Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Löysin hänet netistä
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
08.09.07, 00:40   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 07/2006
löysin... ja kadotin

minä löysin hänet, vihdoinkin! jo kirjoittelusta ja viesteistä huomasin että hän on se oikea, - mutta otin liian jyrkän kannan ja tein liikaa valintoja... nyt on hyvä olla jälkiviisas, hän se oli, en voi kuin ihailla häntä nyt jälkeenpäin. Nyt päätän että jos vielä ottaa yhteyttä, olen ihmisiksi! Kaipaan häntä, todella kaipaan! Kun on ollut kauan yksin, tekee itselleen valmiin kaavan mukaisen miesihanteen ja jos ei hän ole, niin alan muokkaamaan. Siinä tein väärin. Nyt voin vain muistella, voi minua!
  Vastaa viestiin

28.09.07, 22:31   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 07/2006
elämä vie minne elämä haluaa

ihmisen on vain yritettävä pysyä perässä, jos hän oli oikea niin hän kyllä ottaa yhteyttä, ehkä kannattaisi kuitenkin kirjoittaa suoraan hänelle ja kertoa mitä ajattelet, sen jälkeen voit keskittyä elämään, joko hänen kanssaan tai ilman
  Vastaa viestiin
16.01.10, 21:04   #3 (linkki)
Nevena
(Vierailija)

Minulle on viimeisen viikon aikana käynyt ihan samalla tavalla.. Luulin löytäneeni herra oikean ja seurustelimme lähestulkoon kahden vuoden ajan, mutta sitten monen asian summana päädyimme pitkään ja karvaaseen eroon...

Olen löytänyt radiosta tälläisen bändin kuin Palava ja olen kuunnellut heidän biisejään eroahdistukseeni, sillä sanat osuvat kohdalleen täysin!

YouTube - palavamusavideot's Channel
Kuin jää tämä biisi kuvastaa täydellisesti suhteemme vaikeata loppuvaihetta ja ootan sua puolestaan sitä miten odotan sitä oikeaa ja uutta rakkautta....
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku