähän provosoiva, että menisi sanoma perille...
  Vastaa viestiin
21.08.05, 19:53   #24 (linkki)
Nightwish
(Vierailija)

kerro nyt ne psyykkiset arvot,fyysiset mitat ja ulkonäkö
jne.kyselee yksi kaksisuuntainen mielialahäiriö skitso :-)

joo eihän sitä kannata kaikkea sietää t.enkeli
  Vastaa viestiin
21.08.05, 23:14   #25 (linkki)
Tuulienkeli
(Vierailija)

No mitähän toi nyt sitten oli? Psyykkiset arvot? Fyysiset mitat? Täh? Tarkenna vähän.
Ihannemiehenkö mitat vai mun? Kumpiakaan en voi kertoa, sorry.
Ja jos olet maanisdepressiivinen, en voi auttaa siinäkään :)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku