| Pari miestä ja ystävän olen netistä bongannut...
Hei vaan hei!
Tarinani:
Ensimmäisen "nettimiehen" löysin n.8vuotta sitten. Kävin monilla treffeillä ennenkuin opin mitä pitää toisesta tietää ennen treffejä. Aluksi kuva ja keskustelut puhelimella ovat tärkeitä. En tarkoita, että olen niin pinnallinen, että kuva on pakollinen, mutta kyllä se ihmisestä jotain kertoo. Kuinka pitää itsestää huolta, mikäli itse olet itsestäsi huolta pitävä yms.
Löysin ensimmäisen "nettimieheni" chatin kautta, kun kävin katsomassa mikä se juttu oikein oli ja jäin siihen silloin koukkuun. Olin siis silloin 22vuotias. Tapasimme, ihastuimme ja muutimme yhteen. Juttu ei kestänyt kuin vuoden. Kariutui melkein heti yhteen muuton jälkeen.
Toinen "nettimieheni" löytyin ihan vahingossa yhteisen harrastuksen takia. Kirjoittelimme monta sähköpostia vain harrastuksesta, kertomatta itsestä mitään. Lopulta tapasimme, ihastuimme ja muutimme yhteen. Suhde kesti 6 vuotta. Se päätyi valheisiin, joita tämä mies oli viljellyt kuin kirjoittelimme. Lähes kuusi vuotta meni kuin kaikkein pahimmat valheet paljastuivat. Mies oli myös jäänyt koukkuun nettitapailuun ja harrasti sitä lähes koko suhteemme ajan, kunnes jäi kiinni.
Ystävä palstalta löysin ystävän. Tämän ex miehen takia muutin n.200km pohjoisemmaksi. Minulla ei siis ollut ystäviä siellä suunnalla ja päätin kokeilla nettiä siinä. NO hyvin kävi ja tapasin yhden naisen, joka oli muuttamassa samaan kaupunkiin miehensä luokse. Meni pari vuotta ja oltiin todella paljon tekemisissä, kunnes se sitten pikku hiljaa hiipui, kun molemmilla alkoi vakiintua paikka. Työn ja harrastusten kautta tuli uusia kavereita ystäviä ja meidän välit siinä sitten hiipuivat.
Uskon silti että sen oikean ystävän tai suhteen voi löytää netin kautta, vaikka minä en sitä loppu elämäni rakasta tai ystävääni löytänytkään. Kaikkea hyvää tämän tekstin lukijalle!
|