Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Löysin hänet netistä
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
09.04.11, 23:07   #51 (linkki)
PipSu
(Vierailija)

Mistä olet?

Heippa:) Missä päin Suomea asustat? Kivasti ilmaistu tuo "mihin tässä valmiissa maailmassa kiire on".

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pali Näytä viesti
Olen muutaman kerran tavannut nettin kautta (naisen).

Parilta sain kuvan etukäteen.... muutaman vuoden vanha oli ollut oli toteamus, kun näki luonnossa. Yksi oli ilma kuvaa ja pettymys oli totaalinen, ei vastannut kuvausta jonka sain. En tiedä mitä kyseinen nainen oikein aatteli, minusta hän teki itselleen vain hallaa, kun ei tärppää kuitenkaan.

Itse olen rehdisti liikkeellä ja olen aina ilmoittanut että en hae yhden illan seuraa, vaan hitaasti hyvä tulee.
Viestin vaihto tuntuu tyssäävän aika helposti jos ei rummuta viestein vastapuolta koko ajan. Naisilla aika monella on näköjään tapa ettei lueta kunnolla mitä kirjoitetaan, kysymyksiin ei viitsitä vastata kunolla tai ei ollenkaan.
Koita siinä nyt saada mielikuvaa toisesta.
En ole etsinyt ""tyttöjä"" vaan naisia suunnillen saman ikäisiä kuin itsekin olen (45v).

On mielenkiintoista mutta välillä turhauttavaa. Mutta ei tässä valmiissa maailmassa kiire ole.
Kyllä se ""oikea"" vielä kohdalle tulee. Joko netin kautta tai jossain muualla. Mukavaa syksyn odotusta kaikille.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku