Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Löysin hänet netistä
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
03.07.06, 10:26   #26 (linkki)
Uskon deittailuun, ehkä
(Vierailija)

Re: (ei otsikkoa)

Ihan samanlaisia kokemuksia on itselläni, tosin naisten tekemänä. Eli myös minulla ja kavereilla on joskus ollut samaan aikaan ilmoitukset, ja samat naiset niihin ovat vastanneet. Kerran eräs nainen jopa tapaili minua ja kaveriani yhtä aikaa toistemme tietämättä. Minulle hän sanoi ensitreffeillämme, että ei ole koskaan aikaisemmin tavannut ketään netin kautta, vaikka oli muutamaa päivää aiemmin käynyt kaverini kanssa treffeillä.

Joskus minulla itelläni oli ihan kokeilumielellä kaksi täysin erilaista ilmoitusta samaan aikaan netissä, ja niihinkin tuli vastauksia samoilta naisilta. Ja useimmiten ne naiset sanoivat vastauksissaan ilmoituksesta riippumatta ajattelevansa asioista ihan samalla kuin minä. Välillä tuntuu, että samat ihmiset täällä pyörii vuodesta toiseen, eli samat naiset ja miehet vastaavat vuorotellen toistensa ilmoituksiin.
  Vastaa viestiin
05.07.06, 11:39   #27 (linkki)
En usko enää deittailuun
(Vierailija)

[quote= Välillä tuntuu, että samat ihmiset täällä pyörii vuodesta toiseen, eli samat naiset ja miehet vastaavat vuorotellen toistensa ilmoituksiin.[/quote]

Olen samaa mieltä kuin sinä edellisestä. Kumppanin etsiminen on vaikeaa ihan mistä tahansa. Toisaalta eihän sitä tarvita kuin yks täysosuma tuli se sitten vuoden tai 10 vuoden päästä. :) Ihmiset odottavat ensitapaamisesta rakkautta kuin salamaa kirkkaalta taivaalta. Tuskin sellaista tulee. Tuttu fraasi on "meidän kemiat eivät kohdanneet" Siis mitähän kemioita tarkoittavat ensitapaamiselta? Ehkäpä omat odotukset on liian suuria varallisuuden, ammatin, sosiaalisten suhteiden, seksikkyyden, ulkonäön tai mikä kellekkin tärkeää.

Joskus olis kiva deittimesta, josta voisi hakea seuraa omien harrastusten pohjalta.

Toivotan onnea kaikille jotka onnistuivat löytämään onnensa täältä. Minusta tuntuu, etten enää jaksa etsiä täältä. Tyydyn osaani ja lopetan koko deittilun. Vedän nutturan kireälle ;)

Vastaa viestiin
06.07.06, 15:01   #28 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006

ela anna periksi olen eronnut eksynyt australiasta
  Vastaa viestiin
07.07.06, 11:08   #29 (linkki)
Vanha Markku
(Vierailija)

Alizia vaikuttikin liian hyvältä tapaukselta säilyäkseen sinkkuna. Minun vahinkoni mutta toisen onni, että löysi jo hakemansa.
Mistähän minulle Alizia?
Muutama tapaaminen takana. Yksi sadan kilon (tai yli) keijukainen ilmoitti olevansa ns. normaali ja se kaatui siihen, minä hintelämmän puoleinen. Toinen helkkarin ruma ja tyhmä. Kolmas täynnä urheilua, muuten OK; ei kolahtanut ja nyt taas varattu. Neljäs hyvä puhumaan, mutta jotain on ettei oikein taida tulla mitään. Ei kai ole kiinnostunutkaan.
Yksi olisi kelvannut, mutta näin että hän alkoi inhoamaan minua kun en osaa pukeutua muodikkaasti enkä kuulu uskonlahkoon. Muutaman tekosyyn kertoi kun kysyin, sitten lopetti kaiken yhteydenpidon.
Sitten on kymmeniä jotka eivät koskaan vastanneet yhteydenottoihin. Oma profiilini on saanut olla rauhassa netissä jo vuosia...
Turhauttavalta tämä tuntuu jo tässä iässä.
  Vastaa viestiin
07.07.06, 11:14   #30 (linkki)
Vanha Markku
(Vierailija)

Mitähän ikäluokkaa olet, "En usko enää deittailuun"? Jospa vähän löysäisit sitä nutturaasi kun kauniisti pyydän...
  Vastaa viestiin
16.07.06, 19:28   #31 (linkki)
En usko enää deittailuun
(Vierailija)

Vanha Markkulle! Kyllä ne uskonasiat ovat tärkeitä ihmisille. Turha sitä on seurustella ateistin kanssa jos itse vakaasti uskoo johonkin. Tuo "uskonlahko-nimitys" on asiasta tietämättömälle aikamoinen heitto. Varoisin käyttämästä sitä ilman parempaa tietoa. Silloin kun käyttää tuota sanaa, niin osoittaa "rasistisia" piirteitä. Itse olen suvatsevainen uskontojen suhteen. En tuomitse kenekään uskonasioita. Se uskonasia joko yhdistää tai erottaa ihmiset. Se on tosi!
  Vastaa viestiin
16.07.06, 23:17   #32 (linkki)
Vanha Markku
(Vierailija)

Suvaitsevainen on Vanha Markkukin uskonasioille paitsi -kiihkoileville. Se vaan ei se suvaitsevaisuus näy kuuluvan uskonlahkojen jäsenien ominaisuuksiin. Vanha Markku ei siis ole ateisti, vaan muutamasta uskonlahkosta saanut niin perusteellisen rokotuksen näitä lahkoja vastaan, ettei kiihkoile vastaan eikä puolesta.
En usko minäkään deittailuun; mikään ei johda mihinkään muuhun kuin tiukkapipojen kiukutteluun ja piikittelyyn. Siihen nyt ei kummoisia taitoja tarvita...
  Vastaa viestiin
18.08.06, 21:57   #33 (linkki)
Aikuinen nainen
(Vierailija)

Seksi näyttää monelle miehelle olevan tärkeetä ensimmäisenä kirjoitellaan ja luvataan melkein kuu taivaalta ja tapaaminen päättyy yleensä sänkyyn jos ehtii edes tavata:(
  Vastaa viestiin
22.08.06, 15:27   #34 (linkki)
Vanha Markku
(Vierailija)

Ei ole Vanha Markku niin pitkälle päässyt vielä kertaakaan, että seksistä olisi mitään tietoa. Edes keskustelun aiheena.
  Vastaa viestiin
13.09.06, 19:32   #35 (linkki)

Rekisteröitynyt: 09/2006

[quote="En usko enää deittailuun"]Ekan ilmoituksen laitoin sinkut nettiin n. 9 vuotta sitten.
Samantapaisia kokemuksia on minullakin. olen tavannut joitain kohteliaita herasmiehiä kerran jossain kahviossa, ja heistä sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Jollekin tuli aina "lapsi käymään tuli"-este kun yritti tavata.
Edellinen deitti oli viime viikonloppuna: deittini käveli ohi kun olin "eri näköinen kuin oli luullut". Heh heh... niin kävin sitten deitillä itsekseni.
Olen löytänyt yhden kivan kaverin nettitreffeiltä, on se jo jotain. Ollaan vuosi deittailtu silloin tällöin, hyvä niin.
  Vastaa viestiin
19.02.07, 21:49   #36 (linkki)
proteiini1975
(Vierailija)

ei se aina onnaa

http://www.suomideittaa.com/phpBB-2.0.22/phpBB2/viewtopic.php?t=21
mielestäni ihan todellisen elämän tarina kuinka nettideittailussa yleensä käy.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku