Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Löysin hänet netistä
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
30.10.06, 11:30   #1 (linkki)
miekkonen
(Vierailija)

Mietteitä, asiallisia vastauksia / näkemyksiä

Eli, olemme tavanneet netissä ja nainen on minua noin 6v vanhempi. No viihdytään tosi hyvin yhdessä ja hän on ihana mutta muutama seikka sinäänsä mietityttää:

a) onko paha ikäero
b) Entä mahdolliset lapset, kuinka vanhana nainen ei enää voi saada lasta
c) Jos hän on se elämäni nainen niin haluan olla joku päivä isä, mutta en tiedä hänestä ainakaan hänellä ei ole kauhea hinku tehdä lapsia...

Seksikin sujuu, vaikkei olla vielä oltu sillälailla. Mutta noi mietityttää, koska todella haluan olla joku päivä isä vaikken nyt tosin muutamaan vuoteen. Lisäksi hän on niin ihana, etten halua häntä menettää ja kumpaakaan ei häiritse ikäero, koska ollaan henkisesti samalla tasolla.

Mutta kertoilkaapa asiallisia näkemyksiä, ollaan molemmat 20 ja 30 välistä.
  Vastaa viestiin

30.10.06, 16:38   #2 (linkki)
N41pks
(Vierailija)

Ikää tärkämpää on se, mitä teidän korvien välissä liikkuu. Jos olette samalla aaltopituudella, tuskin 6 vuoden ikäero on ongelma. Kerroit, että näin on. Olen seurustellut miehen kanssa, joka oli minua 8 vuotta vanhempi eikä ikäero tuntunut missään.

Nainen voi saada lapsia vaihdevuosiin asti. Käytännössä raja kulkee jossain 40-45 vuoden välimaastossa. En ihmettele, jos alle kolmekymppinen nainen ei vielä halua lapsia.

Hmm....miten voit sanoa, että seksi sujuu, jos mitään kanssakäymistä ei ole ollut. Seksi on muutakin kuin edes-takasliikettä. Kehoittaisin ensin kokeilemaan 50 kertaa ennenkuin voit sanoa, sujuuko vai ei.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku