| |
08.06.06, 20:22
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Sinkku elämää
Olen ujohko kuopiolais neito! Olen ollut sinkkuna 3v.kauniiksi kehuttu nuori nainen! Asun kalakukkojen kaupungissa! Etsin sitä oikeaa juttu seuraa netin kautta jos sellanen sattus löytymään kun tämä sinkku elämä on niin yksinäistä! ymmärrän et sinkkuja on muitakin kuin minä! En ole elämääni löytänyt sitä oikeata vaikka olen hakenut tai sit niitä oikeita ei ole missään!
| |
| | |
12.07.06, 17:41
|
#2 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
| Re: Sinkku elämää
No joko on löytynyt juttuseuraa? ;)
Eipä tässä ole itsellänikään tärpännyt, vaikka ilmoitteluja on ties missä... Olen sitten vissiin vain sen verran tylsän tuntuinen ihminen.
Mutta mitäpä sitä takertumaan yksinäisyyteen, kesä on hieno, nauttikaamme siitä vaikka päivä kerrallaan! :D
| |
| | |
17.07.06, 15:19
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Sinkku elämää Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja eki_83 No joko on löytynyt juttuseuraa? ;)
Eipä tässä ole itsellänikään tärpännyt, vaikka ilmoitteluja on ties missä... Olen sitten vissiin vain sen verran tylsän tuntuinen ihminen.
Mutta mitäpä sitä takertumaan yksinäisyyteen, kesä on hieno, nauttikaamme siitä vaikka päivä kerrallaan! :D | Hei Eki-83
Eipä ole seuraa vielä löytynyt.Mistä päin sinä olet? Minkä ikäinen olet? Miten olet vietellyt kesäpäiviä? Kerro vähän itsestäsi niin kirjoitellaan! | |
| | |
18.07.06, 11:06
|
#4 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja eki_83 No joko on löytynyt juttuseuraa? ;)
Mutta mitäpä sitä takertumaan yksinäisyyteen, kesä on hieno, nauttikaamme siitä vaikka päivä kerrallaan! :D | Hei Eki-83
Eipä ole seuraa vielä löytynyt.Mistä päin sinä olet? Minkä ikäinen olet? Miten olet vietellyt kesäpäiviä? Kerro vähän itsestäsi niin kirjoitellaan! | Eki on käynyt uimassa ja vesi oli lämmintä.
Voi ...että sinä voit olla tyhmä....
Kuuluisit johonkin lastentarhaan, kalakukkojen kaupungista....huh, huh
| |
| | |
18.07.06, 15:47
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Sinkku elämää
Seurassa tyhmyys tiivistyy ja saadaan pyyhkeitä ja lastentarhasta puhumattakaan...turha kai sitä on täällä ketään ruveta haukkuu ja ei kaikki osaa kirjoittaa,jos eivät paljoa deitaile yleensä ja kirjoitus on sitten tollasta ja kuitenkin haluaisi seuraa ja kirjoitella!
| |
| | |
18.07.06, 21:55
|
#6 (linkki)
|
Mikäs kisailu tänne on tullut? Ja kuka täällä ei osaa kirjoittaa? :o
En ole käynyt katselemassa vähään aikaan täällä, mutta jos olisin tiennyt niin... :)
Uimassa olen käynyt kerran (juhannuksena) ja tuolloin vesi oli ainakin meikäläisen uintikokemuksilla melko vilpoisaa!
Tuosta nimimerkin jälkiliitteestä varmaan arvaatkin jo iän, ja täällähän minä Salon liepeillä olen, joskin kotipaikka on Länsi-uusimaalla ja suku on lähtöisin sieltä itäsuomesta... Tuolta sinkkuhakemusten puolelta löytyy vähän jotain tarinaa meikäläisestä kun laitat hakuun 22v miehet. Pitäisi kuvan pompahtaa tämän samaisen nimimerkin vierestä, mikäli eivät ole potkineet ilmoitustani pois... ;D (Siellä on sähköpostiosoite, niin voit kirjoitella, jos kiinnostaa :))
Kesä on mennyt harrastusten parissa varjoisassa hallissa, tosin sillälailla alkoi tämä kesä että käsivarret pääsivät palamaan ensiauringossa...
| |
| | |
25.07.06, 18:53
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja eki_83 Mikäs kisailu tänne on tullut? Ja kuka täällä ei osaa kirjoittaa? :o
En ole käynyt katselemassa vähään aikaan täällä, mutta jos olisin tiennyt niin... :)
Uimassa olen käynyt kerran (juhannuksena) ja tuolloin vesi oli ainakin meikäläisen uintikokemuksilla melko vilpoisaa!
Tuosta nimimerkin jälkiliitteestä varmaan arvaatkin jo iän, ja täällähän minä Salon liepeillä olen, joskin kotipaikka on Länsi-uusimaalla ja suku on lähtöisin sieltä itäsuomesta... Tuolta sinkkuhakemusten puolelta löytyy vähän jotain tarinaa meikäläisestä kun laitat hakuun 22v miehet. Pitäisi kuvan pompahtaa tämän samaisen nimimerkin vierestä, mikäli eivät ole potkineet ilmoitustani pois... ;D (Siellä on sähköpostiosoite, niin voit kirjoitella, jos kiinnostaa :))
Kesä on mennyt harrastusten parissa varjoisassa hallissa, tosin sillälailla alkoi tämä kesä että käsivarret pääsivät palamaan ensiauringossa... | Hei Eki-83
Onhan tuota rannalla tullut oltua.Mitäs sinä olet puuhaillut? Käyn kaverin luona netissä kirjoittamassa näitä viestejä,mutta hänellä ei ole tätä sähköposti osoitetta että voisin sen kautta laittaa viestejä tulemaan. Minkälaista seuraa haet? Oletko ollut sinkkuna pitkään? Miten pitkä matka Salosta on Kuopioon? Olen yrittänyt netistä etsiä kaveri seuraa enkä ole löytänyt. Oletko pyörinyt netissä kauankin. Kirjoittele Kuulumiset!!! | |
| | |
29.07.06, 13:59
|
#8 (linkki)
|
Heit Kaurikselle!
On varmasti olleet hienot rantakelit tänä kesänä, ei ainakaan täälläpäin ole juuri liiemmälti vettä satanut. Tosin sielläpäin taisi olla aika ilkeätkin myräkät tuossa hiljakkoin?
Eipä tässä sen ihmeellisempiä ole tullut tehdyksi... Edelleen on tuo autoremontti kesken ja nyt tuli reilun viikon sairasloma tässä eilen, joten tälläkin hetkellä vain oleksin tässä tietokoneen ääressä.
Tosin tulihan sitä kokeiltua uutta harrastustakin, meinaan olen nyt kahdesti käynyt kokeilemassa miltä tuo lavatanssihomma tuntuu, ja ihan mukavaahan se on! Nyt kylläkin jää tältä viikonlopulta väliin, mutta eiköhän sitä taas kohta pääse kokeilemaan kuinka onnistuu tuo toisten varpaille astuminen... (Tosin ei ole onneksi kovin montaa kertaa onnistunut tuo tallominen.) :D Suosittelen kyllä kaikille, tanssitaito ei ainakaan naisilla ole välttämättömyys.
No hakusessa on melkeinpä kaikenlainen seura... No lähinnä siis kaveriseuraa ja mikseipä vaikka tositarkoituksellakin. On tullut oltua sen verran arka ettei ole ketään oikein mukaan tarttunut, mutta nyt tässä alkaa pikkuhiljaa jo uskallustakin tulemaan. Netistä ei ole kyllä löytynyt mitään (vaikka näiden koneiden kanssa onkin räplätty jo useita vuosia), paitsi että jos saadaan keksittyä sinulle sähköpostilaatikko, niin eihän sitä koskaan tiedä... ;)
Kyllähän Salosta taitaa olla useampi saturainen matkaa sinnepäin, mutta Savonlinnasta ei taida kovin kauheita enää olla... Siellä tulee meinaan silloin tällöin käytyä sukulaisia tapailemassa.
Millainen se on ollut heinäkuu siellä Kuopiossa?
Joku varmaan tietää näitä kotimaisia ilmaisia sähköpostilaatikoita, mutta kokeile vaikka rekisteröityä Hotmailiin osoitteessa http://www.hotmail.com/
Tokihan tuonne satelee melko runsaasti roskapostia, mutta paljon mukavampi olisi rupatella näin yksityisemmin. :) Ja saattaapi muutkin kiinnostua asiasta, ei sitä koskaan tiedä. ;)
| |
| | |
30.07.06, 15:38
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja eki_83 Heit Kaurikselle!
On varmasti olleet hienot rantakelit tänä kesänä, ei ainakaan täälläpäin ole juuri liiemmälti vettä satanut. Tosin sielläpäin taisi olla aika ilkeätkin myräkät tuossa hiljakkoin?
Eipä tässä sen ihmeellisempiä ole tullut tehdyksi... Edelleen on tuo autoremontti kesken ja nyt tuli reilun viikon sairasloma tässä eilen, joten tälläkin hetkellä vain oleksin tässä tietokoneen ääressä.
Tosin tulihan sitä kokeiltua uutta harrastustakin, meinaan olen nyt kahdesti käynyt kokeilemassa miltä tuo lavatanssihomma tuntuu, ja ihan mukavaahan se on! Nyt kylläkin jää tältä viikonlopulta väliin, mutta eiköhän sitä taas kohta pääse kokeilemaan kuinka onnistuu tuo toisten varpaille astuminen... (Tosin ei ole onneksi kovin montaa kertaa onnistunut tuo tallominen.) :D Suosittelen kyllä kaikille, tanssitaito ei ainakaan naisilla ole välttämättömyys.
No hakusessa on melkeinpä kaikenlainen seura... No lähinnä siis kaveriseuraa ja mikseipä vaikka tositarkoituksellakin. On tullut oltua sen verran arka ettei ole ketään oikein mukaan tarttunut, mutta nyt tässä alkaa pikkuhiljaa jo uskallustakin tulemaan. Netistä ei ole kyllä löytynyt mitään (vaikka näiden koneiden kanssa onkin räplätty jo useita vuosia), paitsi että jos saadaan keksittyä sinulle sähköpostilaatikko, niin eihän sitä koskaan tiedä... ;)
Kyllähän Salosta taitaa olla useampi saturainen matkaa sinnepäin, mutta Savonlinnasta ei taida kovin kauheita enää olla... Siellä tulee meinaan silloin tällöin käytyä sukulaisia tapailemassa.
Millainen se on ollut heinäkuu siellä Kuopiossa?
Joku varmaan tietää näitä kotimaisia ilmaisia sähköpostilaatikoita, mutta kokeile vaikka rekisteröityä Hotmailiin osoitteessa http://www.hotmail.com/
Tokihan tuonne satelee melko runsaasti roskapostia, mutta paljon mukavampi olisi rupatella näin yksityisemmin. :) Ja saattaapi muutkin kiinnostua asiasta, ei sitä koskaan tiedä. ;) | Hei Eki-83
Heinäkuu mennyt ihan kivasti. Olen käynyt uimassa,ja terassilla kavereiden luonakin olen käynyt. Oletko käynyt sukuloimassa siellä Savonlinnassa tänä kesänä? Minkä merkkinen aoto sulla on? minulla on Opel Corsa merkkinen auto,jota serkkupoika aina korjailee jos on tarvetta. Asutko yksin? minä asun äidin kanssa. Oletko työ elämässä? minä en ole työ elämässä. Olen ollut netissä vasta tänä kesänä enkä ole vielä kaveria löytänyt. Tykkään tanssimisesta diskoissa mutta vanhempikin tanssi kappale menee. Tänä kesänä käytiin äidin kanssa Kajaanissa reissussa tuetulla lomalla ja kävin serkkujen luona Kaavilla heillä on viisi koiraa,kissa,kanoja ja kukko. Pidätkö eläimistä? meillä ei ole eläimiä kun molemmilla on astma niin ei voi pitää eläimiä. Oletko pitkään ollut sinkkuna? Minä olen ollut puoli vuotta. Täällä on tänään jo syksyn tuntua lehdet on jo vähän kellastuneet koivuissa. Oletko käynyt Kuopiossa? Harrastan lukemista,musiikin kuuntelua,tv,ulkoilu.Onko sulla mitään harrastuksia? Minä pidän musiikista esim.Laura Voutilainen,Kaija Koo,Anna Erikson,Petri Laaksonen.Katson tv.lähinnä sarjoja esim.strong medisiin,teho osasto,salkkarit,rohkeat. Kirjoitellaan!:-) | |
| | |
30.07.06, 23:11
|
#10 (linkki)
|
Heips taas!
Sehän on mukavaa että on touhua riittänyt! Itelläni on jäänyt vähän vähäiseksi nuo riennot, sen verran pukkaa kaikenlaista projektia päällensä... Sukuloimassa oli tarkoitus käydä tuossa heinäkuun aikana, mutta niinpähän tuo pääsi käymään että jäipä käymäti sitten kuitennii...
Opiskelujen parissahan tuo talvi taas menee, ja tämän kesän päätin ottaa ihan omien projektien hoiteluun, edelleenkin on tuo käyttö-Corolla tuolla hallissa levällään... Äiteen luonahan sitä tulee talvet asuskeltua, ei muuten mutta jääpähän paremmin rahaa käteen kun ei ole vuokran maksutarvista. :) Ja muutenkin välit vanhempiin ovat Karjalalaisten perinteiden mukaisesti erinomaiset, että ei ole valittamista.
Älähän sie hyvä immeinen hättäile, jos kerran noin vähän aikaa olet netissä pyöriskellyt! Kaikki hyvä tulee aikanaan. Ja kun musiikkimakusikin on iskelmään päin, niin ehdottomasti kannattaa kokeilla lavatanssien hurmaa! Pari kertaa kun käyt niin uskon että tulet mukavin mielin kotiin. :) Jos olet diskoista sun muista seuraa hakenut, niin voin sanoa että aika turhaa hommaa. Mutta mihinkä muuallekaan sitä nuori menisi sitten... :(
Kyllä minä eläimistäkin pidän, kunhan pidetään kohtuus kaikessa... Mikään kennelin ystävä en ole, on meinaan tullut sekin koettua kun koiria on puolen tusinaa ympärillä häärimässä, haukkumassa, paskomassa ja repimässä paikkoja hajalle... Onhan ne suloisia, mutta liika on liikaa. :)
Sinkkujahan sitä tässä on oltu koko tämä nuori ikä, kun en ole sellaista pintaliitäjäluokkaa ollenkaan, niin ei ole vakinaista seurustelukumppaniakaan löytynyt... Ja kun nuo harrastuksetkin ovat (tansseja lukuunottamatta) sellaisia "yksilölajeja" (justiinsa kaiken lainen ropaaminen), niin hiljaista on ollut sillä rintamalla...
Syksy se on tulossa juu, mutta Mamban sanoin "vielä on kesää jäljellä", joten en ole vielä moisia murehtinut. :) Täytyy tunnustaa, etten ole Kuopiossa käynyt... Savonlinnan liepeillä on kyllä käyty katsomassa muutamaan otteeseen, ja pari kertaa käyty Hyrynsalmellakin, mutta eipä taideta olla Kuopioon eksytty jos ei sitten läpi olla ajettu...
Mutta kuinkas ne on illat kuluneet, kun eikös ne melkein kaikki nuo sarjat ole kesätauolla? ;) Tai no, salkkareista taitaa jotain uusintoja tulla...
| |
| | |
01.08.06, 15:00
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja eki_83 Heips taas!
Sehän on mukavaa että on touhua riittänyt! Itelläni on jäänyt vähän vähäiseksi nuo riennot, sen verran pukkaa kaikenlaista projektia päällensä... Sukuloimassa oli tarkoitus käydä tuossa heinäkuun aikana, mutta niinpähän tuo pääsi käymään että jäipä käymäti sitten kuitennii...
Opiskelujen parissahan tuo talvi taas menee, ja tämän kesän päätin ottaa ihan omien projektien hoiteluun, edelleenkin on tuo käyttö-Corolla tuolla hallissa levällään... Äiteen luonahan sitä tulee talvet asuskeltua, ei muuten mutta jääpähän paremmin rahaa käteen kun ei ole vuokran maksutarvista. :) Ja muutenkin välit vanhempiin ovat Karjalalaisten perinteiden mukaisesti erinomaiset, että ei ole valittamista.
Älähän sie hyvä immeinen hättäile, jos kerran noin vähän aikaa olet netissä pyöriskellyt! Kaikki hyvä tulee aikanaan. Ja kun musiikkimakusikin on iskelmään päin, niin ehdottomasti kannattaa kokeilla lavatanssien hurmaa! Pari kertaa kun käyt niin uskon että tulet mukavin mielin kotiin. :) Jos olet diskoista sun muista seuraa hakenut, niin voin sanoa että aika turhaa hommaa. Mutta mihinkä muuallekaan sitä nuori menisi sitten... :(
Kyllä minä eläimistäkin pidän, kunhan pidetään kohtuus kaikessa... Mikään kennelin ystävä en ole, on meinaan tullut sekin koettua kun koiria on puolen tusinaa ympärillä häärimässä, haukkumassa, paskomassa ja repimässä paikkoja hajalle... Onhan ne suloisia, mutta liika on liikaa. :)
Sinkkujahan sitä tässä on oltu koko tämä nuori ikä, kun en ole sellaista pintaliitäjäluokkaa ollenkaan, niin ei ole vakinaista seurustelukumppaniakaan löytynyt... Ja kun nuo harrastuksetkin ovat (tansseja lukuunottamatta) sellaisia "yksilölajeja" (justiinsa kaiken lainen ropaaminen), niin hiljaista on ollut sillä rintamalla...
Syksy se on tulossa juu, mutta Mamban sanoin "vielä on kesää jäljellä", joten en ole vielä moisia murehtinut. :) Täytyy tunnustaa, etten ole Kuopiossa käynyt... Savonlinnan liepeillä on kyllä käyty katsomassa muutamaan otteeseen, ja pari kertaa käyty Hyrynsalmellakin, mutta eipä taideta olla Kuopioon eksytty jos ei sitten läpi olla ajettu...
Mutta kuinkas ne on illat kuluneet, kun eikös ne melkein kaikki nuo sarjat ole kesätauolla? ;) Tai no, salkkareista taitaa jotain uusintoja tulla... | Eki-83
Olipa kiva kun kirjoitit.Onhan se välillä tylsää kun ei aina jaksa lukea. Mutta eilen katsoin päivällä videoilta teho osaston. Kännykällä tulee soitettua kavereille iltaisin. Yksi ystäväkin on yksin huoltaja soitan kun lapsikin on nukkumassa. Mutta todellisia ystäviä ei ole kuin kaksi. Aika yksinäistä se elo on kuta kuinkin. Äiti on myös hyvä ystävä koska hän on vasta 50v niin voidaan jutella kaikki asiat taivaan ja maan väliltä. Sinä olet ihan kivan näköinen. Mutta samaa vikaa rahikaisella,ollaan näin ujoja että pari suhteen luominen on vaikeaa. Tänään kävin asioilla esim.maksaa laskuja,kaupoilla,ostin kaverin kissoille halpaa kissanruokaa Maxi Makasiinistä. Mun likka kaveri piti yhteyttä nettiin jonkun aikaa ja löysi sieltä kaverin ja nyt se kaveri on tulossa tänään Kuopioon tapaamaan sitä. Vieläköhän uskaltais käydä uimassa kun ajattelin joku päivä lähteä likka kaverin kaa kokeilemaan tohon läheiselle rannalle. Meinattiin opetella torstaina sitä hot-mail sähköpostia kun tulee mun yks kaveri kylään jos se osais sen laittaa. Niin vois puhua henkilö kohtaisia asioita. Kun on tässä kirjoiteltu niin joskus tulevaisuudessa vois tavatakkin "joskus" Mitä opiskelet kun sanoit et talvet vietät äidin luona? Ei mullakaan ole tullut vähään aikaan tanssimassa käytyä. Iloista ja aurinkoista päivän paisteen jatkoa sinulle sinne Saloon;) Kirjoitellaan;) | |
| | |
01.08.06, 21:21
|
#12 (linkki)
|
Jaa että videolta katselet uusintoja, no eihän siinä sitten ole ongelmaa näin kesäkaudellakaan! ;) Löytyykö sinulta koko tuotantokausi sitten hyllystä? :)
Kännyllähän sitä tulee itsekin pidettyä ystävien kanssa välit kunnossa, tosin yleensä menee tekstiviestittelyn puolelle ja nytkin saa pienen pelon kanssa odotella seuraavaa puhelinlaskua...
Kiitoksia kehuista vain, tässä vähän mielenkiinnollakin odotellaan sinun kuvaasi, mutta kunhan saat sen sähköpostiosoitteen kuntoon ja vaikka laitat ilmoituksen tuonne kuvan kera... :D
Tuosta nettijutusta tulikin mieleeni, että yksi läheinen on kanssa saanut sydänystävän netin välityksellä ja mitä häntä olen tässä nähnyt, niin oikein mukavalta kaveriltahan hän tunnostaa. Menivätpä jopa viime viikolla kihloihinkin! Itselleni ei moista ole sattunut, mutta viikonloppuna yksi mukavan oloinen turkulaisneito lähestyi nähtyään ilmoitukseni täällä... Ei ole tosin vielä vastannut vastaukseeni, ja se pikkasen kaivertaa näin hätäistä jannua... Tosin hän on kolmas henkilö näiden 6v:n aikana joka on meikäläistä lähestynyt, joten kuten sanottua, aikaa se vie ja paljon.
Itsekin olen silloin tällöin meinannut uimaan lähteä, mutta onpahan sekin jäänyt sitten... Kyllä nuo ilmat ovat olleet ainakin täällä päin vielä lämpimät, että kyllä sinne varmaan uskaltaisi pulahtaakin, vaikka tuo Jaakko sen kivensä kävikin nakkelemassa järveen... :)
Talvet sitä opiskellaan tuolla paikallisessa Ammattikorkeakoulussa tietojen käsittelyä, nyt on kolmas vuosi alkamassa että sekin alkaisi olla opinnäytetyötä ja harjoittelua vaille valmis kohta. Mutta täytyy sanoa että nämä pari vuotta ovat olleet kyllä elämäni parasta aikaa, uusia kavereita on tullut luokallinen ja itsestänikin olen oppinut kaikenlaista. :) Näin kesällä ja viikonloppuisin olen isäukon luona Nummi-Pusulassa ropailemassa kaikenlaisia... :)
Mutta koittakaahan saada vaikka se Hotmaili kuntoon, niin jutustellaan. Ja mikä ettei sitä voisi jossain vaiheessa vaikka ihan elävänäkin tavata joskus. :)
Aurinkoisia päiviä myös sinulle sinne Kuopioon!
| |
| | |
12.09.07, 16:54
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | asd Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris Olen ujohko kuopiolais neito! Olen ollut sinkkuna 3v.kauniiksi kehuttu nuori nainen! Asun kalakukkojen kaupungissa! Etsin sitä oikeaa juttu seuraa netin kautta jos sellanen sattus löytymään kun tämä sinkku elämä on niin yksinäistä! ymmärrän et sinkkuja on muitakin kuin minä! En ole elämääni löytänyt sitä oikeata vaikka olen hakenut tai sit niitä oikeita ei ole missään! | sa
| |
| | |
23.02.08, 11:02
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | Haluatko kuopiolaisen seniorisinkun Puijonlaakosta ystäväksesi ? Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris Olen ujohko kuopiolais neito! Olen ollut sinkkuna 3v.kauniiksi kehuttu nuori nainen! Asun kalakukkojen kaupungissa! Etsin sitä oikeaa juttu seuraa netin kautta jos sellanen sattus löytymään kun tämä sinkku elämä on niin yksinäistä! ymmärrän et sinkkuja on muitakin kuin minä! En ole elämääni löytänyt sitä oikeata vaikka olen hakenut tai sit niitä oikeita ei ole missään! | | |
| | |
22.11.08, 18:36
|
#15 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 11/2008
| täällä olisi vapaana oleva sinkku
olen kohta 20v mies ja asun lappajärvellä. etsiskelen itselleni tositarkoitukseen olevaa naista. olen hellä, suorasanainen,rehellinen,rento,rauhallinen, läheistä lämpöä kaipaava ja suukottelija. jos kiinnostuit, niin otakko yhteyttä? mun numero on 0407194828.
| |
| | |
20.05.12, 11:46
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | :)
Hei vaan ! Olen 17.v neitonen, ollut jo noin 2½ sinkkuna. Etsin minun ikäistä kumppania... Nimeni on Eve. Täysi suomalainen. Asustelen Turussä päin, ja toivon että sinä, olisit asustelemassa täällä näin myös! Tahdon oikein luotettavan kumppanin, joka jaksaa rakastaa joka sekunti.
| |
| | | | |