Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Löysin hänet netistä
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
20.09.06, 15:02   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 09/2006
Kivempi olisi olla kaksin

En ole kovin paljoa nettideittailua harrastanut, mutta muutamat naiset joita olen tavannut ovat olleet ihan vääränlaisia. Yksi ääriuskovainen, toinen todella ulkonäkökeskeinen (vaikkei hänen ulkonäössä ollut kauheasti kehumista ;)) ja eräs muuten vaan aikaa "tappamassa".

Yksinkin pärjään, mutta en kuitenkaan haluaisi olla yksin. Tuossa näytti olevan jotkut sinkkubileet jossakin raflassa Helsingin keskustassa, mutta enpä rohjennut mukaan mennä. Miksei ravintoloissakin voisi käydä, mutta en halua seuraa sinne mennä hakemaan vaan hyvässä seurassa. Vapaalla olen mieluummin kotona, kavereiden luona, kuntosalilla, luonnon helmassa tai matkustelen mutta baariin en halua mennä.

En voi uskoa että olen ainutlaatuinen siinä suhteessa. Jotain tapahtumia voisi järjestää myös "kotikissoille" sillä ei mekään ihan kalkkeutuneita olla vaikkei baareissa meitä näe. Toivoisin vaan että pikkuhiljaa löytyisi se vapaa nainen joka viihtyisi muuallakin kuin yöelämässä.
  Vastaa viestiin

30.09.06, 03:38   #2 (linkki)
Nainen30v.
(Vierailija)

Re: Kivempi olisi olla kaksin

Oletko kokeillut kristillistä deittiä? Ei tarkoita sitä että pitäisi olla uskovainen (en itsekkään ole), mutta siellä on enemmän tositarkoituksella liikkeellä olevia ihmisiä, joiden elämänarvot ovat erilaiset kuin baareissa asuvilla. Tällä hetkellä niiden sivuja ja keskustelufoorumia uusitaan, joten en tiedä toimiiko, mutta käy tsekkaa jossain vaiheessa : ) Ja Eurosinkuilla on myös monenlaista toimintaa. Myös baari-iltoja löytyy, mutta kaikkea muutakin. Onnea etsintään ja toivottavasti kohtaat elämäsi naisen joku päivä! : )
  Vastaa viestiin
04.10.06, 13:41   #3 (linkki)
Aina kaksin kauniimpi
(Vierailija)

Moikkelis
Niin mäkin olen miettinyt että kivempi ois olla kaksin kuin yksin
Oletko Hesassa päin asuva?
  Vastaa viestiin
08.10.06, 14:22   #4 (linkki)

Rekisteröitynyt: 09/2006

Olen kokeillut tuota kristillistä deittiä myös mutta aika hankalalta tuntuu kun monilla on niin paljon vaatimuksia kaikkien asioiden suhteen. Ehkä joskus vähän epärealistisiakin vaatimuksia, tavallinen elämä sopii mulle parhaiten. Aika lailla tavallinen nainen olisi kiva löytää, semmoinen jalat maassa oleva tyyppi. Mutta aika usein juuri semmoisilla on kissoja tai koiria lemmikkeinä ja olen niille allerginen. Muuten tämä ei ehkä olisikaan niin vaikeaa tämä etsiminen... Ja ei, stadissa en asu mutta Vantaalla kyllä ;)
  Vastaa viestiin
23.12.06, 03:07   #5 (linkki)

Rekisteröitynyt: 10/2006
kivempi olisi kaksin

kun pelottaa yksin!
  Vastaa viestiin
26.05.07, 23:34   #6 (linkki)

Rekisteröitynyt: 05/2007
Pelottaa?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja teesa
kun pelottaa yksin!