Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Löysin hänet netistä
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
02.03.07, 15:36   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 01/2007
EUROSINKUT

Jos olet yksinäinen, sinkku.
Ja kaipaat vaihtelua elämääsi, virikkeitä, uusia kavereita, ja muuten vain vapaa-ajan harrastuksia suosittelen eurosinkkuja.
Siellä on 18-75v rentoja ja kivoja ihmisä, heihin tutustuu parhaiten vain menemällä rohkeasti mukaan tapahtumiin.
Sivuilla on tapahtumalista josta löytyy jokaiselle jotain..
  Vastaa viestiin

03.07.07, 14:29   #2 (linkki)
niin että
(Vierailija)

missä?
  Vastaa viestiin
17.07.07, 10:17   #3 (linkki)
ets
(Vierailija)

Niin joo

KVG
  Vastaa viestiin
17.07.07, 20:08   #4 (linkki)
Sinkkulikka
(Vierailija)

Olen käynyt tuolla kyseisillä es:n sivuilla, enkä oikein tiedä, miten pääsisin hommaan "sisään..." Kiinnostaisi kyllä kovin, mutta haluaisin kuulla teidän muiden kokemuksia. Oletteko vaan rohkeasti menneet johonkin tapahtumaan mukaan ja yksinkö olette sinne menneet? Vai jonkun toisen sinkkukaverin kanssa? Itselleni tuntuu olevan suuri kynnys lähteä vaan johonkin järkätylle terassikierrokselle tai sisävesiristeilylle, kun tuntuu että siellä kaikki muut tuntevat jo toisensa..?
  Vastaa viestiin
17.07.07, 22:37   #5 (linkki)
sama kuin Sinkkulikalla
(Vierailija)

Eli ainakin keskustelupalstojen perusteella taitaa olla aika piiri-pieni-pyörii. Täytyy sanoa että en ilman sinkkukaveria tapahtumiin lähtisi, ei olisi kivaa jos tuntisi itsensä ulkopuoliseksi. Ihan ok tapahtumia järjestävät, kynnys olisi vain minulle iso lähteä järjestettyyn sinkkuiltaan jossa muut sisäpiiriläisiä. Tai mistä sen tietää, voisihan uusia olla muitakin ja mukavaa, mutte joten tuntuu että olisi vaikea sopeutua sinne.
  Vastaa viestiin
18.07.07, 08:10   #6 (linkki)
vetaja
(Vierailija)

Jepulis

Mä oon kanssa käynyt niitä sivuja lukemassa, ja sisäpiiriläiseltä hommalta vaikuttaa. Liian sinkkua minulle koska olen yh. Mutta vaikea sanoa kun ei ole ollut mukana tapahtumissa, että miten otetaan vastaan. Reipasta ja vauhdikasta menoa tarjoavat ja erilaisia harrastuksia yms. Kuullostaa kivalta, mulla vaan ei ole edes mahdollisuutta osallistua...
  Vastaa viestiin
23.02.08, 15:59   #7 (linkki)
ujo poika
(Vierailija)

Menen eurosinkkujen tapahtumaan

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vetaja
Mä oon kanssa käynyt niitä sivuja lukemassa, ja sisäpiiriläiseltä hommalta vaikuttaa. Liian sinkkua minulle koska olen yh. Mutta vaikea sanoa kun ei ole ollut mukana tapahtumissa, että miten otetaan vastaan. Reipasta ja vauhdikasta menoa tarjoavat ja erilaisia harrastuksia yms. Kuullostaa kivalta, mulla vaan ei ole edes mahdollisuutta osallistua...
Olen käynyt tapahtumissa. Arvioisin että tapahtumissa noin puolet on aina uusia kasvoja. Mukavia tyyppejä ja uudet otetaan aina ilolla vastaan. Heidän keskustelupalstallaan on valitettavasti aina ne samat naamat. Varsinaiset tapahtumat ovat ihan eri asia.

Sinne on tosi helppo mennä mukaan. Menin yksin ja hauskaa on ollut. Olin pari vuotta tauolla, mutta nyt ilmoittauduin muutamaan tapahtumaan. Minulle jäi sieltä aikaisemmin yksi hyvä ystävä. Sitä elämänkumppania en valitettavasti ole löytänyt vielä. Etsintä jatkuu jälleen ja odottelen innolla seuraavaa eurosinkku tapahtumaa. Sekä sitä minkä näköisiä uusia tuttavuuksia on tulossa. Ehkä järjestän itsekin jonkin tapahtuman.

Enemmäni mietin ja jännitän uskallanko alkaa vastailemaan näihin sinkut.net ilmoituksiin.
Jotenkin tuntuu, että livenä olisi helpompi alkaa tutustumaan.

Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku