Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Löysin hänet netistä
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
06.11.06, 07:36   #1 (linkki)
Harmistunut
(Vierailija)

Kaikenkarvaisia ihmisiä!

Tapasinpa miehen.. oikein ihastuttavan ihana.. suorastaan imelä.. Vaisto alkoi lopulta kolkuttelemaan, että jotain outoa on kyseisessä herrassa. Lopulta päätin (mietittyäni kohtuullisesti) että en häntä enää halua tavata ja kerroin sen hänelle, mielestäni ihan järkevällä kirjeellä (en koskaan hauku ihmisten ominaisuuksia). Sain vastaukseksi sellaista tekstiä, etten niin lapselliseen ilkeyteen ja pahansuopuuteen ole eläissäni törmännyt. Ei siinä mitään, se on hänen häpeänsä ja minä vain totesin vaistoni toimineen jälleen. Mutta nyt saan sitten outoja yöllisiä puheluita, ja alkaa tuntumaan että liekö olen onnistunut hankkimaan vainoajan kannoilleni. Onko muilla kokemuksia.. oletteko joutuneet koskaan turvautumaan poliisin apuun. Minulla on läheinen virkavallanedustajana, joten se ei sinänsä ole ongelma, mutta sattuuko näitä paljonkin? Olen toki kuullut ja täätäkin lukenut tapauksista, joissa on tullut todellisia ongelmia, mutta onko tuoreempia kokemuksia.. Huomasin hänen nyt myös laittaneen oman profiilinsa sinkkuihin, mutta ei liene korrektia varoitella muita??
  Vastaa viestiin

06.11.06, 09:24   #2 (linkki)
Lumimyrsky
(Vierailija)

Kaikenlaisia tosiaan

Hei,
tuskin olet ainut ihminen jolle käy noin.Yleensä aina omien henk.kohtaisten yhteystietojen antaminen netissä on oma riskinsä, ellei ole tavannut ihmistä entuudestaan. Virkavallanedustajaa tuskin tässä vaiheessa tarvitset itsellesi tähän asiaan, jos kyseessä on tyly vastaus kirjeeseesi jossa kerroit ettet ole kiinnostunut tästä imelästä miehestä, sekä toisena yöllinen häiriröinti. Yritä unohtaa koko juttu tai toinen vaihtoehto on kysyä tältä mieheltä suoraan onko hänen aikeensa mikä. Kokemukseni mukaan näitä tapahtuu paljonkin, valitettavasti, ja siksikin osittain kasvoton treffailu omien yhteystietojen kanssa on riskiä puuhaa. Itse en ainakaan puhelinnumeroani ja nimeäni jakelisi ennenkuin olen tavannut ihmisen kasvotusten. Tsemppiä turvalliseen nettitreffailuun.
  Vastaa viestiin
06.11.06, 12:15   #3 (linkki)
Harmistunut
(Vierailija)

Niinpä

Kumpa teksti olisikin ollut vain tylyä.. se oli mielipuolisen sairasta. No asia on jo hallussa.. Koska tiedän kuka tämä mies oikeasti on, ja nyt tietää myös virkavaltaa edustava ihminen, on asia kohtuullisen helppo hoitaa jos lisäongelmia tulee. Olen treffatessani ylipäätäänkin aina kertonut jollekin läheiselle kenen kanssa menen ja minne, jotta ainakin toinen joutuisi edesvastuuseen, jos jotakin tapahtuu. Jos en ole saanut varmistettua toisen henkilöllisyyttä puhelin numerosta tai muuten, niin en tapaa ollenkaan. Samaa suositelen muille deittailijoille. Tosiasiahan on, että ihminen voi osoittautua psykopaatiksi, väkivaltaiseksi, vainoajaksi tmv. vaikka pitkän liiton aikana, tai eron jälkeen. Elämässä mikään ei siis ole varmaa, kun ihmisistä on kyse.. Kriminaalipsykologia ja rikostilastot ovat tuttuja jo oman ja ex-puolison ammatin vuoksi.. Siksi olenkin ollut yleisesti ottaen hyvin varovainen, mutta silti vaan pääsee sattumaan virheitä. Turvallista nettideittailua kaikille.. Suurin osahan meistä on kuitenkin aivan tavallisia ihmisiä, hyvine ja huonoine puolinemme, aitoa kumppania etsimässä.
  Vastaa viestiin
09.10.07, 21:45   #4 (linkki)

Rekisteröitynyt: 09/2007
kuulostaa

psykopaatilta...
Olis kiva kuulla että joko on jättänyt rauhaan..? Kun viestistäsi on kuitenkin jo kohta vuosi aikaa.
  Vastaa viestiin
05.01.08, 23:15   #5 (linkki)
Harmistunut
(Vierailija)

Niin on aikaa vierähtänyt:) Jätti rauhaan kuukaudessa suunnilleen, ja minäkin psykopaattiseksi tulkitsin. Toivottavasti ei ole saanut ketään "koukkuun". Minä täältä löysin sitten rakkauden ja vuosi on jo yhdessä vierähtänyt. Toivotan onnea kaikille etsijöille, vaikka täällä kyllä näyttää kovin hiljaiselta. No onhan näitä toki monia muitakin sinkkuilupalstoja ym. Onnea etsijöille ja olkaa tarkkoina, ihmiset ei yleensä ole sitä miltä ensin näyttää.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku