| |
28.01.07, 01:58
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | varmin tapa olla vastaamatta
Ciao!Millaisiin viesteihin ette takulla vastaa?
Voin kertoa ensin itse.
* ihminen ei vastaa pätkääkään mitä itse haet ilmoituksessasi
*viesti on kirjoitettu kahdella sanalla ja loppuu tyyliin "kokeile jos uskallat" / "try me if you dare"
* alkaa sanoilla halippazuippaa tai muuta yhtä mielenkiinnotonta
* tilittää eksästä ja erosta
* on agressiivisen sävyinen
* ei laita kuvaa vaikka itse olisit laittanut
*laittaa muuten vaan hälytyskellot soimaan
* pilailijat ja ketjukirjeet
*rahanruinauskirjeet | |
| | |
14.06.07, 10:19
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
*Jos vastaus on muutaman lauseen mittainen eikä siinä ole mitään kysymystä.En jaksa alkaa miettimään pääni puhki mitä voisin vastata.
*Pitkä seputus joka ei varsinaisesti ole osoitettu minulle.Eli ketjukirje. | |
| | |
20.07.07, 20:53
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Forwarded-kirje
* Kirje, jonka alussa on hakasulut merkkinä siitä, että se on jo kirjoitettu jollekulle muulle.
* Kirje, joka paljastuu sarjatuotannoksi, koska mukana on viittauksia esim. joulupuuhiin heinäkuussa... Tai viikonlopputoivotukset maanantaina.
* Totaalisen persoonattoman oloinen kirje, jossa ei ole mitään viittausta vastaanottajaan.
* Pikkutarkat ulkonäkötiedot.
* Pikkutarkat työkuvio- ja koulutushistoriatiedot.
* Ansiotiedot.
* Omahyväisyydeltä tai epätoivoiselta vakuuttelulta haiskahtava hehkutus muilta ihmisiltä saaduista ulkonäkökehuista.
* "Olen älykäs." Anteeksi, mutta tarviiko sitä sanoa erikseen, kun se nyt on jonkinlainen ennakkoedellytys, että aivotoiminta on suht vilkasta? Ja toisekseen, kuka vahvistaa väittämän ennen tapaamista?
* Kahden rivin mitään kertomaton viesti, jonka päätteeksi puhelinnumero. Missä tavattais ja kuinka pian? Tuota noin, kuinka pikavastaaaja mitenkään erottuisi niistä 40 muusta, jotka kertovat paljonkin perusinfoa itsestään?
* Vastaaja ei selvästikään kunnioita ilmoittajan toiveita (tai on jättänyt ne lukematta sarjapostitusvimmassaan): ikä on jäänyt haarukoimatta, musiikin rakastaja saa vastauksia musiikin inhoajilta, lapsetonta sinkkua tai eronnutta tositarkoituksella etsivälle vastaa naimisissa oleva 3 lapsen vanhempi jne.
Onneksi ainakin tällä sivustolla kuitenkin suurin osa vastaajista tuntuu olleen ihan fiksuja ja vastaustaan hetken ajatelleita. | |
| | |
09.10.07, 21:43
|
#4 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 09/2007
| Edellisten kertomat
on just niitä viestejä, mihin en taatusti vastaa.
Ehdottomasti ärsyttävin asia mitä profiilissa voi lukea, on "ota itse selvää!" *oksennushymiö*
| |
| | |
11.11.07, 04:39
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja justiiiina on just niitä viestejä, mihin en taatusti vastaa.
Ehdottomasti ärsyttävin asia mitä profiilissa voi lukea, on "ota itse selvää!" *oksennushymiö* | Tätä on kompattava. Miten ihmiset voivatkin olla niin itsekeskeisiä, että
- kuvittelevat vastakkaisen sukupuolen kiinnostuvan lähes tyhjästä profiilista
- luulevat erottuvansa joukosta "ota itse selvää" -profiililla niiden kaikkien muiden tuhansien vastaavien joukosta; ja sitten loukkaantuvat, kun eivät erotu?
- kuvittelevat olevansa oikeuttettuja vaatimaan muita olemaan kiinnostuneita hänestä, kun hän ei selkeästi ole kiinnstonut muista ihmisistä riittävästi, edes kertoakseen itsestään vähän?
- voivat vain laiskanpulskeina odotella, että vastapuoli tekee koko tutustumistyön "ota itse selvää" -lauseeseen nojaten?
Jepjep..
| |
| | |
22.12.07, 14:34
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Nallekarhua etsimässä?
Hirveesti naiset etsimässä nallekarhuja. No niitä saa kaupastakin :)
No toi "Ota itse selvää." profiilissa ei ole paha, jos siinä on kerrottu muuten tarpeeksi henkilöstä. Älkää liikaa tuijottako kuvaa, se on vaan kuva, mutta silti hyvä olemassa. Kannattaa kysellä sähköpostilla / viesteillä lisää, jos jokin henkilössä kiinnosti, silleen pystyy selvittää hyvin lisää.
- Pitkät/lyhyet profiilit, joissa ei ole sisältöä.
- Kehutaan itseään älykkääksi, pelimieheksi ym..
- Profiili antaa valheellisen kuvan henkilöstä
- ketjukirjeet ja kopiot
| |
| | |
22.12.07, 14:34
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Nallekarhua etsimässä?
Hirveesti naiset etsimässä nallekarhuja. No niitä saa kaupastakin :)
No toi "Ota itse selvää." profiilissa ei ole paha, jos siinä on kerrottu muuten tarpeeksi henkilöstä. Älkää liikaa tuijottako kuvaa, se on vaan kuva, mutta silti hyvä olemassa. Kannattaa kysellä sähköpostilla / viesteillä lisää, jos jokin henkilössä kiinnosti, silleen pystyy selvittää hyvin lisää.
- Pitkät/lyhyet profiilit, joissa ei ole sisältöä.
- Kehutaan itseään älykkääksi, pelimieheksi ym..
- Profiili antaa valheellisen kuvan henkilöstä
- ketjukirjeet ja kopiot
| |
| | |
08.02.08, 13:04
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
75% miehistä aloittaa viestin joillain näistä, koskien siis nettitreffejä:
- en yleensä tällaista harrasta (profiili netissä)
- en ole koskaan aikaisemmin tehnyt näin (pistänyt profiilia nettiin ja treffien haku sitä kautta)
- eikö olekin vaikeaa tutustua näin
| |
| | |
12.02.08, 10:00
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | Peruskirjoitusvirheet
En itsekään väitä osaavani kaikkia oikeinkirjoitussääntöjä, mutta isojen välimerkkien täydellinen puute, välimerkkien jälkeisen välin täydellinen puute ja muutenkin täysi pötköön kirjoittaminen johtaa kyllä minulla välittömästi viestin siirtymiseen mappiin Ö.
Ensinnäkin on todella hankala lukea tekstiä, jotan on kirjoitettu näin:
mä nyt kirjotan tässä romaania,enkä varmasti laita yhtään isoa kirjainta,tai väliä yhdenkään välimerkin jälkeen.musta on täysin tylsää kirjottaa näin.ja mä tiedän,että tätä on tosi hankala lukee,mut eiks tää annakin musta tosi hyvän kuva.
Sen verran vois viittiä, että selvittäis, mistä siinä näppäimistössä saa ison kirjaimen ja että sen pisteen ja pilkun jälkeen ihan aikuisten oikeesti tulee väli.
Ja vinkkinä, että meitä naisia, jotka hylkäävät muuten ehkä ihan asialliset ehdokkaat noiden perusjuttujen takia, on varsin paljon.
| |
| | |
24.04.08, 17:05
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja kirjoitusvirheellinen En itsekään väitä osaavani kaikkia oikeinkirjoitussääntöjä, mutta isojen välimerkkien täydellinen puute, välimerkkien jälkeisen välin täydellinen puute ja muutenkin täysi pötköön kirjoittaminen johtaa kyllä minulla välittömästi viestin siirtymiseen mappiin Ö.
Ja vinkkinä, että meitä naisia, jotka hylkäävät muuten ehkä ihan asialliset ehdokkaat noiden perusjuttujen takia, on varsin paljon. |
Olet aivan oikeassa! Itseäni ärsyttää myös yhdys sanojen pätkiminen (eikös olekin mukavampaa lukea yhdyssanojen;D). Jos ei peruskielioppia osaa, niin kyllä se ihmisestä antaa aika heikon kuvan, vaikka kuinka mukava sälli sanojen takaa löytyisikin. Tiedän kyllä, että ihmistä ei pitäis arvostella tuollaisen takia - eihän deitti-ilmoituksilla Pulizeria tavoitellakaan - mutta fiksumman kuvan itsestään antaa, jos panostaa kieliasuun.
Myös em. tekohauskat tervehdykset saavat niskavillat nousemaan pystyyn, kuten myös lässytys simmuista (=silmät) ja yksinkertaisesti liian täydellisen kuvan antaminen itsestään. Olen huomannut, että ne jotka rehellisesti itsestä kirjoittavat, eivät joudu myöskään nimimerkkien perusteella roikkumaan pitkiä aikoja deittipalstoilla. Tuohon viitaten, jos ei epätoivon vimmassa ole kumppania etsimässä, kannattaa seurata vähän pidemmän aikaa ja huomata, kuinka samat nimimerkit ja samat esittelytekstit pyörivät kuukausista (joskus vuodestakin) toiseen...
| |
| | |
28.04.08, 15:18
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | ...
Ni-in usein kun "tietynlaisten" naisten kanssa keskustelee internetissä tai muualla ei voi olla välttymättä tulemasta seuraavanlaiseen johtopäätökseen, miehen pitää olla: akateeminen, tumma, komea, urheilullinen, sopivasti renttu, hyvinvarustettu ja ehdottomasti varakas.
Nainen on tietenkin aina valmis joustamaan näissä asioissa kunhan mies on varakas.
Tästä voimme tietenkin vetää johtopäätöksen, että internetissä seikkailevat naiset ovat enemmän tai vähemmän...
Yleensä kun näitä naisia tapaa on hyvä vuokrata autoksi jokin hieman prameampi peili sekä tietenkin laittaa lompakkoon hillitön tukku leikkirahaa ja visaa yms luottokortteja vilautella niitä usein.
Tietenkin hyvin pukeutuminen sekä naurettava koru bling-bling tehoaa näihin harakoihin myös hyvin ja sen kalliin ravintolaillallisen voi välttää sanomalla, että käytäisiinkö mieluummin hakemassa snakarilta makkarat kun joutuu tuota ravintolaruokaa muutenkin syömään kyllästymiseen asti. Yllättävän usein näistä naisista tulee niitä piereskelevän duunarin akkoja yhdellä siemensyöksyllä:) | |
| | | | |