Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Löysin hänet netistä
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
05.09.08, 12:01   #26 (linkki)
Itsekin tsemppaava
(Vierailija)

Neuvoja tässä

[quote="ikävässä liemessä
Mikä avuksi?![/quote]

Hei nimim. Ikävässä liemessä!

Mene suomi24-keskustelusivuille, (googlaa vaikka be2 ensin), siellä on paljon huijattuja ja myös neuvoja mitä tehdä!

Tsemppiä sulle!
  Vastaa viestiin
09.09.08, 15:42   #27 (linkki)
be2-asiakas pakosta
(Vierailija)

Elämäni suurin erehdys

En kadu mitään niin paljon kuin erehtymistä tuon huijaamaksi. Ja olen sentään yli viisikymppinen ja paljon matkan varrella mokannut...
  Vastaa viestiin
14.09.08, 17:38   #28 (linkki)
be2 irtisanominen......
(Vierailija)

onnistui

oman elämän muutoksen takia peruutin jäsenyyteni be2:ssa muutama kk. takaperin (olisko ollu heinäkuussa). Kaikki onnistui netissä, eikä visalta oo sen jälkeen ollu veloituksia.. Muistaakseni FAQ:n kautta maksamiseen ja sieltä linkkejä seuraillen irtisanomiseen.
En ole ainoa jolla on tätä kautta onnistanut, joten eiköhän tää toimi ;-)
EIköhän teilläkin siis onnistu.. Onnee matkaan!
  Vastaa viestiin
16.09.08, 23:48   #29 (linkki)
ompas mielenkiintoista=O
(Vierailija)

ohhoh

Minäkin ajauduin tekemään profiilin, tavallaan vahingossa. Tarkoitus oli kokeilla vain googlettamaani persoonallisuustestiä, mutta lopulta "taioinkin" itselleni Be2 tunnukset!.. ajattelin kuitenkin ettei profilista mitään haittaakaan ole. Muutama päivä kirjautumisen jälkeen, ajattelin katsoa mikä tämä Be2 ylipäänsä on, ihmettelin suuresti kun siellä kerrottiin jäsen maksuista ym sontaa, en missään nimessä aio maksaa kk maksuja siitä, että höpöttelen leikki, tai tosi mielellä tuntemattomien ihmisten kanssa! Joka tapauksessa, minua ihmetyttikin suuresti kun lähes kaikki miehet listassani ovat 170cm:D ( kritereinä oli 172-186)ja muutoinki listan miesten ammatit olivat omituisen samantyylisiä, -virkamiehiä, poliisiopiskelijoita, insinöörejä, tutkijoita lähes kaikilla:P (vaikka kritereihin latoin, että ammatilla ei väliä !!)
Muutama profili siellä kyllä vaikutti ihan normaalilta ja selkeä valokuvakin siellä oli ja kappas kun heidän pituuskin oli normaalimpi miehen mitta ja ammattikin oli mm. rakennusmies ja työtön:D(eli paljon uskottavampaakin) ! Kamalaa jos jotkut rakkauden kipeät ihmiset todella roikkuvat sivuilla huijattavina monia kuukausia/vuosia, ehdottomasti kuluttajasuoja asiamiehelle ja krp:lle infoa tästä.
  Vastaa viestiin
18.09.08, 02:22   #30 (linkki)

Rekisteröitynyt: 09/2008
Löysin mitä hain

Jossakin vanhassa laulussa sanotaan osuvasti:" kaikesta on maksettava eikös juu, mitä tässä maailmassa velkaantuu. Olen liittynyt k.o. lafkaan ja maksanut aika paljon, otin nimittäin 1/2 vuoden käyttö ajan.
Olen täysin tyytyväinen firmaan, löysin sieltä ELÄMÄNI NAISEN. Vanha sanonta ettei raha tee onneliseksi, kyllä raha joka tässä meni, teki minut onneliseksi.Toivon vain onnen jatkuvan lopun elämäni lopuun asti.Kyllä me ,rakastettuni ja minä olemme samaa mieltä, rahastustahan tämä on , rahastetaan toisen yksinäisyydellä. Meillä kävi vain onni tässä elämän ruletissa." Se ei pelaa joka pelkää."
  Vastaa viestiin
18.09.08, 10:21   #31 (linkki)
Satoja euroja rahastetettu
(Vierailija)

vilhonpojalle

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vilhonpoika
Jossakin vanhassa laulussa sanotaan osuvasti:" kaikesta on maksettava eikös juu, mitä tässä maailmassa velkaantuu. Olen liittynyt k.o. lafkaan ja maksanut aika paljon, otin nimittäin 1/2 vuoden käyttö ajan.
Olen täysin tyytyväinen firmaan, löysin sieltä ELÄMÄNI NAISEN. Vanha sanonta ettei raha tee onneliseksi, kyllä raha joka tässä meni, teki minut onneliseksi.Toivon vain onnen jatkuvan lopun elämäni lopuun asti.Kyllä me ,rakastettuni ja minä olemme samaa mieltä, rahastustahan tämä on , rahastetaan toisen yksinäisyydellä. Meillä kävi vain onni tässä elämän ruletissa." Se ei pelaa joka pelkää."
Onnea sinulle, jos onnistuit! Mutta minun kokemukseni mukaan be2 ei ole vain rahastusta, vaan puhdasta huijausta, sillä sieltä pois pääseminen on tehty aivan mahdottomaksi. Heidän sopimusehtonsa ovat uskomattomat ja kierot, luottokorttirahastus jatkuu, vaikka olisin yrittänyt erota kaikin mahdollisin konstein. Se ei tosiaan pelaa joka pelkää, mutta be:n peleissä ei ole mitään sääntöjä.

Vastaa viestiin
19.09.08, 08:44   #32 (linkki)
mutta.....
(Vierailija)

Alkuun meni hermo

Nyt valmiit vastaukset on poistettu ja irtisanominen on helpompaa. Tosiasia on vain niin, että täällä maksullisella puolella on fiksummat kumppanit. Muutamat treffit tyyppien kanssa joita vaikea löytää esim. suomi24, jossa massaa ihan liikaa.
Tällä hetkellä olen palveluun ihan tyytyväinen.
  Vastaa viestiin
20.09.08, 12:42   #33 (linkki)
altdroga
(Vierailija)

Epäilen viestiäsi

quote="mutta....."]Nyt valmiit vastaukset on poistettu ja irtisanominen on helpompaa. Tosiasia on vain niin, että täällä maksullisella puolella on fiksummat kumppanit. Muutamat treffit tyyppien kanssa joita vaikea löytää esim. suomi24, jossa massaa ihan liikaa.
Tällä hetkellä olen palveluun ihan tyytyväinen.[/quote]

Et kai ole sebe2:n hommissa oleva suomalaismimmi?
  Vastaa viestiin
21.09.08, 10:16   #34 (linkki)
en käyttänyt, lasku tuli
(Vierailija)

ei onnistunut

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja be2 irtisanominen......
oman elämän muutoksen takia peruutin jäsenyyteni be2:ssa muutama kk. takaperin (olisko ollu heinäkuussa). Kaikki onnistui netissä, eikä visalta oo sen jälkeen ollu veloituksia.. Muistaakseni FAQ:n kautta maksamiseen ja sieltä linkkejä seuraillen irtisanomiseen.

Ei onnistunut, tuo linkkien perässä seuraaminen ei ole aina "päällä". Hienoa jos sinua onnisti, minua ei, vaan nyt tappelen kun vaativat faksia ja pitkää selvitystä siitä miksi haluan erota! No siksi kun en ole käyttänyt koko palvelua ja poistin itseni sieltä päivän kuluttua! Mutta heidän mielestään olen käyttänyt ja laskuttavat luottokorttia toistasataa euroa, koska heillä on "automaattinen" laskutus. En ole koskaan kuullut mistään palvelusta tai tavarasta, jonka kauppaa ei voi perua kahdessa viikossa! Se on ihan alkeellinen kansainvälinen käytäntö. Työskentelen itse kaupan palveluksessa joten tämän kuluttajapykälän tunnen varmasti.

Vastaa viestiin
23.09.08, 07:54   #35 (linkki)
Tirhake
(Vierailija)

lisää tietoa

Kaikkien b2-n toiminnoista kiinnostuneiden kannattaa käydä vilkaisemassa Suomi24 uudet keskustelut otsikosta nettideittailu (tai sivuston omalla haulla). Sinne on tullut lisää mielenkiintoista tästä merkillisestä deittipalvelusta
  Vastaa viestiin
23.09.08, 19:04   #36 (linkki)
Satoja euroja varastettu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirhake
Kaikkien b2-n toiminnoista kiinnostuneiden kannattaa käydä vilkaisemassa Suomi24 uudet keskustelut otsikosta nettideittailu (tai sivuston omalla haulla). Sinne on tullut lisää mielenkiintoista tästä merkillisestä deittipalvelusta
Vinkkauksesta kiitos. Mitä enemmän tuota systeemiä pöyhii sen enemmän p-a haisee

Vastaa viestiin
25.09.08, 17:17   #37 (linkki)
aikuista ihmistä
(Vierailija)

Et viitisi

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mutta.....
Joko sinä olet idiootti tai be2:n työntekijä.

Vastaa viestiin
26.09.08, 15:23   #38 (linkki)
J2
(Vierailija)

Kyllä se hymy siitä vielä hyytyy..

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja aikuista ihmistä
Lainaus:
Joko sinä olet idiootti tai be2:n työntekijä.

ainakin be2:n suhteen. Kun alkaa menemään rahaa eikä voi kuin uusia luottokortin.
  Vastaa viestiin
27.09.08, 20:38   #39 (linkki)
Massaa, yks vaa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja altdroga
quote="mutta....."]Nyt valmiit vastaukset on poistettu ja irtisanominen on helpompaa. Tosiasia on vain niin, että täällä maksullisella puolella on fiksummat kumppanit. Muutamat treffit tyyppien kanssa joita vaikea löytää esim. suomi24, jossa massaa ihan liikaa.
Massaa?! Puhut ihmisistä et raakapuusta.

Mistä muuten niin tarkkaan tiedät mitkä valmiit vastaukset mistäkin on poistettu ja -ah, ah, ah - irtosanominen on muka HELPOMPAA?

Taru,

kuten hyvin tiedät:

Tähän mennessä irtisanominen on ollut MAHDOTONTA.

Hyvää loppuelämää sinulle, Taru.
  Vastaa viestiin
29.09.08, 10:30   #40 (linkki)
tiedoks vaa
(Vierailija)

Ei ketää kotona

Lainaus:
Nyt valmiit vastaukset on poistettu ja irtisanominen on helpompaa. Tosiasia on vain niin, että täällä maksullisella puolella on fiksummat kumppanit..

Ei ole be2ssa fiksuja kumppaneita vaan ainoastaan enää niitä jotka yrittävät erilaisin tavoin eroon koko huijauksesta, muut siellä ovat "tyhjiä" eli profiileja joita käytetään houkutuslintuina. Joka kerta kun joku tekee sen testin he laskevat jäseneksi vaikka ihmisellä ei ole mitään aikomuksia olla mukana eikä asiaan palata.
  Vastaa viestiin
01.10.08, 08:08   #41 (linkki)
onneton maksumies
(Vierailija)

Netissä ei luonaa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja be2 irtisanominen......
Ei luonaa netissä, faksia vaativat, mutta faksi ei mene perille, muka ja sitten kirjoittavat että uusi lasku tulee

Faksi ei selvitysten mukaan, kuluttaja-asiamies, sijaitse Suomessa vaikka nro on suomalainen, ja tietenkin se numero on myös salainen
  Vastaa viestiin
04.10.08, 22:19   #42 (linkki)
vihainen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kerta riitti
Kirjauduin ja tein tuon ilmaisen persoonallisuustestin pari päivää sitten. Tuli jo sitten yksi ehdotus sähköpostiin ja lisää en kaipaisi. Kuinka päästä poistamaan kaikki tietoni kyseiseltä sivuilta?

Kiitos etukäteen jos joku viitsisi hjelpata.

Nimim. Kerta riitti
  Vastaa viestiin
05.10.08, 14:52   #43 (linkki)
be2:n yksi rahastettu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vihainen
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kerta riitti
Kirjauduin ja tein tuon ilmaisen persoonallisuustestin pari päivää sitten. Tuli jo sitten yksi ehdotus sähköpostiin ja lisää en kaipaisi. Kuinka päästä poistamaan kaikki tietoni kyseiseltä sivuilta?

Kiitos etukäteen jos joku viitsisi hjelpata.

Nimim. Kerta riitti
Hei nimerkki Kerta riitti,

en osaa tuohon neuvoa, mutta jos menet suomi24-keskustelusivuille ja laitat keskusteluhakuihin hakusanaksi be2 niin saat valtavasti tietoa ja neuvoja be2-huijatuilta.

Muuten, et kai vaan vastannut mihinkään??? Koska nyt ne ovat ehkä tietämättäsi tehneet sinusta jäsenen ja laskutus alkaa. Ja voin kertoa, että se laskutus ei sitten lopu millään, toivottavasti olit varovainen.
  Vastaa viestiin
07.10.08, 20:19   #44 (linkki)
Uskomatonta!!!!!
(Vierailija)

Jaa epäreilua?!!!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs pettynyt
Lainaus erään kirjoittajan viestistä:haiskahtaa omituiselta koko toiminta. Olen ajatellut ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, ja pääsisikö sitten sitä kautta enemmän tutkimaan. Nämä omistajat ovat kokeneita internetbusnessmiehiä...Outoa on sekin, että ei ole mitään kunnollista osoitetta Suomen päässä, kai nämä asiakaspalvelun Petteri Pakarinen ja Annakaisa Vartianen jossakin päin ovat. Voihan se olla ettei heillä ole kiinteää paikkaa, mutta on epäreilua kun ei tiedä.
Jos joku jakssa tehdä kuluttaja-asiamiehelle valituksen, niin meitä on vatmaan monta, jotka sen allekirjoitamme[/quote]

en tiedä epäREILUSTA mutta noin 30 s-postiviestin (5 päivän aikana!!!) jälkeen be2 lopulta tuli "langoille" ja vastasi pyyntööni IRTIsanomisesta:

Takaisinmaksu ei valitettavasti ole mahdollista, sillä olet jo käyttänyt maksullisia palveluitamme. Valitettavasti emme voi tehdä kohdallasi poikkeusta, sillä olet jo ollut yhteydessä kumppaniehdokkaisiisi vapaiden viestien välityksellä.

Ystävällisin terveisin,

Kaisa Lehtinen
be2 Asiakaspalvelu

- ENSIN he eivät vastanneet viesteihin SITTEN tuli tuo ja 136 euron lasku! EI VOI OLLA TOTTA! EN OLE KÄYTTÄNYT sitä palvelua!!!!
  Vastaa viestiin
07.10.08, 20:24   #45 (linkki)
Uskomatonta!!
(Vierailija)

Edelliseen selvennys

Selvennys, tuo kohta ei ole minun kirjoittamaa, vaikka olen kyllä ihan samaa mieltä:

"joku jakssa tehdä kuluttaja-asiamiehelle valituksen, niin meitä on vatmaan monta, jotka sen allekirjoitamme"

Vastaa viestiin
08.10.08, 21:22   #46 (linkki)
Minerva022
(Vierailija)

Iltalehdessä juttuja

be2-nettihuijauksesta, myös luottokunnalta kommentti ja NEUVOJA

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200810078379789_uu.shtml

Vastaa viestiin
09.10.08, 14:59   #47 (linkki)
Olihan vaikeaa ja surkea asiakaspalvelu
(Vierailija)

Netin kautta irtisanominen onnistui.

Tosin oli harvinaisen vaikeaa, mutta onnistui. Asetusten kautta pääsin sivulle joissa
mennään eteenpäin "jatka" painikkeella ja vihdoin sieltä tuli vastaan sivu: irtisanominen ja purkukoodi. Purkukoodi tuli sähköpostiini ja sitten olikin todella vaikeaa löytää sivu, missä purkukoodia käytettiin. Senkin onnistui asetukset sivun kautta ja taas "jatka"painikkeella. Koodin syöttämisen jälkeen sain peräti vahvistuksen irtisanomisesta ja sen jälkeen poistin profiilin lopullisesti.
Iltalehdessä oli hyviä neuvoja luottokunnan toimesta. Laita sähköposti be2 asiakaspalveluun ja printtaa peruutus. Sen jälkeen yhteys luottokortin myöntäneeseen pankkiin ja heille kopio irtisanomisesta. Se riittää ja eivät hyväksy be2 tulevaa laskua ja luottokorttia ei edes tarvitse vaihtaa.
Jos käytät koodia, niin printtaa heiltä tullut koodi ja ole tarkka, kun syötät sen järjestelmään. Sen jälkeen printtaa myös be2 tuleva vahvistus irtisanomisesta. Jos yrittävät vielä veloittaa, niin printit riittää siihen, että et ole ko palvelua ostanut.
Tulipahan itsekin opittua uutta ja kyllä olen tulevaisuudessa varovainen.
  Vastaa viestiin
10.10.08, 09:20   #48 (linkki)
AEV-LA
(Vierailija)

Hyvät neuvot

[quote="Olihan vaikeaa ja surkea asiakaspalveluIltalehdessä oli hyviä neuvoja luottokunnan toimesta. Laita sähköposti be2 asiakaspalveluun ja printtaa peruutus. Sen jälkeen yhteys luottokortin myöntäneeseen pankkiin ja heille kopio irtisanomisesta. Se riittää ja eivät hyväksy be2 tulevaa laskua ja luottokorttia ei edes tarvitse vaihtaa.
Jos käytät koodia, niin printtaa heiltä tullut koodi ja ole tarkka, kun syötät sen järjestelmään. Sen jälkeen printtaa myös be2 tuleva vahvistus irtisanomisesta. Jos yrittävät vielä veloittaa, niin printit riittää siihen, että et ole ko palvelua ostanut.
Tulipahan itsekin opittua uutta ja kyllä olen tulevaisuudessa varovainen.[/quote]

Kiitos, nuo ovat juuri neuvot jotka minäkin luottokunnasta sain.

Olen helpottunut että julkisuus vihdoin tarttui be-huijaukseen, mutta olen kyllä myös sitä mieltä, ettei vain pelkkä varoittelu riitä: härskin huijauksen takana olevat ihmiset on saatava vastuuseen. Kummallista miten yhdestä "toiminta-alueesta" vastaava Taru Rautavuori hävitti itsensä heti julki tultuaan firman sivuilta, mutta jaksoi nähtävästi eri nimerkeillä trollata be2-keskusteluissa pitkin nettiä. Ei be2:n toiminta lopu, se on suuri ja kansainvälinen puhallus.
  Vastaa viestiin
10.10.08, 19:32   #49 (linkki)
D-merus
(Vierailija)

Tekijät takana vastuuseen

[quote="AEV-LA"][quote="Olen helpottunut että julkisuus vihdoin tarttui be-huijaukseen, mutta olen kyllä myös sitä mieltä, ettei vain pelkkä varoittelu riitä: härskin huijauksen takana olevat ihmiset on saatava vastuuseen. .[/quote]

Samaa mieltä. Tietenkin on saatava vastuuseen, muutenhan tuo vain jatkuu, koska ihmisten muisti on lyhyt ja aina uusia harhautettavia löytyy!

Vastaa viestiin
11.10.08, 20:42   #50 (linkki)
Lauttasaren siwasta päivää
(Vierailija)

[quote="D-merus"][quote="AEV-LA"][quote="Samaa mieltä. Tietenkin on saatava vastuuseen, muutenhan tuo vain jatkuu, koska ihmisten muisti on lyhyt ja aina uusia harhautettavia löytyy!

[/quote]

Meni ulkomaanmatkan hinta.

Taru oli koulussa hyvä voimistelija ja koulukiusaaja.

En mee luokkakokoukseen.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku