Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Löysin hänet netistä
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
22.08.05, 08:24   #26 (linkki)
Kätsy
(Vierailija)

Re: Liian yleistä

Löysin profiilisi.
Kaikki muu OK paitsi tuo bilettäminen. Ja marjametsästä sinulla ei näköjään ole kokemusta, ei kyllä liikaa minullakaan.
Ja toinen paha: olen sinulle liian vanha, joten en tule tyrkylle. Oli hauska ""tutustua"".

Vastaa viestiin
22.08.05, 15:01   #27 (linkki)
milla
(Vierailija)

Minulle on useasti käynyt niin, että kirjoittelijasta saatu mielikuva ei vastaakaan todellisuutta. Ulkoinen olemus on jotain ihan muuta kuin se millaiseksi toisen ulkoisen egon on kuvitellut. Siksi on hyvä tavata virtuaalihenkilö mahdollisimman pian. Vaikka kuinka puhutaan siitä, että ulkonäkö ei merkitse mitään, mutta kyllä se vain ihan varmasti merkitsee ja paljon. ""Normaalisti"" kun kasvokkain kohtaa vieraan ihmisen niin ensivaikutelma on enemmän kuin puolet. On jotain hyvin luonnonvastaista tässä tällaisessa sokkotreffaamisessa. Minulla on siitä vain huonoja kokemuksia. On todellinen lottovoitto löytää netistä kumppani, joka miellyttää myös fyysisesti ja täyttää kuitenkin samalla henkisen tason vatimukset.
  Vastaa viestiin
24.08.05, 19:49   #28 (linkki)
Nw
(Vierailija)

niin näillä senssipalstoilla on miehillä ja naisilla kriteerejä,millainen tuo kaveri tai kumppani Pitäisi olla.
on pituusrajoja,painorajoja,koulutusmäärä-rajoja.

niin kun ihmiset ei kohtaa,mietin että johtuuko se näistä vaatimuksista.Itselläni on jonkun verran kokemusta seurustelusta.Kaikki naiseni ovat olleet erillaisia,mutta kaikki ovat olleet jollain omalla tavallaan ihania.Kukaan ei ollut sellainen mitä haaveilin tai mielessäni naisen ""pisteytin""kukaan heistä ei ensinäkemältä kolahtanut ,vaan jonkun aikaa tutustuttua jokainen oli luonteeltaan ja persoonaltaan jotenkin kiehtova.Elämän arvot olivat mielestäni kohdallaan ja myös henkinen puoli.ei kuitenkaan niitä hoikkia missityyppejä ,jota mielessäni haaveilin.
jos olisin heitä silloin hakenut täältä ja kuvan kera ei niitä ihania hetkiä heidän kanssaan olisi varmaan koskaan tapahtunut.itse en tarvitse apua ,olen mielestäni suhtkoht terve,välillä ehkä pikkasen villi .-)
  Vastaa viestiin
28.08.05, 15:53   #29 (linkki)
leena
(Vierailija)

joo, se on totta, olen saanut jo paljon viestejä kun puhutaan ilmoista ja sen päivän asioista ja kun yritän viedä keskustelua syvemmälle tunnetasolle, ym. niin ei onnistu......
  Vastaa viestiin
09.12.11, 02:53   #30 (linkki)
mirde009
(Vierailija)

Minä olen etsinyt jo kaksi vuotta nais seuraa tuloksetta.
  Vastaa viestiin
03.01.12, 01:53   #31 (linkki)
mmar
(Vierailija)

http://signup.leagueoflegends.com/?r...c4154836020466
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta: