Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Löysin hänet netistä
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
24.09.07, 11:03   #1 (linkki)
Kristiina80
(Vierailija)

Onko 247avec.fi tuttu?

Moi!

Onko kukaan muu käynyt osoitteessa www.247avec.fi ? Olin aluksi todella epäileväinen näitä palveluita kohtaan, mutta vaikka löytäisin kenties baaristakin seuraa niin päätin tästä huolimatta kokeilla... Mä löysin tämän palvelun kautta muutama kuukausi sitten todella mukavan miehen, jonka kanssa olen jo kihloissakin. Tämä palvelu on siis ihan oikeasti toiminut ainakin mun kohdalla :) Turha sitä on odotella jos tuntuu siltä, että homma toimii...

Hyvää syksyä kaikille!
  Vastaa viestiin

24.09.07, 11:07   #2 (linkki)
JEM_INA
(Vierailija)

Mulla oli profiili siellä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristiina80
Moi!

Onko kukaan muu käynyt osoitteessa www.247avec.fi ? Olin aluksi todella epäileväinen näitä palveluita kohtaan, mutta vaikka löytäisin kenties baaristakin seuraa niin päätin tästä huolimatta kokeilla... Mä löysin tämän palvelun kautta muutama kuukausi sitten todella mukavan miehen, jonka kanssa olen jo kihloissakin. Tämä palvelu on siis ihan oikeasti toiminut ainakin mun kohdalla :) Turha sitä on odotella jos tuntuu siltä, että homma toimii...

Hyvää syksyä kaikille!
Mulla oli profiii siellä kesällä. Yhteydenottoja tuli viideltä eri mieheltä. Hetken viestittelinkin parin kanssa. Mutta kiinnostavampi niistä löysi sieltä toisen. Ettet vaan pirulauta ollut SINÄ?
  Vastaa viestiin
24.11.07, 19:44   #3 (linkki)
hauska sattuma
(Vierailija)

aika

jos olis totta!HEHHHHHHeH
  Vastaa viestiin
26.03.08, 19:19   #4 (linkki)

Rekisteröitynyt: 10/2006
ei oo tuttu,

pitää varmaankin mennä kurkkaamaan :)
  Vastaa viestiin
19.03.11, 23:14   #5 (linkki)
nico30
(Vierailija)

just....

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristiina80 Näytä viesti
Moi!

Onko kukaan muu käynyt osoitteessa 247avec.fi on ilmainen seuranhaku -palvelu. Deittiseuraa helposti ja turvallisesti. ? Olin aluksi todella epäileväinen näitä palveluita kohtaan, mutta vaikka löytäisin kenties baaristakin seuraa niin päätin tästä huolimatta kokeilla... Mä löysin tämän palvelun kautta muutama kuukausi sitten todella mukavan miehen, jonka kanssa olen jo kihloissakin. Tämä palvelu on siis ihan oikeasti toiminut ainakin mun kohdalla :) Turha sitä on odotella jos tuntuu siltä, että homma toimii...

Hyvää syksyä kaikille!
niin-)...no onneksi olkoon vain!mutta kyllähän tää mesta aika hiljainen on.paljon ihmiset puhuvat,mutta aika harvalla on sitten esim:soittaa vaikka saa num.no arkaa sakkia naisista puheet on aika suuria mutta kyllähän se helppoa on vain kirjoittaa ym.ym-)on niitä parempiakin paikkoja missä muutakin kuin puhetta riittää!hyvät keväänalut!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku