| |
05.11.05, 23:48
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Kunpa
Olisikin löytänyt, mutta aika vaikee kun ei tule edes vastauksia vaikka on ympäri nettiä ilmoitus!
| |
| | |
06.11.05, 20:27
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Kunpa
niinhän se vähän on.en tiedä mitä ihmemiestä naiset oikein hakee.ei tunnu tavallinen mies kelpaavan,pitäisi olla kaiken maailman menoja.kotona on vaihteeksi mukava olla.
| |
| | |
07.11.05, 10:51
|
#3 (linkki)
Olen 46 vuotias nainen ja laitoin sekä sinkkuihin, että city.fi:n hakuviestin. En saanut yhtään vastausta???
| |
| | |
07.11.05, 15:22
|
#4 (linkki)
Jos imoituksessasi korostat että tarjoat seksiä, halukkaita löytyy kuinka paljon. ilmiselvä, että maailmassa henkinen puoli kärsii.
| |
| | |
07.11.05, 20:49
|
#5 (linkki)
Kävin läpi kaikki 46 vuotiaat naiset sinkuissa.
Oletko lukenut Etusivun Treffivinkit?
Ainakin mulle valtava liikunnan korostaminen kuulostaa samalta kuin sanoisi, että syön ja juon säännöllisesti joka päivä. Kyllä liikunta on tärkeää, mutta ei se elämän sisältö voi olla kuten ei syöminen eikä juominenkaan.
J Redd
| |
| | |
03.01.06, 22:06
|
#6 (linkki)
miksi sitä pitäisi tarjota ilmoituksessa seksiä?
Jos jakun haluan löytää itselleni parisuhteeseen kykenevän naisen, en todellakaan haluaisi luonteeltaan sellaista joka vastailisi seksiä tarjoaville.
| |
| | |
24.02.06, 20:27
|
#7 (linkki)
Mulla kans on monessa paikassa ilmoitus mutta 2 tai 3 vastausta tullu 1,5 vuoteen joten ei hyvin mene ja sitte ku jonkun kanssa kirjottelee yhtäkkiä ei edes enää viitsitä vastata olisikohan kohteliasta ilmoittaa ettei enään kiinnosta ja puhaltasivat edes pelin poikki siististi...
| |
| | |
27.02.06, 19:58
|
#8 (linkki)
Jos sen näköisiä miehiä on vapaana, mitä on kiekkoleijonat, niin ottakaa ihmeessä minuun yhteyttä. Ps. Sohvaperunat eivät kelpaa...
| |
| | |
21.07.09, 01:12
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | qEqJhLkCApujmJH
ITmvdk glwahdao wkmakwmm hvorvhfs
| |
| | |
25.07.09, 12:44
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | ZDmdiMViYAHlbvOUkYN
msnrlkfk fnucvwvb uysfzrup
| |
| | |
31.07.09, 07:09
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | rvaRaXSgHi
bzgryynh dafwreoj buhygugz
| |
| | |
31.07.09, 08:00
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | pRwFwMeNmXTYqxPTAkB
ooyhnmnh sjjkjcvi yawvxydl
| |
| | |
26.02.10, 18:46
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
Löysin juuri muutama viikko sitten mukavan kumppanin be2:sen avulla. Palvelu oli mielestäni erittäin hyvä ja olen todella onnellinen, että vihdoin ja viimein löysin sen oikean :)
Syy oikean kumppanin löytämiseen oli todennäköisesti personallisuustesti , jonka avulla sain ainoastaan minulle sopivia ehdokkaita.
| |
| | |
28.02.10, 14:01
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | maksuttomat toimii Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen Pasi Löysin juuri muutama viikko sitten mukavan kumppanin be2:sen avulla. Palvelu oli mielestäni erittäin hyvä ja olen todella onnellinen, että vihdoin ja viimein löysin sen oikean :)
Syy oikean kumppanin löytämiseen oli todennäköisesti personallisuustesti , jonka avulla sain ainoastaan minulle sopivia ehdokkaita. | jeps. Maksulliset naiset on hyviä. Kotimaiset maksuttomat parempia.
| |
| | |
24.03.10, 23:13
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | vai ihme mies
missä palstoilla olet ollut. mä olin viimeks be2, mikä on niin puhdasta rahastusta että ihan hävettää tunnustaa menneensä halpaan. hyviä koti-iltoja, olen tullut vähän samaan tulokseen. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja velttu niinhän se vähän on.en tiedä mitä ihmemiestä naiset oikein hakee.ei tunnu tavallinen mies kelpaavan,pitäisi olla kaiken maailman menoja.kotona on vaihteeksi mukava olla. | | |
| | |
08.04.10, 10:15
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | Omasta kokemuksestani
Laitoin viime syksynä E-kontaktiin ilmoituksen, ja kiinnostuneita miehiä tuntui olevan laidasta laitaan. Paljon oli seurustelevia, naimisissa olevia ja myös jopa 50-60 vuotiaita, vaikka hakukriteereinä yläikärajaksi olin merkinnyt 30 vuotta. Ilmoitukseni oli melko suppea, eikä kuvani näkynyt profiilissani. Sivulla oli hyvä luonnekysely, josta myös vastausvaihtoehtoja löytyi. Tämä on minusta hyvä apu sellaisille ihmisille, joiden on vaikea kartoittaa omaa luonnettaan tai kirjoittaa itsestään vapaamuotoisesti. Aloin kirjoitella erään miehen kanssa, jolla profiilisivusto oli myöskin melko suppea. Ehkä juuri tästä syystä mielenkiintoni heräsi, ja halusin tietää hänestä lisää. Periaatteenani oli, etten anna avainta valokuvani näkemiseen kuin sellaisille, joista olen itse kiinnostunut. Halusin myös itse nähdä kyseisten miesten valokuvan ensimmäisenä. Kuulostaa aika tylyltä, mutta koska saitilta löytyi ehdokkaita joka lähtöön niin tämä periaate tuntui minusta turvalliselta ja hyvältä vaihtoehdolta.
Noh, kirjoittelin tämän kyseisen mielenkiintoisen miehen kanssa noin kuukauden verran päivittäin, ja samaan aikaan kiersin ystävättäreni kanssa yökerhoja etsien sitä Oikeaa. Ajan kuluessa aloin kuitenkin odottaa noita kirjeitä enemmän ja enemmän, ja mielenkiinto tutustua muihin ihmisiin baarissa lopahti tyystin. Reilun kuukauden kirjeenvaihdon jälkeen päätimme vihdoin tavata, ja se ensimmäinen tapaaminen oli jotain sanoin kuvailematonta.. Tunne oli todella voimakas, ja ikävä miestä kohtaan kasvoi suunnattomaksi jo seuraavana päivänä. Tuosta kirjoittelun aloittamisesta on kulunut nyt 4 kuukautta, ja olen korviani myöten rakastunut. En ole koskaan tuntenut oloani näin onnelliseksi, ja minun on hyvä olla. Mies on paras ystäväni, ja teemme paljon asioita kahdestaan. Molemmilla on hyvin vahva tunne, että tulemme olemaan yhdessä loppuikämme.
Toki oma parisuhteeni on vasta hyvin tuore juttu, mutta koska ikää ja kokemuksia parisuhteista on kertynyt niin vertailupohjaakin löytyy. Luulin ennen, että toista ihmistä opitaan rakastamaan, ja rakennetaan yhdessä hyvä ja toimiva parisuhde. Nyt ensimmäistä kertaa rakastuin ilman minkäänlaista sopeutumista tai opettelua, ja parisuhteemme toimii täysin ilman, että olemme joutuneet tekemään sen eteen erillistä työtä.
Vaikka deitti-ilmoituksen tekeminen saattaa tuntua epätoivoiselta ja oudolta tavalta tutustua uusiin ihmisiin, niin silti sitä kannattaa ehdottomasti kokeilla! :)
| |
| | |
04.05.10, 13:26
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | heips..
ei saa heittää kirvestä kaivoon ja ei sil ole mitää merkitystä monta vastausta tulee jos niissä edes yksi hyvä.. minä itse löysin kumppanini puhelimen wap palvelu avulla.. Sellaisesta paikasta kuin wamli. Nyt on oltu yhdessä jo useampi vuosi, joten kyl sieltäki löytää, ku jaksaa odottaa..
Seksiin haluavia siellä kyllä on pilvin pimein mut eipä nuille ole pakko vastata..
| |
| | | | |