| | |
03.07.05, 02:54
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Vähän nuorempi mies 40 v naiselle?
Minua ihmetyttää se että 50-v miehet ihan pokkana hakee ""noin 18-35 v"" naisten seuraa mutta naisten sopisi hakea vain korkeintaan oman ikäisiään. Minulle tämä on ongelma koska todella tykkään nuoremmista miehistä, en todellakaan minkään potenssi- tai ulkonäköasian takia vaan sen nuorekkaan avoimen mielenlaadun vuoksi! Oman ikäiseni koulutetut miehet tuntuvat niin läpeensä väsähtäneiltä ja jämähtäneiltä, jotkut ovat jopa holhoavia tyyliin ""ihan fiksu nainenhan sinä olet"".
Näkevätkö miehet todella naisissa vain synnytyskoneen jälkikasvulleen? Minulla on ihana poika, joka tarvitsisi hyvän isäpuolen, josta minäkin tykkään ja joka ei ole vielä eläkeläinen kun poika menee peruskouluun!
| |
| | |
03.07.05, 20:43
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Vähän nuorempi mies 40 v naiselle?
Joo, itse olen 48, enkä ainakaan vielä ole tavannut ikäistäni miestä, joka ei olisi jäsähtänyt keski-iän tylsyyteen. Mikä ihmeen kiire ihmisillä on hautaan? Totta on, että nuoremmilla on vielä aistit avoinna, ennakkoluuloton asenne elämään jne. Mutta varmasti täältä löytää oman kullan ne, jotka hakevat tavallista, mökkeilyä, tanssia ym. harrastavaa miestä. Kannattaa opetella menemään ja harrastamaan yksin, silloin saattaa ehkä törmätä johonkin mielenkiintoiseen...
| |
| | |
04.07.05, 21:43
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | kiva, että et ole jämähtänyt...
...vaan tunnenpa minäkin yhden 48-vuotiaan, joka koko ajan kohkaa eläkkeellejäämistään...voi viude! Ihan tavallista ulkoiluseuraakaan vailla olevana en jaksa kuunnella moista vinkunaa tai toista vakioaihetta: raha ja sen riittämättömyys. Yksinhuoltajuus on matkakumppanini, joten todella tiedän mitä on sentin venyttäminen, mutta iloisuuttani sekään ei pääse turmelemaan!
Toiskiva lukea, että on maailmassa ainakin yksi nuorekas viit vail viiskymppinen!:)
| |
| | |
04.07.05, 23:39
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: kiva, että et ole jämähtänyt...
Kiitti kannustuksesta, Mari! Kyllä näinkin voi tehdä. Reaalimaailma esim. duuni on vaan ikävä muistutus siitä, miten yksin sitä on tämän asenteensa kanssa. En oikein hallitse noita turvallisia puheenaiheita, toimistojutttuja. Olisi kai nuorena pitänyt hakeutua töihin sellaiseen paikkaan, jossa vähän erilaiset, boheemimmat ihmiset on. Mitä vanhemmaksi tulen, sen yksinäisempi tavallaan olen, koska ihmiset keski-ikäistyvät vuoron perään, ei ole enää mitään puhuttavaa, kun ei jaksa noita eläkejuttuja. Alkaa tuntua siltä, että kunhan nuorempi lapsi vielä lähtee kotonta, taidan jättää koko paskan ja lähden seikkailemaan maailmalle. Uskon, että liikkeellä pysyessä saattaa tavata muita samanlaisia. On meitä siis ainakin tämä yksi, mutta missä loput?
| |
| | |
06.07.05, 15:20
|
#5 (linkki)
Kukahan nyt on ennakkoluuloinen? Jos pidät nuoremmista miehistä heisän mielenlaatunsa vuoksi, et ole tainnut todella tutustua ikäisiisi miehiin. Jos todella haluat vaatimuksiasi vastaavan miehen, tee sellainen ilmoitus joka saa heidät (meidät) vastaamaan.
Voi olla totta, että tämän ikäisiä, toista aidosti kunnioittavia miehiä on harvoin vapaana. Se ei kuitenkaa anna aikeutta tuomita koko miessukupuolta tai jotakin ikäryhmää siitä.
| |
| | |
06.07.05, 18:04
|
#6 (linkki)
No niin. Kerroppa sitten heti, millainen on ilmoitus, jolla pyydystetään ne ennakkoluulottomat ja nuorekkaat?
Totuuden nimessä on sanottava, että en kierrä ikäisiäni miehiä pelkästään jämähtyneisyyden takia. Ulkonäölläkin on väliä, valitettavasti. Ja niin kauan, kun minut valitaan kuvan eikä profiilin vuoksi (kauniit silmät, kiva katse, aah ja voi) katson, että myös minulla on varaa valita se, joka miellyttää silmää. Mutta kun ikäiseni miehet eivät ole tottuneet useinkaan huolehtimaan siitä ulkoasusta, ei vaan sytytä. Voi miten helppoa tämä olisi, jos voisi painaa sitä ihastumisnappulaa joka kerta, kun tapaa mukavan ihmisen. Mutta kun se ei käy niin. Eikä nämä minunkaan kosijat mihinkään lauserakenteeseeni ole ihastuneet. Tuntuu, että jos nainen katsoo oikeudekseen valita, tulee miesten puolelta aina sanomista. Että miksei minulle kelpaa kuka tahansa mukava mies? Mutta oikeasti, heti kun tapaan ikäiseni (48) miehen, jolla nuo ominaisuudet ovat, olen varmasti iloisesti yllättynyt. Vielä ei ole sattunut kohdalle.
| |
| | |
09.07.05, 00:15
|
#7 (linkki)
Tapasin kolme vuotta sitten itseäni 10-vuotta nuoremman miehen. Olen 41-vuotias. Meillä on ollut satunnainen etäsuhde siitä saakka.
Päätän monesti että nyt täytyy lopettaa roikkuminen siinä nuoressa miehessä, kun siitä ei tule mitään, sillä haluaisin sitoutua.
Olen monesti yrittänyt uutta suhdetta jonkun toisen kanssa. En vaan pysty enää aloittamaan suhdetta itseäni vanhempien miesten kanssa kun on ollut nuoren miehen kanssa kauan. --- Koen että on ollut huono juttu että tapasin aikoinaan tämän nuoren kaverin. Meni ensin pari vuotta ennen kuin edes uskoin että hän on oikeasti kiinnostunut minusta. Hän oli erehtynyt luulemaan minua viisi vuotta nuoremmaksi. Ikäero ei tunnu haittaavan häntä, mutta kun katson kolmekymppisiä naisia, ajattelen että kilpailemme samalla viivalla, huh! Ehkä tämä nuori mies sitten pitää minut nuorekkaana, tiedä häntä. Mietin tässä vaan että millä saisin hänet purkkiin.
Katselen usein netistä sinkkupalstalta miesten kuvia. Valitettavasti en ole mieltynyt vielä yhteenkään. Treffattu on joskus sokkona, aika laihoin tuloksin. Rehellisiä kaikki miehet ovat olleet, se on upeeta.
| |
| | |
09.07.05, 01:23
|
#8 (linkki)
Niinpä...
| |
| | |
17.07.05, 13:05
|
#9 (linkki)
vähän nuorempaan tai kovasti nuorempaan vaimonsa vaihtaneita Vanhoja Miehiä eli 60 plus olen tavannut muutaman ja se ei anna toivoa paljon tuosta miehen järjenjuoksusta. Ne nuoremmat naiset, joskus 20 v nuoremmatkin, ovat aika pian parin vuoden sisään taas jättäneet ne miehet. Ne seilaavat yksinään hakoteillä tuolla ulkona. - Eli maailma on varmaan väärinpäin. Onneksi meillä tytttöjä on yliopistossa enemmän ja on naisia Muumimammasta presidenttiiimme vaikuttajina. On Pirkko Koskinen ja monet viisaat. Tarvitsemmeko siis me naiset miestä yhtään enempää kuin kala polkupyörää? Jos ja juu niin kyllä tarvitsemme hieman nuoremman miehen AINA.
Iloisten tytöntypykköjen ja vilkkaitten mummojen puolesta ottakaa aina itseänne nuorempi! Tehkää kuten ne ukotkin tekevät, mutta ollaan viisampia kuin miehet ja otetaan sopivasti nuorempi, just sen verran että sovitaan yhteen hyvin.
| |
| | |
18.07.05, 00:34
|
#10 (linkki)
No nyt puhuit asiaa, Wanha Zinkku! Kauheinta katsella on katkeroitunut ihminen, juuri se, joka tuolla seilaa ja itkee kohtaloaan. Otetaan sopivasti nuorempaa, mitä se sitten onkaan. Tai sitten ei oteta ketään, sekin on ok. Huolestuneista ystävistä huolimatta olen sitä mieltä, että myös sinkkuus voi olla antoisaa, aina ei tarvitsekaan tavoitella parisuhdetta. Ihmisen elämässä on erilaisia vaiheita, yksi voisi olla vaikka sellainen, ettei etsikään paria, vaan itseään. Voi joutua kohtaamaan kipeitä juttuja, mutta joskus nekin on kohdattava. Miksei vaikka nyt...
| |
| | |
18.07.05, 22:12
|
#11 (linkki)
Kiitos edelliselle. Wanha Zinkku ei halua tosiaankaan olla ruikuttaja. Jos valittaisin etten löydä ravintoloista ja pubeista mukaistani seuraa ja en sitten täältäkään olisin raukka. Mitä kaikkea voikaan olla ihan kulman takana...ohoi!
| |
| | |
19.07.05, 22:01
|
#12 (linkki)
Mulla ei kai olisi lupaa vastata tähän koska en ole vajaa viiskymppinen, vaan viisi vuotta yli.
Joskus tuntuu että olen ajatuksissa, sanoissa ja töissä vähän lapsellisempi kuin ikätoverit. Puuttuu tietynlainen arvokkuus arkisissakin askareissa puhumattakaan harrasteista ja ajankulutuksista.
Kun remuaa maastopyörällä metsäpoluilla ja kallioilla tai ajaa kesäaamuna kello neljän aikaan kamera kaulassa johonkin lammen rantaan niin siitä on vanhemman herrasmiehen arvokkuus sanoisinko kaukana.
Toisinaan sitä tulee ajateltua, että hetkinen, eihän tässä iässä näin voi tehdä! Vai eikö ole sopivaa tehdä?
En tiedä, mutta kyllä minulla on ihan hyvä olo koheltaessani eikä ole tarvetta näyttää viisaammalta kuin on. No, ehkä näiden tapojeni takia olen ilman naisseuraa, vieläkin.
| |
| | |
19.07.05, 22:36
|
#13 (linkki)
Kakaravaari, enpä usko, että olet ilman naista noiden ominaisuuksiesi vuoksi. Kuulostaa hyvältä ainakin minusta. Kuka nyt arvokkuutta haluaisi?? Eikä tuo nyt niin erikoista koheltamista edes ole, ihan tervettä minun mielestäni. Ehkä sinäkin haet vääristä paikoista. Voisin kuvitella, että sinulle olisi kysyntää vaikka kuinka paljon. Toisaalta, kun lukee noita viiskymppisten naisten profiileja, tuntuvat aika tavanomaisilta useammat. Eivät taitaisi jaksaa noita fillariretkiä maastoon. Nappaisin sinut itse, jollen yhäkin hakisi sitä nuorempaa :)
Älä turhaan aikuistu, aikuisia on jo liikaa täällä muutenkin.
| |
| | |
19.07.05, 23:00
|
#14 (linkki)
Nuorta peliin, teitpä tästä päivästä minulle hyvän päivän.
Varsinkin kaksi viimeistä lausetta auttoivat löytämään suurimman osan kadonneesta itsetunnostani.
Taidanpa huomenna, jos arska paistaa, siirtyä torille. Kahvikuppi käden ulottuville, vanhat ""reibanit"" nenänvarteen ja aikuistyttöjä tarkkailemaan. Kun vielä muistaisi, minkä takia.
| |
| | |
19.07.05, 23:19
|
#15 (linkki)
hyvä hyvä. arvaa oliko jännää 4 vuotta sitten Down by the Laituri festareilla kun Kwanin teltassa esiintyessä hengailin ja nuoret 19 v pojat taisivat melkein arvostaa eikä ihmetellä että silloinen 51 vee oli siellä. 'Hyvä mummu' moikkausta en sentään saanut osakseni. No siitä on vuosia vierähtänyt ja nyt on 56. Musiikkimaku kyllä usein törmää päin seinää, jos ikäisteni kanssa jomotan sohvakeskusteluissa. Mitä helkkaria ne niin kaipaa sitä klassista joka paikkaan. Eihän se tee ihmisestä parempaa ihmistä. Limpbizkit please...for me. Oh olisipa hauska tavata hullu ja eläväinen ikäiseni. En ole vielä isoäiti mutta pian kyllä. Terveisin Turusta.
| |
| | |
20.07.05, 09:19
|
#16 (linkki)
Kyllähän nuorison kanssa pärjää. Ovat keskimäärin huumorintajuista ja sanavalmista ryhmää. Tietysti tälläkin asialla on ääripäänsä, jossa erottuu selvemmin niin hyvä kuin pahakin. Sieltä kai ne huutelut olisivat kuuluneet, jos olisivat.
Onkohan se niin, että nuori väki vaistoaa, kuka on aidosti kiinnostunut heidän jutuistaan.
Noin se ukko taas yleistää omia kokemuksiaan. Ei pitäisi sellaiseen sortua.
Musiikki kai on makuasia josta ei kinata. Klassinen on hienoa musaa, varmastikin. Vielä jos opettelee muutaman opuksen nimen, että voi niillä hämmästyttää seuruettaan.
Voiko siihen meikä mennä kehumaan jotain Beatlesin Lady Madonnaa? Ei voi.
Olen tässä samalla miettinyt että miten kova vauhti pitää olla että Wanha Zinkku pysyy hyvällä tuulella.
Lahesta terveisiä.
| |
| | |
20.07.05, 13:10
|
#17 (linkki)
hidaskin vauhti on okoo tärkeämpää on että perille pääsy (tai voitto ) ei ole tärekintä vaan matkustaminen ..kamlaaa tänään on mun syntymäpäiväni tai ihanaa
| |
| | |
20.07.05, 13:44
|
#18 (linkki)
Ciao Wanha Zinkku !
Vai jo se taas tuli, tämä syntymäpäivä. Eihän se mitään, se on vaan numero. Eilen, tänään ja huomenna tuntuu olo ihan samanlaiselta vaikka numero vaihtuu. ( Huomiseen olotilaan voi vaikuttaa tämänpäiväinen juhlinta...)
Mutta oikeesti, sellainen isompi aamutossulaatikollinen onnitteluja Sinulle täältä Hämeestä oikein vilpittömästi, t.nimim.
| |
| | |
20.07.05, 23:33
|
#19 (linkki)
Wnha Zinkku ja Kakaravaari, olette rautaisia tyyppejä! Haluaisinpa olla teidän kanssanne vaikka siellä torilla kahvilla ja keskustelemassa ja katselemassa maailman menoa. Ja varsinkin haluaisin olla kanssanne siinä MENOSSA itsessään. Luulenpa, että olisi hauskaa! Eikä taatusti vuodet painaisi, kellään meistä. Toivottavasti kuulen teistä vielä.
| |
| | |
21.07.05, 08:13
|
#20 (linkki)
Kyllähän Sinä kuulet, mikäli se minusta riippuu, ja kyllä se riippuukin. Nuorta peliin, oli mukavaa, kun näin viestisi täällä, koska pelkäsin suututtaneeni teidät molemmat kirjoittelullani. Painaa pieni huoli siitä, miten Wanha Zinkku on selvinnyt synttäreistään. Onko tukka kipeä? | |
| | |
21.07.05, 11:03
|
#21 (linkki)
kiitos vain, kohta saattaa tukka olla sekä suora että kipeä, jos ehdotan päivällä tulevalle oppilaalleni (41vee) että veisi minut moottoripyöräajelulle kielitunnin päätteeksi. Siihen vauhtiin loppuisi puhekin mieheltä varmaan...komeutta riittää. Opettaja ja oppilas suhde säilytetään kuitenkin juuri sellaisena.
| |
| | |
21.07.05, 22:28
|
#22 (linkki)
Hauskaa, että vielä roikutte täällä! Seuraavaksi on kai sitten mulla tukka kipeä, kun juhlin viikonloppuna synttäreitäni tyttöjen kanssa. Tytöt ovat nuoria ja jaksavat vielä bailata, toivottavasti ajaudun mukana johonkin kivaan paikkaan, jossa paljon komeita, nuoria miehiä. Jos vielä jaksatte kirjoitella, saatan jopa kertoa seikkailuistani (jos mitään kerrottavaa on...)
Miksi ihmeessä pelkäsit suututtaneesi meidät, Kakaravaari? Et ole sanonut mitään loukkaavaa, päinvastoin.
| |
| | |
21.07.05, 23:42
|
#23 (linkki)
Nii eiku mulla on toisinaan nämä kirjoitukset vähän levottomia ja alatyylisiä. Sitä kun kansakoulupohjalta takoo tarinaa niin saattaa possessiivisuffiksit mennä vinoon, mutta jos se ei häiritse, niin jatketaan. Älä Wanha Zinkku ole kovin ankara vaikka opetusta annatkin.
Siinä kuvailemassasi kielenopetus / moottoripyörä-ajelussa on kyllä hiukan varaa antaa mielikuvituksen ottaa laukat. Jos luonto vetää tikapuita puuhun ja aurinko paistaa, niin mikä jottei. Mahdatko ""Nuorta peliin"" olla samaa mieltä?
Onnentoivotuksia myös Sinulle niin että riittää. Toivottavasti ilta menee mukavasti. Pidä muisti päällä että voit kertoa meille kaikki... tai osan ainakin. | |
| | |
22.07.05, 14:16
|
#24 (linkki)
tännehän mahtuisi muitakin asiasta mielipiteensä omaavia meidän hyvään keksusteluumme mukaan...on tainnut kiinnostus laantua ja vain muutamat olemme ilahtuneita saadessamme positiivista ja hauskaa vastakaikua. ehkä se nuoremmuus olisi taas pakasta päällimmäisenä korttina hyvä vetää..hyvä että on tällaisia kakaravaareja olemassa.
Kunhan terveys säilyy niin mieli olkoon vaikka kuinka nuori ja päältä ei aina arvaa henkilön ikää. Kertokaa miten nuoreksi tuleva viikonloppu teidät sitten vetikin! Toivottavasti kysyttiin henkkaria ovella...
| |
| | |
22.07.05, 15:11
|
#25 (linkki)
Menkää Wanha Zinkku ja kakaravaari naimisiin, niin päästään kunnon häihin me muutkin sinkut bongaamaan toisiamme. ;))
Mitä sitä enää ""tuolla iällä"" aikailemaan, varatkaa vaan kirkko jo valmiiks toisianne edes näkemättä! :D
| |
| | | | |