Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Löysin hänet netistä
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
15.07.10, 02:57   #126 (linkki)
mikko33333
(Vierailija)

topic

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Muhu Näytä viesti
Minua ihmetyttää se että 50-v miehet ihan pokkana hakee ""noin 18-35 v"" naisten seuraa mutta naisten sopisi hakea vain korkeintaan oman ikäisiään. Minulle tämä on ongelma koska todella tykkään nuoremmista miehistä, en todellakaan minkään potenssi- tai ulkonäköasian takia vaan sen nuorekkaan avoimen mielenlaadun vuoksi! Oman ikäiseni koulutetut miehet tuntuvat niin läpeensä väsähtäneiltä ja jämähtäneiltä, jotkut ovat jopa holhoavia tyyliin ""ihan fiksu nainenhan sinä olet"".

Näkevätkö miehet todella naisissa vain synnytyskoneen jälkikasvulleen? Minulla on ihana poika, joka tarvitsisi hyvän isäpuolen, josta minäkin tykkään ja joka ei ole vielä eläkeläinen kun poika menee peruskouluun!

Nö näin se vain on ja pysyy
  Vastaa viestiin
28.07.10, 11:51   #127 (linkki)
Kypsä mansikka
(Vierailija)

Osuipa nappiin!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuorekas Näytä viesti
Kukahan nyt on ennakkoluuloinen? Jos pidät nuoremmista miehistä heisän mielenlaatunsa vuoksi, et ole tainnut todella tutustua ikäisiisi miehiin. Jos todella haluat vaatimuksiasi vastaavan miehen, tee sellainen ilmoitus joka saa heidät (meidät) vastaamaan.

Voi olla totta, että tämän ikäisiä, toista aidosti kunnioittavia miehiä on harvoin vapaana. Se ei kuitenkaa anna aikeutta tuomita koko miessukupuolta tai jotakin ikäryhmää siitä.
"Voi olla totta, että tämän ikäisiä, toista aidosti kunnioittavia miehiä on harvoin vapaana. Se ei kuitenkaa anna aikeutta tuomita koko miessukupuolta tai jotakin ikäryhmää siitä."

Olitpa hienosti kirjoittanut, taidat olla aivan oikeassa. Ikäisiäni (48 v.) miehiä on todella monenlaisia, jotkut ovat täysin "papparoituneet", toiset yrittävät pukeutumisellaan tehdä itsestään kaksikymppisiä (ja näyttävät naurettavilta), mutta löytyy myös aidosti tunneälykkäitä, itsestään huolta pitäviä, hymyileviä, aikuista naista arvostavia miehiä. Tiedän, että heitä on, kaikki tuntemani ovat vain valitettavasti varattuja - sellaisen tahtoisin löytää myös itselleni.
  Vastaa viestiin
21.11.11, 17:02   #128 (linkki)
mies 83
(Vierailija)

;)

tässä teille nuorempaa miestä kaikkeen kivaa ;) laittakaas viestiä :)

doni006@suomi24.fi
  Vastaa viestiin
26.03.12, 15:12   #129 (linkki)
jima
(Vierailija)

Hohhoijaa...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Wanha Zinkku Näytä viesti
vähän nuorempaan tai kovasti nuorempaan vaimonsa vaihtaneita Vanhoja Miehiä eli 60 plus olen tavannut muutaman ja se ei anna toivoa paljon tuosta miehen järjenjuoksusta. Ne nuoremmat naiset, joskus 20 v nuoremmatkin, ovat aika pian parin vuoden sisään taas jättäneet ne miehet. Ne seilaavat yksinään hakoteillä tuolla ulkona. - Eli maailma on varmaan väärinpäin. Onneksi meillä tytttöjä on yliopistossa enemmän ja on naisia Muumimammasta presidenttiiimme vaikuttajina. On Pirkko Koskinen ja monet viisaat. Tarvitsemmeko siis me naiset miestä yhtään enempää kuin kala polkupyörää? Jos ja juu niin kyllä tarvitsemme hieman nuoremman miehen AINA.
Iloisten tytöntypykköjen ja vilkkaitten mummojen puolesta ottakaa aina itseänne nuorempi! Tehkää kuten ne ukotkin tekevät, mutta ollaan viisampia kuin miehet ja otetaan sopivasti nuorempi, just sen verran että sovitaan yhteen hyvin.
Mielestäni kyse ei olekkaan mistään tarpeesta , itse elän nykyisin ilman parisuhdetta ja suhteeni ovat vain fyysiseen tyydytykseen tähtääviä mutta silti olen sitä mieltä että lapsia jos tehdään on heidän hyvä saada olla kummankin sukupuolen vaikutuksen alla kasvaessaan ja varttuessaan , paljon olen katsellut noita yh äitien lapsia ja niistä kyllä huomaa että niillä on vain viikoloppu isä , tietysti löytyy poikkeuksiakin... näin vain on Kannatan parisuhdettta vaikkei se minun kaltaiselle uranaiselle ole sopinutkaan (40v)
  Vastaa viestiin
29.03.12, 11:06   #130 (linkki)
Mies-38
(Vierailija)

Sama kävi mulle, lol

Olin netissä etsimässä elämän kumppania, ja sieltähän putkahti oikein mukava Lotta Suvinen. Seuraaavana päivänä googletin nimen ja arvatkaa mitä löysin?! Hän kantaa isoa taakkaa olallaan, eli suurta rikosrekisteriä. Joten en suosittele tuntemattomia netti sivuja!!!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku