| Kiitos viestittäjille - viestitän nyt itsekin
Yritän nyt vastata teille kaikille kirjoitustani kommentoineille:
Älä vielä luovuta! Pitäisikö kuitenkin todeta, että on syytä JO luovuttaa? Odotukset? Ovat kovat. Vuosia olen ollut ""iliman aikojaan, kahtellaan"" -tyylillä - ei ole helpottanut. Kaikki ovat vain pitäneet ""ystävänään"". Onneksi muita pieniä onnenpipanoita on elämään mahtunut, vaan eivät ole vielä kasvaneet.
Kysyä saa ikää ja kotipaikkaakin. Odotukset? Ilmeisesti nyky-yhteiskuntaan sopimattomat: tavallinen omalla tavallaan, huumorintajuinen ehdottomasti, luotettavaakin luotettavampi, ihmisiä (ei vain minua) ymmärtävä, tuleva paras ystäväni (mielestäni parisuhde on ystävyyssuhde, joka johtaa myöhemmin syvempään suhteeseen ystävyyden silti säilyessä), kauniimpi korvien välistään kuin ""kropaltaan"" (kun ei tässä itsekään mikään adonis ole), kuunteleva ja kuuntelija sopivassa suhteessa, kultturelli romantikko kuulostaisi hyvältä. Siis naisihminen isolla N:llä ja isolla I:llä. Ja täydellistä en etsi, kun sitä ei ole olemassakaan - en itsekään. Siis aivan liian kovat vaatimukset. Siksikö siis edelleen pettynyt?
Rohkeutta? Sitä lienee puuttunut, kun vielä olen ""tässä iässä"" sinkku. Ja kun yksi (tai toinenkaan) ei ole pitänyt, niin mistä ihmeestä sitten täällä yli 5 miljardin joukosta löytäisi hänet, joka pitää? Kuin etsisi neulaa heinäsuovasta.
Kiitos silti rohkaisun sanoista. Ja kivaa kevättä teille kaikille. |