Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Löysin hänet netistä
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
12.04.06, 17:23   #1 (linkki)
tuulia
(Vierailija)

Rakkaus löyti Sinkuista

Kyllä 1.5v sitten laitoin aivan tavallisen ilmoituksen sinkkuihin,ja kas kuinkas kävikään....vastauksia tuli ehkä parisenkymmentä,jyvät löytyivät akanoista todella helposti ,kauemmin mailailin parin miehen kanssa mutta kalkkiviivoille saapui sitten tämä nykyinen Rakkaani.
Se oikea siis löytyi.:-) Väittäisin että ilmoitukseni oli todella rehellinen,ja en luvannut siis siinä mitään mikä ei olisi jtotta.Olkaa rehellisiä,ilmoituksissa on jos jonkinlaisia harrastuksia yms.mieltymyksiä,niin että ihan hengästyttää.tsemppiä kaikille ja ihanaa kevättä.
  Vastaa viestiin

13.04.06, 19:29   #2 (linkki)
räntäsateita
(Vierailija)

Re: Rakkaus löyti Sinkuista

Kyllä, 1,5 vuotta sitten laitoin huolellisesti valmistellun ilmoituksen eräälle sinkkupalstalle ja kas kuinkas sitten kävikään... Vastauksia tuli kaikkiaan ehkä 5 joista sitkeinkin lopetti neljännen mailin jälkeen. Yhtään naista en päässyt edes näkemään, yksi lähetti kuvansa.
Ketään tai mitään ei siis löytynyt. Väittäisin, että ilmoitukseni oli todella rehellinen. En ole koskaan luvannut mitään, mikä ei olisi totta.
Muutamille (ehkä 20?) olen postia lähettänyt, hyvä jos kaksi tai kolme on jotain vastannut.
Taitaa olla sama taantua sohvaperunaksi. Vai olisiko pullo ainut lääke tähän yksinäisyyteen? Hidasta itsemurhaahan se pullolääke on, mutta mikäpä kiire tässä...
  Vastaa viestiin
14.04.06, 01:23   #3 (linkki)
Eipä taida etsivä löytää
(Vierailija)

Minulla on ollut ilmoitus sinkuissa ja eräällä toisellakin nettipalstalla. Sinkuissa olleeseen ilmoitukseen tuli muutama vastaus miehiltä, joista yhden kanssa vaihdoin muutaman viestin, tapasin kerran ja tapaamisen jälkeen vielä viestittelimme, kunnes hän lakkasi kirjoittelemasta. Olin rehellinen, enkä antanut itsestäni parempaa vaikutelmaa kuin olen. Mikähän minussa on vikana. Ikä ja ulkonäkö ilmeisesti. Olen lähempänä kuutta- kuin viittäkymmentä, enkä ihan mahdottoman näköinenkään.Ihanaa, että jotkut löytävät tätäkin kautta ystävän. Minulla etsintä jatkuu.
  Vastaa viestiin
14.04.06, 09:33   #4 (linkki)
ex-sinkku
(Vierailija)

Ei kannata lannistu. Kyllä se rakas vielä löytyy..... tai sitten sinussa on jotain vikaa ???
  Vastaa viestiin
15.04.06, 21:49   #5 (linkki)
Eetvartti
(Vierailija)

Mistä löytäisin Sinut, nimimerkki ytää?
Anna osoitetta tai viitettä jos olet jossain sinkkuilmoituksessa. Vaikutat kiinnostavalta...
  Vastaa viestiin
06.05.06, 00:17   #6 (linkki)
isosti-ihmettelevä
(Vierailija)

Mikähän meissä ihmisissä on vikana, heti kun suhde kariutuu tai ei löydy kainalokanasta, niin alkaa ruikutus""mikähän minussa on vikana""! Onko se tosiaan siis niin, että kaikki jotka ovat parisuhteessa, ovat täysin vailla mitään puutteita? Ihan oikeesti ihmiset , miettikääs nyt :)
  Vastaa viestiin
11.05.06, 20:17   #7 (linkki)
ytää
(Vierailija)

Eetvartti,vieläkö olet käynyt tätä palastaa lukemassa. Huomasin tänään , että omasta nimimerkistäni oli pudonnut osa pois. Muistaakseni se oli ""Etsivä löytää vai löytääkö"" tai ainakin jotain sinnepäin.

Etsin edelleen seuraa, mutta ei näytä löytyvän. Pitääkö tyytyä tähän uusiosinkun osaan?
  Vastaa viestiin
12.05.06, 09:02   #8 (linkki)
Eipä taida etsivä löytää
(Vierailija)

Totta puhut. Tarkemmin ajateltuani huomasin, että niinhän se on, että ensimmäisenä mietitään omia vikoja. Omalta kohdaltani oletan viakseni iän ja ulkonäön. Ikä ei ole vika, vaan tosiasia.Ulkonäkö on ihan kohtalainen.

Pitäisikö ottaa positiivisempi asenne: Olen lähes kuusikymppinen, elämänkokemusta omaava, kiva, sympaattinen ja huumorintajuinen ihminen. Ihme, ettei kukaan ole minua tuhansien joukosta löytänyt, mutta uskon, että jossakin joku etsii juuri minua ja tiemme kohtaavat.
  Vastaa viestiin
13.05.06, 07:45   #9 (linkki)
Eetvartti
(Vierailija)

Mistä etsit, miten Sinut voin löytää?
Tätä jo kerran kysyin. Vastasit mutta kysymykseen jota en kysynyt, mistä päätellen olet Savosta ja toinen päätelmäni on, ettet etsikään kaveria vaan haluat purkaa pahaa oloasi syyllistämällä muita. Ilmoitinhan olevani Sinusta kiinnostunut.
  Vastaa viestiin
27.05.06, 16:03   #10 (linkki)
Etsivä löytää vai löytääkö
(Vierailija)

Voi Eetvartti,

sukujuureni viittaavat Savoon päin, joten siinä osuit oikeaan. Älä tee liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä olostani.

Etsin ihan tosissani kaveria, ystävää, kumppania. En pura pahaa oloani muihin. Miksi minä muita syyllistäisin?Tämä elämä kokonaisuudessaan on aika vaihtelevaa. Välillä ei paljon naurata ja välillä taas sitäkin enemmän. Yleensäkin asenteeni on enimmäkseen positiivisen puolella.

Asuinpaikkani on Keski-Suomi ja minut löytää mm. tällaisesta osoitteesta:
http://match.msn.fi/match/mt.cfm?pg=channel&tcid=232745, jossa on ilmoitukseni ja profiilini.

Vastaa viestiin
30.05.06, 13:27   #11 (linkki)
erilainen tavallinen
(Vierailija)

Näin se pitäisi mennä: että tykkää ensin itse itsestään ja on tyytyväinen itseensä, omaan elämäänsä ja sitten, jos Luoja niin suo, siihen rinnalle löytyy HYVÄ kumppani.

Epätoivoisesti etsivät ja takertujat ovat rasittavia - epätoivoisia takertujia.

Ainahn se on pieni pettymys, jos sokkotreffi-kumppani ei ihastukaan ""juuri minuun"" tai jos muutamien treffien jälkeen homma hiipuu sen toisen aloitteesta..... toisaalta ei kaikkien kanssa voi sujua, eikä sitä voi tietää kenen kanssa kolahtaa ennenkuin on pari kertaa tavannut. Tai no, aika helposti voi jo eka näkemisellä tietää että juu vai ei.. *muistelen tässä omia sinkkuaikojani ja niitä treffejä, ihan tavallisia mutta ei natsannut - toisaalta minua ei olisikaan kiinnostanut tavata toista kertaa esim. sitä hinteläharteista ehkä minun mittaista kaveria, joka kertoi vatsantoiminnastaan.. plaah! *

Tuolla sinkun elämää -osiossa joku harmitteli ettei tavallinen riitä tai kelpaa. Minä vastasin siihen oman tarinani. Kun sain yhdeltä mieheltä moitteita että kun ei mulle tavallinen riitä tai kelpaa, hänestä olisin saanut tavallisen hyvän miehen... ja nyt minulla on erilainen tavallinen mies, samanlainen periaatteittensa (sama arvomaailma meillä siis) takana seisova kiltti tavallinen erilainen mies.

Eikä tätä uskota! Kuulemma päiväunelmia!
HAH!
Mikä kohta siitä??
Käy lukemassa.
""Tarina"" on ihan tosi. Minun tapaukseni. En osaa keksiä tommosia.

Vai onko se niin, että sinkut.netissä ja sinkkuna on vain (???) epävarmoja, epätoivoisesti etsiviä ihmisiä? Ja jos onkin jotain muuta, se ei ole todellista?

Vastaa viestiin
30.05.06, 19:47   #12 (linkki)
Eetvartti
(Vierailija)

Hei! En minä vaan mitään löytänyt! Jollekin sivulle pääsin, mutta ei siellä Sinua ollut. Anna vähän tarkempia ohjeita, please, jos vieläkin etsit!
  Vastaa viestiin
30.05.06, 22:42   #13 (linkki)
Etsivä löytää vai löytääkö
(Vierailija)

Hei taas Eetvartti

Löytäisitköhän minut sieltä sivuilta hakemalla. Hakuehtona voisi olla vaikka kotipaikka Keski-Suomi ja ikä 58. Pitäisi löytyä.
Jos et löydä, niin voithan lähettää sähköpostiosoitteesi. Vastaan varmasti.
  Vastaa viestiin
31.05.06, 13:50   #14 (linkki)
Eetvartti
(Vierailija)

Hei! En haluaisi rekisteröityä. Voitko lähettää kopion profiilistasi osoitteeseen sifferi at dnainternet piste net?
Viikonvaihteessa ajelen Keski-Suomen läpi...
  Vastaa viestiin
07.02.08, 17:02   #15 (linkki)
amor
(Vierailija)

Kertokaas nyt ihmeessä

Hei Eetvartti ja Etsivä löytää vai löytääkö!
Jäi mietityttämään että kuinkas teidän kävikään.. Happy end vai jatkuuko etsiminen vieläkin? Onhan se mahtavaa jos ihmiset tätä kautta kohtaa, kun sinkkuja tämä maa on pullollaan.
  Vastaa viestiin
07.02.08, 17:02   #16 (linkki)
amor
(Vierailija)

Kertokaas nyt ihmeessä

Hei Eetvartti ja Etsivä löytää vai löytääkö!
Jäi mietityttämään että kuinkas teidän kävikään.. Happy end vai jatkuuko etsiminen vieläkin? Onhan se mahtavaa jos ihmiset tätä kautta kohtaa, kun sinkkuja tämä maa on pullollaan.
  Vastaa viestiin
24.08.09, 15:11   #17 (linkki)
Susu36 (Silloin olin)
(Vierailija)

Löysin minäkin

.. rakkauden itselleni netistä. En tosin miltään ilmoituspalstalta, vaan silloin toimi nuo chatit vielä. Siellä sinkut.net:ssä kävin chattailemassa vuosituhanteen vaihteessa ja vähän ennenkin ;o) Järjestimme myös muutamia tapaamisia chattilaisten kesken ja siellä sitten törmäsin ihan livenä nykyiseen mieheeni. Emme olleet chatissä koskaan keskustelleet, koska hän oli siellä aivan eri aikaa kuin minä, mutta se vaan kolahti sitten livenä ;o) Se oli tammikuussa 2000, siitä asti on pidelty käsistä kiinni ja vuosi sitten kävimme sanomassa myös tahdon.

Itse ainakin opin, että älä etsi, kyllä se tulee vastaan ... (Sopii asiaan kuin asiaan)
  Vastaa viestiin
30.03.11, 10:59   #18 (linkki)
Gretel
(Vierailija)

Sinkut.net

En tiedä, millainen kyseinen sivusto on nykyään, mutta vuonna 2002 löysin sieltä rakkaani. Ilmoitukseni oli rehellinen ja aito, harrastuksekseni ilmoitin mm. huushollaus. Toivomuksina miehelle oli, että tukka ja järki ois samassa päässä ja välimerkit kohdallaan. Sain useita vastauksia, joista kahteen ajattelin vastata. Jostain syystä vastasin ensin vain toiseen ja se veikin sitten mukanaan. Vaikka tukka olikin pakenevaa sorttia ja siksi ajeltu hyvin lyhyeksi.

Reilun kuukauden ajan kirjoittelimme tiiviisti ja soittelimmekin, ja sitten treffasimme. Asuimme eri paikkakunnilla ja ekoista treffeistä alkoi reissaaminen vuorotellen viikonloppuisin molempien kotikaupunkeihin. Reilun puolen vuoden kuluttua muutin miehen luo asumaan, suoritin opinnot loppuun ja löysin työpaikan uudesta kaupungista. Noin puolitoista vuotta tunnettuamme menimme kihloihin ja heti perään naimisiin. Lapset ovat jo pian 6 ja 4 vuotta.

Rakastan edelleen miestäni suuresti, enkä voisi kuvitellakaan eläväni kenenkään muun kanssa. Vuosin varrella ja elämänkokemuksen myötä rakkaus on muuttunut entistä syvemmäksi. Ihminen, johon tutustuin ensin sähköpostin välityksellä on edelleen samoja elämänarvoja kunnioittava kuin mitä antoi aikanaan ymmärtää ja johon silloin rakastuin.

Ennen nykyistä miestäni olen deittaillut netissä ennenkin, kirjoitellut pitkänkin ajan, tavannut sitten ja todennut, ettei jollain tasolla vaan sytytä. On käynyt myös toisinpäin, olisin ollut kiinnostunut, mutta vastapuoli ei. Yksi deitti ennen aviomiestäni johti muutaman kuukauden seurusteluunkin. Nettideittailussa pidin nimen omaan siitä, että sain vastapuolesta irti jotain syvällisempää kuin lauantai-iltana paikallisessa yökerhossa, jossa viikosta toiseen pyöri lopulta samat tyypit ja monesti ukkomiehet selittämässä, miten menee huonosti vaimon kanssa.

Olen sitä mieltä, että ihmisestä pystyy rivien välistä lukemaan paljon. Ihminen, joka oikeasti on sinusta ja ajatuksistani kiinnostunut, kirjoittaa jotain syvällisempää kuin suuret saavutuksensa ja elitistiset elämäntapansa. Hän kertoo ehkä lapsuudestaan, elämänarvoistaan, haaveistaan. Hän on kiinnostunut ja haluaa tietää sinusta samoja asioita. Liian sliipattu ja täydellinen kuva puolestaan varoittaa siitä, että jotain jää kertomatta. Miksi täydellinen on vapaa? Vaikka siksi, ettei hänelle kelpaa kukaan tai hän ei oikeasti halua elämäänsä ketään.

Deitti-ilmoituksista vielä, niissä pitää olla jotain erilaista, jotain joka erottuu. Enkä tarkoita mitään ihme extremeä vaan jotain ehkä ihan tavallistakin, jota ei osaa vain odottaa näkevänsä ilmoituksessa. Mieheeni teki vaikutuksen sana huushollaus, vaikkei hän mikään sovinisti olekaan ja osallistuu myös kotitöihin.
  Vastaa viestiin
20.04.11, 20:05   #19 (linkki)
Jakke Jäyhä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Susu36 (Silloin olin) Näytä viesti
.. rakkauden itselleni netistä. En tosin miltään ilmoituspalstalta, vaan silloin toimi nuo chatit vielä. Siellä sinkut.net:ssä kävin chattailemassa vuosituhanteen vaihteessa ja vähän ennenkin ;o) Järjestimme myös muutamia tapaamisia chattilaisten kesken ja siellä sitten törmäsin ihan livenä nykyiseen mieheeni. Emme olleet chatissä koskaan keskustelleet, koska hän oli siellä aivan eri aikaa kuin minä, mutta se vaan kolahti sitten livenä ;o) Se oli tammikuussa 2000, siitä asti on pidelty käsistä kiinni ja vuosi sitten kävimme sanomassa myös tahdon.

Itse ainakin opin, että älä etsi, kyllä se tulee vastaan ... (Sopii asiaan kuin asiaan)
Samaan aikaan Susu36:n kanssa minäkin chatissa pyörin, ja omani löysin, ja oikeastaan ihan samalla tavallakin. Piti oikein tarkistaa, ettei vaimo ole tänne kirjoittanut, :) mutta me avioiduimme jo 2001. Kyllä mä nimimerkin hämärästi muistankin. Onkohan täällä muita enää, jotka silloin niissä tapaamisissa kävivät??
  Vastaa viestiin
22.04.11, 11:20   #20 (linkki)
testi
(Vierailija)

Rakkaustesti

Koska olen vähähn taikauskoinen?? Pistän tämän tänne jakoon.

Tee siis hauska testi!

NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
Vain 3 minuuttia ja tulet
hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
kertoi,että hänen
toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
FUSKAA!!!
Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
Ota esille kynä ja paperia:
Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
8, 9,10 ja 11viereen.

6. Ja nyt, toivo jotain.

Tulokset tulossa!

Tässä avain tähän kaikkeen:

1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
rakastat.

3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
pidät kovasti mutta et
oikein ota hänestä selvää

4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
erittäin hyvin.

6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
onnea.

7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
kanssa.

8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
ajatuksistasi.

10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
elämään.

Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
kuluessa siitä, kun
olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
Erittäin merkillistä,
mutta se tuntuu
toimivan!!!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku