| | |
29.12.07, 13:16
|
#1 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 12/2007
| be2 sinkkupalsta
taitaa olla vain pelkkä rahastusyritys, vain onko jollakulla kokemusta. Tein ilmaisen persoonallisuustestin ja nopeasti alko tulemaan vastauksia eri nimimerkeiltä. Kumma kyllä,
kun luin niitä, olivat kaikki saman tyylisiä, ihan ku saman ihmisen kirjottamia. Kaksi eri nimimerkin
kirjottamaa olivat sanasta sanaan samoja. Niihin kehotetaan vastaamaan, mutta kun yrittää,
mennään heti tilaussivulle. Vähintään 1 kk tilaus pitäis tehdä. Aika epäilyttävää, vai olenko
turhan epäluulonen
| |
| | |
29.12.07, 16:03
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Huijausta koko be2, minullekin alkoi heti tulvia noita automaattisia viestejä joissa joku muka haluaa tutustua minuun. Joissakin profiileissa oli "valokuva" eli suttuinen kuva josta ei saa mitään selvää..
| |
| | |
29.12.07, 22:26
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | be 2
kävin minäkin siellä aikani täytin ja sitten lopetin.
sinne pitää vielä aika tarkat tiedot antaa, liian tarkat.
mennee vielä maailman laajuisesti, ei kiitoos.
en vaan yksinkertaisesti uskalla antaa tietojani, mistä en saa sen tarkempia tietoja.
| |
| | |
01.01.08, 13:08
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | hiujausta on!
sorry vaan, jos oli joku oikeasti oikee henkilökin asialla, mutta poistin tietoni, koska en ole valmis maksamaan noin paljon tuollaisesta palvelusta, eritoten kun tuo maksu tuntui jotenkin epäilyttävältä. olen tehnyt ulkomaillakin visa ostoksia netissä, mutta tässä on jotain mätää!
| |
| | |
04.01.08, 17:58
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja se yksi annastins sorry vaan, jos oli joku oikeasti oikee henkilökin asialla, mutta poistin tietoni, koska en ole valmis maksamaan noin paljon tuollaisesta palvelusta, eritoten kun tuo maksu tuntui jotenkin epäilyttävältä. olen tehnyt ulkomaillakin visa ostoksia netissä, mutta tässä on jotain mätää! | Kyllä tämä on pelkkää rahastusta ,valitettavasti, itselle on tullut ehdotuksia lähes joka päivä , milloin mistäkin päin, tämä ei jotenkin vain toimi.
En aio maksaa pyydettyä summaa huijauksesta !
| |
| | |
07.01.08, 13:17
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | kuinka poistaa tiedot?
Kirjauduin ja tein tuon ilmaisen persoonallisuustestin pari päivää sitten. Tuli jo sitten yksi ehdotus sähköpostiin ja lisää en kaipaisi. Kuinka päästä poistamaan kaikki tietoni kyseiseltä sivuilta?
Kiitos etukäteen jos joku viitsisi hjelpata.
Nimim. Kerta riitti
| |
| | |
16.01.08, 10:29
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Outoa on
haiskahtaa omituiselta koko toiminta. Olen ajatellut ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, ja pääsisikö sitten sitä kautta enemmän tutkimaan. Nämä omistajat ovat kokeneita internetbusnessmiehiä...Outoa on sekin, että ei ole mitään kunnollista osoitetta Suomen päässä, kai nämä asiakaspalvelun Petteri Pakarinen ja Annakaisa Vartianen jossakin päin ovat. Voihan se olla ettei heillä ole kiinteää paikkaa, mutta on epäreilua kun ei tiedä.
| |
| | |
16.01.08, 10:34
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Sama Tilanne Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Kerta riitti Kirjauduin ja tein tuon ilmaisen persoonallisuustestin pari päivää sitten. Tuli jo sitten yksi ehdotus sähköpostiin ja lisää en kaipaisi. Kuinka päästä poistamaan kaikki tietoni kyseiseltä sivuilta?
Kiitos etukäteen jos joku viitsisi hjelpata.
Nimim. Kerta riitti | Itselläni on sama tilanne. Pitäisi kai kirjautua, mutta olen jo unohtanut käyttäjätunnuksen ja salasanan, kun tein vaan spontaanisi koko kyselyn. Käsittääkseni tämä rekisteröitynminen on maksuton, mutta jos alkaa lukea näitä vastauksia ja olla yhteydessä jonkin kanssa sitten maksaa.
Onko hinnat selvillä? JOs ei ole, silloin voisi kuluttaja-asiamies puuttua asiaan. Lueskelin tuossa vaan erästä artikkelia, että jos asiat etenevät lakiteitse niin ei vältämättä toteuteta Suomen lakia vaan sen maan lakia, jossa yrityksen kotipaikka sijaitsee. Senkö vuoksi ei ole Suomessa osoitetta
yritykselle? | |
| | |
02.02.08, 12:12
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | tosi outo
Sain aika kummallisia vastauksia. Eräässä mies kuvasi aika tarkkaan mitä hän naisen kanssa tekisi... no ei sopinut mun pirtaan. Tein asiakaspalveluun ilmoituksen asiattomasta viestistä. Sieltä vastattiin kohteliaasti ja se ilmoittaja katosi... Ei hirveesti houkuttele se sivu.
Sitten toinen asia: kun tapaa kaverin sinkuissa ja vaihdetaan kuvia ym. niin eikö olisi ihan kohteliasta ilmoittaa, ett sori, ei kiinnosta enää. Tiedän että tämä on ikuisuuskysymys näillä sivuilla, mutta onko tähän mitään etikettiä.
Laitoin kaverille lisää kuvia itsestäni ja sen jälkeen tyyppi vaikeni kuin hauta.
En mä nyt niin karmean näköinen ole etteikö voisi sanoa että varmaan viehätät jotakuta, mut et minua niin että so long beibi...
Joo, tiedän että sanotte, että kysy siltä... arvatkaa vaan houkutteleeko...
| |
| | |
05.02.08, 23:11
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Olen aivan samaa mieltä ja kokemus palvelun tarjoajan tavoittettavuudesta oudoksuttaa, en suosittel
Lainaus erään kirjoittajan viestistä:haiskahtaa omituiselta koko toiminta. Olen ajatellut ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, ja pääsisikö sitten sitä kautta enemmän tutkimaan. Nämä omistajat ovat kokeneita internetbusnessmiehiä...Outoa on sekin, että ei ole mitään kunnollista osoitetta Suomen päässä, kai nämä asiakaspalvelun Petteri Pakarinen ja Annakaisa Vartianen jossakin päin ovat. Voihan se olla ettei heillä ole kiinteää paikkaa, mutta on epäreilua kun ei tiedä. [/quote]
Jos joku jakssa tehdä kuluttaja-asiamiehelle valituksen, niin meitä on vatmaan monta, jotka sen allekirjoitamme
| |
| | |
05.02.08, 23:19
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | Kuka tekee aloitteen kuluttaja-asiamiehelle Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Ei Kiitos haiskahtaa omituiselta koko toiminta. Olen ajatellut ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, ja pääsisikö sitten sitä kautta enemmän tutkimaan. Nämä omistajat ovat kokeneita internetbusnessmiehiä...Outoa on sekin, että ei ole mitään kunnollista osoitetta Suomen päässä, kai nämä asiakaspalvelun Petteri Pakarinen ja Annakaisa Vartianen jossakin päin ovat. Voihan se olla ettei heillä ole kiinteää paikkaa, mutta on epäreilua kun ei tiedä. | Koin tämän saman, olisi ensin pitänyt nähdä nämä muiden kokemukset.
Onko jotain nettisivua Suomessa, joka olisi palvelujen kannalta luotettava?
| |
| | |
06.02.08, 11:48
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | www.matkaseuraa.fi
be2 on joo rahastusta, mutta kokeile ihmeessä samaa www.matkaseuraa.fi:tä jonne minä just loin profiilini. se on ainakin täysin ilmainen ja myös kotimainen palvelu. mut löytää sieltä ;)
| |
| | |
04.06.08, 10:53
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | oudon tuntuista
Sain be2:sta koko joukon viestejä, tuntuivat vain jotenkin siltä, että palvelun tarjoaja
halusi saada minut maksamaan melko korkean jäsenmaksun ilman, että oli tietoa yhdes-
täkään todella aidosta kontaktiehdokkaasta. Aika erikoista. Siirryn myös tuolle www.mat-
kaseuraa.fi - sivustolle. Jos be2:ssa on ollut joku todellinen profiilistani kiinnostunut,
tule perässä.
| |
| | |
19.06.08, 12:19
|
#14 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2008
| Lupaavaa, mutta onko kuitenkaan...?
Luettuani näitä juttuja, joissa be2-sivuja pidetään huijauksena, otin minäkin omat sivuni pois profiileista. Kiitos heille, jotka olivat todellisia henkilöitä, yhteydenotoista - mutta jos kuitenkin suurin osa profiileista on kuvitteellisia henkilöitä, on aika ikävää, että ihmiset menettävät sekä toivonsa että rahansa. Muutenhan netti on oiva keino tutustua uusiin ihmisiin! Itse ihmettelin suuresti kokeiltuani be2-sivujen toimivuutta, että en löytänyt miestäni (23-vuotta yhteiseloa) minulle sopivista kumppaneista - enkä itseäni hänelle sopivien ehdokkaiden listasta, vaikka teinkin meille molemmille mielestäni hyvinkin yhteensopivat profiilit! Noh, huijausta tai ei, olihan se hetken virkistävää lueskella mukavien ihmisten mielenkiintoisia profiileja! :0) Ja jos yksikään lukemistani profiileista oli totta, Suomessa on kuin onkin paljon upeita miehiä ja naisia! Hyvää Juhannusta Teille kaikille!
| |
| | |
07.07.08, 19:24
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) |
" tieteellinen analyysi pohjautuu ... antropologisiin..."
Johan tuosta pitäisi pystyä päättelemään, että homma on ihan huuhaata.
Lisäksi testin kysymykset perustuvat mustavalkoisiin ennakkoluuloihin, joista 1/3 osaan en pystyisi vastaamaan mitään valehtelematta.
Tämä on samaa luokkaa kuin työnhaussa käytetyt "soveltuvuustestit".
(Hesari 17.9.2007 "Soveltuvuustestien ennusteet vain hieman sattumaa luotettavampia")
| |
| | |
18.07.08, 10:59
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | OUTOA!
Minä kirjauduin pari päivää sitten. Tosi paljon on tullut viestejä, eivätkä avaudu, koska en ole rekisteröitynyt. Hinta on todella turhan kallis ja koko systeemi tuntuu jotenkin huijaukselta...
Siirryn myös matkaseuraa.fi sivustolle....
| |
| | |
28.07.08, 15:57
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | Varoittakaa kaikkia Be2:sta!
Et ole Juuso epäluuloinen,vaan viisas.
Be2 on huijausta ja rahastusta.Lukekaa Suomi24:n keskustelu aiheesta.
Jouduin sulkemaan luottokorttiini Be2:n kieroilun vuoksi.
Mainostavat kaikkialla ja pelkään monen menevän lankaan.
Moni on ilmoittanut kuluttaja-asiamiehelle ja rikospoliisiin.
Tekisi mieli infota mediaa.
Alla lainaus ketjun alusta: Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja juuso50 taitaa olla vain pelkkä rahastusyritys, vain onko jollakulla kokemusta. Tein ilmaisen persoonallisuustestin ja nopeasti alko tulemaan vastauksia eri nimimerkeiltä. Kumma kyllä,
kun luin niitä, olivat kaikki saman tyylisiä, ihan ku saman ihmisen kirjottamia. Kaksi eri nimimerkin
kirjottamaa olivat sanasta sanaan samoja. Niihin kehotetaan vastaamaan, mutta kun yrittää,
mennään heti tilaussivulle. Vähintään 1 kk tilaus pitäis tehdä. Aika epäilyttävää, vai olenko
turhan epäluulonen | | |
| | |
19.08.08, 16:55
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | Älkää liittykö maksaviksi jäseniksi !
Jos liityt maksavaksi Premium-jäseneksi joudut todennäköisesti kulkemaan pitkän ja kivisen tien päästäksesi firmasta eroon! Tilauksen/jäsenyyden voi peruuttaa faksilla taikka kirjeitse. Suomessa tosin ei ole minkäänlaista postiosoitetta!!!!!!! Asiakaspalvelun "henkilöiltä" saat (muutaman kerran pyydettyäsi!!!!) osoitteen Luxembourgiin - voit toki kirjoittaa irtisanoutumiskirjeesi - mutta kirjeesi palautetaan takaisin, koska osoitteesta ei löydy vastaanottajaa!!!!! Ainoa mahdollisuutesi on faksata, sillä sähköpostitse ei irtisanoutumista hyväksytä. Faksitkaan eivät aina "toimi", joten ole viisas ja ole irtisanoutumisesi kanssa hyvissä ajoin liikkeellä! Nuo asiakaspalvelun "henkilöt" viivyttävät parhaansa mukaan asioiden etenemistä, jotta pääsisivät rahastamaan uuden jakson.
Kokeilepas muuten lähetellä postia asiakaspalveluun - sieltä löytyy paljon todella mielenkiintoisen nimisiä "henkilöitä"!
Viisainta myös kuolettaa luottokortti, niin enää ei pystytä veloittamaan.
Kaiken tuon olen kokenut, kun olin lopettelemassa jäsenyyttä. Kyllä sieltä ihan oikeitakin ihmisiä löytää ystävää etsimässä - mutta tuo firman epäilyttävä toiminta ja pakkorahastus vie pohjan pois koko palvelulta. Pakkorahastusta !!!!! | |
| | |
26.08.08, 14:09
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | Ei tarvitse erot kuin Visa-kortistaan, niin pääsee BE2:sta eroon
Eroon et pääse ko. firmasta, muuta kuin uusimalla Visan. Olipa luottokuntakin hyvin tietoinen BE2-firmasta...
Itse löysin mukavan miehen sitä kautta, että maksamani summa tuntu nyt pieneltä. Harmittaa vain, että he eivät toimi suomalaisenmoraalikäsityksen mukaan vaan "kataluuden teillä". *yäk*
Saimme faxinumeron johon lähettää viesti, mutta eipä ole minulle mitään vastanneet -aikaakin on pari viikkoa mennyt. En siis luottanut tähän, vaan vaihdoin Visani. Suosittelen sitä kaikille, jotka haluavat säilyttää yöunensa BE2:sen kanssa.
| |
| | |
28.08.08, 17:59
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) | Uhkailevat!
Todellakin luulivat minun pelkäävän,kun aloittivat uhkailun, että muka jonkun saavat perään.Kirjoitin tarinani eteenpäin Kuluttajavirastoon nimettömänä.
| |
| | |
02.09.08, 20:28
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) | vielä be2
Hei!
Minulla myös alkoi tulla sähköpostiin ilmoituksia miten se-ja-se (jumalattoman pitkä kirjain-numerokoodi) on liittynyt jäseneksi ja haluaa "varmaankin" että kirjoitan hänelle. Tyypistä en saanut mitään tietoja, vaan sanottiin että nyt voit pyytää tätä hlöä kirjoittamaan, kuvaamaan itseään täyttäen nämä kohdat. Tietonihan varmaankin ovat ja pysyvät siellä, osoiteita myöten, vaikka sitten kerrottiinkin että profiilini poistin??
Pelottavaakin tämä nettiystävystyminen-yritykset siis ainakin..
Kiitos varoituksista kaikille ja uskon että voimme , samanmieliset, tavata vaikka siellä matkaseuraa-sivuilla.
| |
| | |
04.09.08, 13:42
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) | Rikollista toimintaa
Kamppailen parhaillaan eroon be2:sta, yritin heti 12 tunnin jälkeen irtisanoa heidän "sopimiksensa", ei onnistu. Kun jatkoin sähköpostipommitusta, kukaan ei vastannut eikä tullut enää "ehdotuksiakaan". Poistin profiilini, en tiedä onnistuiko, mutta nyt huomasin heidän veloittaneen luottokorttiani!
Otan nyt yhteyden luottokorttifirmaan ja kuluttaja-asiamiehelle, joka käsittääkseni tuntee tämän firman oikein hyvin. Seuraavaksi teen rikosilmoituksen.
Levittäkää ihmiset hyvät tietoa siitä, että be2 on rikollista toimintaa!
| |
| | |
04.09.08, 14:20
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) | Uhrit, KRP:lle vihje vaikka nimettömänä!
Hei kaikki be2:n uhrit,
sen lisäksi että ilmoitatte luottokorttihuijauksesta luottokorttifirmaanne, pankaa KRP rikollisen firman perään. Se käy helposti, nimettömänä näin:
Keskusrikospoliisiin on avattu vihjepuhelin sekä sähköpostiosoite, jotka on
tarkoitettu internetissä tapahtuvan rikollisuuden torjuntaan.
Vihjepuhelimen numero on 09-8388 6887 ja siihen soittaminen on normaalin
puhelumaksun hintainen. Pääkaupunkiseudulta soittaville paikallispuhelumaksu ja
muualta maasta paikallispuhelumaksu ja käytettävän operaattorin
kaukopuhelumaksu.
Sähköpostiosoite on vihje.internet@krp.poliisi.fi.
Vihjepuhelin ja sähköpostiosoite on tarkoitettu sellaisille internetin
käyttäjille, jotka huomaavat internetissä liikkuessaan laittomia tekoja tai
laittomiin ilmiöihin liittyvää materiaalia.
Yhteydenottajat voivat esiintyä vihjepuhelimen kautta nimettöminä. Sähköpostin
osalta nimettömyyttä ei voida täysin taata. Kaikki vihjeet käsitellään
luottamuksellisesti.
| |
| | |
04.09.08, 14:20
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) | Uhrit, KRP:lle vihje vaikka nimettömänä!
Hei kaikki be2:n uhrit,
sen lisäksi että ilmoitatte luottokorttihuijauksesta luottokorttifirmaanne, pankaa KRP rikollisen firman perään. Se käy helposti, nimettömänä näin:
Keskusrikospoliisiin on avattu vihjepuhelin sekä sähköpostiosoite, jotka on
tarkoitettu internetissä tapahtuvan rikollisuuden torjuntaan.
Vihjepuhelimen numero on 09-8388 6887 ja siihen soittaminen on normaalin
puhelumaksun hintainen. Pääkaupunkiseudulta soittaville paikallispuhelumaksu ja
muualta maasta paikallispuhelumaksu ja käytettävän operaattorin
kaukopuhelumaksu.
Sähköpostiosoite on vihje.internet@krp.poliisi.fi.
Vihjepuhelin ja sähköpostiosoite on tarkoitettu sellaisille internetin
käyttäjille, jotka huomaavat internetissä liikkuessaan laittomia tekoja tai
laittomiin ilmiöihin liittyvää materiaalia.
Yhteydenottajat voivat esiintyä vihjepuhelimen kautta nimettöminä. Sähköpostin
osalta nimettömyyttä ei voida täysin taata. Kaikki vihjeet käsitellään
luottamuksellisesti.
| |
| | |
04.09.08, 15:43
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) | Miten uhkailivat? Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Turha luulo Todellakin luulivat minun pelkäävän,kun aloittivat uhkailun, että muka jonkun saavat perään.Kirjoitin tarinani eteenpäin Kuluttajavirastoon nimettömänä. | Kerrotko, miten uhkailivat sinua? Onnistuitko pääsemään heistä eroon?
Minä en näytä onnistuvan, kun heti yritettyä irtisanoutua he katosivat s-posteista. En edes nyt tiedä onnistuinko poistamaan monen tempun jälkeen profiilini sieltä! Ja luottokortille tuli lasku palvelusta, jonka olen irtisanonut heti eli kahden päivän päästä, kun otin selvää be2:sta ja huomasin sen huijaukseksi.
Mikä avuksi?!
| |
| | | | |